Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast Aline91

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik heb zopas deze site ontdekt. Fijn dat er zo'n forum bestaat! Ik ben Aline, 22 jaar. Ik heb nu een A/kleine B en zou eigenlijk graag wel cup C/D willen hebben.

Ik ga eerst in ieder geval hier rondkijken en lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mocht je bepaalde informatie op willen zoeken is er rechts bovenin een zoekbalk die je kunt gebruiken om een chirurg of een kliniek op te willen zoeken... Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je links onderin je thema ff moeten wijzigen in unlimited..

Heb je al enig idee waar je op consult wilt of een voorkeur voor een bepaalde chirurg? Je doet er goed aan om meerdere consulten in te plannen om te kijken wat je mogelijkheden zijn en bij welke chirurg jij je het meest op je gemak voelt.. Dan kun je vanuit daar een keuze maken waar je je wilt laten opereren..

Ook is het goed om te kijken wat jij mooie borsten vindt, je kunt bijvoorbeeld foto's opzoeken op het internet om deze mee te nemen naar je consult... Zodat de chirurg een goed beeld heeft van wat jij graag zou willen hebben... Aan alleen een cupmaat hebben ze op zich niet zo heel veel want iedereen interpreteert een cupmaat anders..

In ieder geval heel veel leesplezier en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.. Genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.