Ga naar inhoud

Kliniek failliet


:D:D

Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Afgelopen dinsdag was ik 6 wkn po.

Het gaat gelukkig al stukken beter en ben er heel

Blij mee. Zit nu op een f cup. Joepieeeee!!!!

Maak me nu alleen zorgen om heeeeeel iets anders....

Vandaag te horen gekregen dat kliniek failliet is gegaan.

Wat nu?

Waar moet ik naar toe als ik vragen heb. Of complicaties krijg?

Krijg ik bericht van ze? Of moet ik het maar viavia allemaal aanhoren?

Iemand ervaring hier mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat is *piep* ja, waarschijnlijk zullen ze zich helemaal van hun verantwoordelijkheid onttrekken en sta jij dus wellicht met je rug tegen de muur, om het maar zo even te zeggen..

Misschien kun je eens bij de vereniging voor plastische chirurgie informeren??

www.nvpc.nl. Misschien kunnen zij je adviseren??

Trouwens, super dat het nu goed gaat en je blij bent!! F cup is een mooi resultaat :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje :D:D

Dat is inderdaad even iets waar je niet een twee drie ook over nadenkt... Welke kliniek betreft het?

En misschien dat je zorgverzekering hier ook in zou kunnen helpen....zal voor de zekerheid maar even bellen met ze...

E gefeliciteerd met je boobies...kan helaas nog geen foto's zien, zal later wel goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat in de krant dat ze waarschijnlijk een doorstart maken

Onder een andere naam.

Maar dat zijn maar geruchten.

Je hoort vaker dat bedrijven failliet gaan. Doen ze vaker,.. Faillisement aanvragen,.. Gaan ze verder met minder artsen/personeel,.. Kost ze maandelijks minder lasten.

Zo denk ik. Maar ja daar heb ik nu natuurlijk helemaal niks aan.

En idd. Ik kan altijd bij mn huisarts terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op hun website staat gewoon hoe of wat mbt controles. succes groetjes.

Het faillissement heeft tot gevolg, dat met directe ingang de kliniek is gesloten en er geen behandelingen meer plaatsvinden. Voor opvolging van controles, verwijzingen, aanvragen en voor overige vragen kunt u contact opnemen via info@mcdebaronie.nl.
Wij wijzen erop, dat mails in verband met de feestdagen mogelijk pas na 5 januari 2014 worden beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

op hun website staat gewoon hoe of wat mbt controles. succes groetjes.

Het faillissement heeft tot gevolg, dat met directe ingang de kliniek is gesloten en er geen behandelingen meer plaatsvinden. Voor opvolging van controles, verwijzingen, aanvragen en voor overige vragen kunt u contact opnemen via info@mcdebaronie.nl.

Wij wijzen erop, dat mails in verband met de feestdagen mogelijk pas na 5 januari 2014 worden beantwoord.

Ik wilde net al gaan zeggen dat je gewoon contact op moet nemen met de kliniek, maar blijkbaar hebben ze het zelf al helemaal prima geregeld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.