Ga naar inhoud

Zwemmers op dit forum??


reinilde

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb ondertussen 9 weken borsten, achter de spier geplaatst. Vroeger ging ik vaak zwemmen, paar keer per week een uurtje schoolslag. Hierbij worden de borstspieren natuurlijk getraind. Misschien een rare vraag, maar veranderen de borsten van vorm wanneer de borstspier getraind wordt? Zijn nog zwemmers op dit forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey

Ben wel een regelmatige zwemmer, ex waterpoloster ;) Je borsten veranderen met plaatsing achter de spier idd wel van vorm. Ik merkte het ook met zwemmen wel hoor, ik zou niet echt meer de waterpolo kunnen uitoefenen. Weet niet of het is omdat dat gevoel niet fijn is of omdat het niet oke aanvoelt.

Gewoon baantjes zwemmen gaat overgens wel hoor gewoon heerlijk! Alleen het extreme zie ik er niet mee zitten.

Je kan het ook proberen voor de spiegel, kijk eens als je je spieren aanspant zie je wel wat ze wat veranderen. Maargoed tijdens baantjes trekken

lig je toch lekker onder water ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Bij de een veranderd de borst meer als bij de ander... Ik ben dan geen zwemmer en heb waarschijnlijk ook niet zo'n sterke borstspier, maar bij het aanspannen zie je wel dat er wat gebeurd, maar het valt eigenlijk niet echt op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen fanatieke zwemmer maar het verschilt per persoon.

Heb ook wel eens gelezen dat sommigen geen verschil zagen/merkten.

Ik zou het rustig eens uitproberen desnoods voor de spiegel spieren aanspannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah thanks marjon! Ja ik zwem wel graag! Maar nu het zo zeer doet liever niet. Ik vraag me dan ook af, hoelang duurt hrt voordat het vervelende/pijnlijke gevoel tijdens zwemmen wegtrekt? Of zou dit altijd vervelend blijven aanvoelen? En zijn er oefeningen voor of moet de pijn vanzelf wegtrekken? Heb namelijk geen enkele last meerr van mijn borsten behalve als ik ga zwemmen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties iedereen!

Met van vorm veranderen bedoel ik niet echt tijdens het zwemmen, wanneer de spier zich opspant, je zit idd onder water, kan geen kwaad. Ik vroeg me af of een getrainde borstspier blijvend effect heeft op het uitzicht van de borst, ook wanneer je niet aan het sporten bent.

@Prinsesje: jij het het blijkbaar al geprobeerd... Zo pijnlijk? Zal dan vast in bad springen zonder trainingsmateriaal. Stel je voor, volledig geequipeerd en dan geen km kunnen zwemmen. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel erg pijnlijk, heb maar 2 slagen met mijn armen gemaakt en toen kon ik al niet meer. Was toen toch echt al 10 weken po :P hoop dat ik ooit nog eens pijnloos kan zwemmen, maar misschien is het een kwestie van tijd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop het ook, zou ik echt jammer vinden. Bij Snne lukt het blijkbaar wel...

@Snne: heeft het lang geduurd voor je weer baantjes kon zwemmen? En gaat het dan over baantjes zwemmen of baantjes zwemmen? ;)

Heeey

Ja ik heb ze net als jou achter de spier en bij mij was het denk ik dat ik ging zwemmen 3/4 maanden verder. Vond het zelf ook eng en wennen in het begin haha, hoe gaat het voelen om met boobs te zwemmen :P ik kan het zekers geen pijn noemen, maar gewoon een gevoel wat echt moet wennen :) Komt ook wel goed, ik was met waterpolo gestopt en hou het nu lekker bij gewoon zwemmen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.