Ga naar inhoud

Voorstel en vraag groeiende borsten


vie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nog aan het ontdekken hoe het hier allemaal werk. Ik ben namelijk opzoek naar informatie over groeiende borsten.

In 2011 heb ik een BVK gehad. Toen ben ik van 75i naar 75 D gegaan. Erg blij mee.

Inmiddels zit ik weer op een cup F en dat begint nu ook te krap te worden. Ik ben niet zwanger (heb 2 kinderen), slik niet de pil enben niet aangekomen, ben zelfs afgevallen. Hoe kan het dat mijn borsten blijven groeien. Bijna een cup per jaar. Over een paar jaar zit ik weer op me oude maat. Ik had dit probleem ook al voor de bvk.

De huisarts kan er niks mee!! De borsten zijn wel wat gespannen, vooral onder me oksels trekt het!

liefst Vie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vie,

Ik ben hier ook benieuwd naar. Zelf heb ik pas een bvk gehad en een terechte angst is dan ook dat ze weer groter worden. Wat kan je hiertegen doen? Laatst had ik ook een topic geplaatst welk effect de pil hierin heeft.

Ik weet het antwoord ook niet. Ga dit topic dus wel ff volgen!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb totaal geen ervaring met bvk maar vind dit wel heel interessant. Heb dit vaker gehoord namelijk.

Zou het kunnen dat ook al is er weefsel weggehaald het lichaam dit als het ware 'herinnert' en weer opnieuw gaat aanmaken? Want is het hebben van borsten en hoe groot of klein ze zijn niet gewoon via je DNA bepaald?

Ik bedoel gewicht of lengte zal vast niet alles bepalen anders hadden niet zoveel vrouwen zoveel verschillende formaten borsten gehad.

Je zegt mn huisarts kan er niets mee maar kan de pc hier uit ervaring niet meer informatie over verschaffen?

succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,Ik ben nog aan het ontdekken hoe het hier allemaal werk. Ik ben namelijk opzoek naar informatie over groeiende borsten.In 2011 heb ik een BVK gehad. Toen ben ik van 75i naar 75 D gegaan. Erg blij mee.Inmiddels zit ik weer op een cup F en dat begint nu ook te krap te worden. Ik ben niet zwanger (heb 2 kinderen), slik niet de pil enben niet aangekomen, ben zelfs afgevallen. Hoe kan het dat mijn borsten blijven groeien. Bijna een cup per jaar. Over een paar jaar zit ik weer op me oude maat. Ik had dit probleem ook al voor de bvk.De huisarts kan er niks mee!! De borsten zijn wel wat gespannen, vooral onder me oksels trekt het!liefst Vie

Jee, er zullen vast wel meerder in jou herkennen. Hopelijk weten zij wat meer?

Heb je al gegoogeld? Misschien hormonen, borstweefsel die maar blijft groeien op de een of ander manier?

Ik hoop dat er wat vor is want om nou elke x een BVK te moeten ondergaan is niet niks.

Succes en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit inderdaad ook vaker gehoord. Een kennisje van ons heeft precies hetzelfde. Na haar bvk is alles gewoon weer gaan groeien naar haar oude maat bijna. Zou ook niet weten hoe dit zo kunnen komen. Heb het eerlijk gezegd ook nooit op gezocht. Zou je dit niet aan je/een pc kunnen vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je borsten steeds weer gaan groeien,ben er jaloers oo ;) scheelde hoop geld haha, maar ik snap je probleem hoor zon grote maat is geen pretje.

Ik denk dat de pc dit vast wel vaker heeft meegemaakt en je meer kan vertellen.

Er zijn hier op het forum wel nog wat meiden met dit probleem,ben ze wel tegengekomen ma weet de namen niet meer,

Hopelijk krijg je snel een antwoord waar je wat aan hebt of vind je iets op Google.

Heb idd gehoord dat soms je lichaam weer opnieuw borstweefsel gaat aanmaken,ligt denk ik idd zoals hierboven word gezegt misschien aan je DNA en als er iets weg word gehaalt dat je lichaam seintje krijgt en opnieuwe weefsel gaat maken.? Andere logische verklaring zou ik zo ook niet weten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het een kwestie van hormonen. Daardoor groeit je klierweefsel. Hier nog zo iemand, mijn borsten zijn in een paar jaar gegroeid van een D naar een H-cup.

Nu weer laten verkleinen, is nu een E. Hopelijk blijft dat zo, maar die garantie is er niet.

Ik geloof niet dat er een remedie is, misschien dat je arts iets kan met hormonen of remmers ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.