:D:D Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hallo dames.Afgelopen dinsdag was ik 6 wkn po.Het gaat gelukkig al stukken beter en ben er heelBlij mee. Zit nu op een f cup. Joepieeeee!!!!Maak me nu alleen zorgen om heeeeeel iets anders....Vandaag te horen gekregen dat kliniek failliet is gegaan.Wat nu?Waar moet ik naar toe als ik vragen heb. Of complicaties krijg?Krijg ik bericht van ze? Of moet ik het maar viavia allemaal aanhoren?Iemand ervaring hier mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekje Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Oef, dat is *piep* ja, waarschijnlijk zullen ze zich helemaal van hun verantwoordelijkheid onttrekken en sta jij dus wellicht met je rug tegen de muur, om het maar zo even te zeggen.. Misschien kun je eens bij de vereniging voor plastische chirurgie informeren?? www.nvpc.nl. Misschien kunnen zij je adviseren?? Trouwens, super dat het nu goed gaat en je blij bent!! F cup is een mooi resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Jeetje :D Dat is inderdaad even iets waar je niet een twee drie ook over nadenkt... Welke kliniek betreft het? En misschien dat je zorgverzekering hier ook in zou kunnen helpen....zal voor de zekerheid maar even bellen met ze... E gefeliciteerd met je boobies...kan helaas nog geen foto's zien, zal later wel goed komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Pff jaa geen idee eigenlijk..Ik denk voor genezings dingen kan je altijd ook wel vragen stellen bij je huisarts natuurlijk. Maar verder zou ik het niet weten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
:D:D Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Er staat in de krant dat ze waarschijnlijk een doorstart makenOnder een andere naam.Maar dat zijn maar geruchten.Je hoort vaker dat bedrijven failliet gaan. Doen ze vaker,.. Faillisement aanvragen,.. Gaan ze verder met minder artsen/personeel,.. Kost ze maandelijks minder lasten.Zo denk ik. Maar ja daar heb ik nu natuurlijk helemaal niks aan.En idd. Ik kan altijd bij mn huisarts terecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 O jeetje dat is wel even schrikken als je zoiets leest.Om welke pc gaat het? I Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 medisch centrum de baronie in breda toevallig?las ik net iets over! willen wel een doorstart doen als dat mogelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Dat is wel balen,hopelijk neemt iemand met de doorstart de verantwoording etc allemaal over Inc nazorg.Ik zou dat ook even goed navragen maandag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cs89 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 op hun website staat gewoon hoe of wat mbt controles. succes groetjes.Het faillissement heeft tot gevolg, dat met directe ingang de kliniek is gesloten en er geen behandelingen meer plaatsvinden. Voor opvolging van controles, verwijzingen, aanvragen en voor overige vragen kunt u contact opnemen via info@mcdebaronie.nl.Wij wijzen erop, dat mails in verband met de feestdagen mogelijk pas na 5 januari 2014 worden beantwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 op hun website staat gewoon hoe of wat mbt controles. succes groetjes.Het faillissement heeft tot gevolg, dat met directe ingang de kliniek is gesloten en er geen behandelingen meer plaatsvinden. Voor opvolging van controles, verwijzingen, aanvragen en voor overige vragen kunt u contact opnemen via info@mcdebaronie.nl.Wij wijzen erop, dat mails in verband met de feestdagen mogelijk pas na 5 januari 2014 worden beantwoord.Ik wilde net al gaan zeggen dat je gewoon contact op moet nemen met de kliniek, maar blijkbaar hebben ze het zelf al helemaal prima geregeld!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.