Ga naar inhoud

tepels te dicht naar elkaar toe na borstlift?


Aanbevolen berichten

Komt het door de zwelling of moet ik mij al zorgen gaan maken? Ik vind mijn tepels nu te ver naar binnen staan. Ben 22 dec geopereerd. Er is heel veel kapselvorming weg gehaald van de vorige prothese. Zoals in mijn verslag staat had de pc er ook echt een flinke kluit aan. Wanneer verdwijnt de zwelling zo'n beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt het door de zwelling of moet ik mij al zorgen gaan maken? Ik vind mijn tepels nu te ver naar binnen staan. Ben 22 dec geopereerd. Er is heel veel kapselvorming weg gehaald van de vorige prothese. Zoals in mijn verslag staat had de pc er ook echt een flinke kluit aan. Wanneer verdwijnt de zwelling zo'n beetje?

attachicon.gif20131230_095028.jpg

attachicon.gif20131230_094936.jpg

Met zo'n vraag zou ik zeker via Diana dr ass een afspraak met de PC REGELEN. Dit kan gewoon he. Dus doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naadje,

Ik zie eigenlijk niet zo heel veel raars...meestal houden ze toch een beetje dezelfde verticale lijn aan, toch?? Ik weet ook niet hoe de voor situatie was?? Stonden je tepels toen veel verder uit elkaar dan??

Daarbij komt ook nog eens dat je pas 8 dagen PO bent en je schrijft zelf al dat er behoorlijk wat werk verricht is geworden.. met andere woorden: er is toch veel gebeurd op een relatief klein stukje en daardoor zal je zeker behoorlijk wat vocht vasthouden..

Heb zelf een flinke nabloeding gehad aan 1 kant waardoor deze borst dus 2 x onder handen is genomen.. en nu, 26 dgn PO nog steeds vocht en wat pijn..

Ik zou nog eens even afwachten en het op de volgende controle aankaarten met de pc!

Wanneer moet je weer op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feitelijk gezien maakt het toch niet uit hoe de voor situatie was. Mijn tepel is helemaal los gehaald dus het ligt er dan toch aan hoeveel huid hij aan elke kant eraf heeft gehaald? Wellicht is de buitenkant nog erg opgezwollen en trekt de boel nog bij. Denk dat ik inderdaad pas na 6 weken po echt kan zien hoe het staat. Morgen in ieder geval afspraak met diana. Zal wel overleggen en dan horen jullie mij wel even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik ben geweest en volgens diana komt het goed met de stand van mijn tepels. Ik heb nog een erge zwelling aan de buitenkant. Ga er maar vanuit dat dit klopt en wacht het nog wel af. Helaas moeten mijn hechtingen nog 6 dagen blijven zitten. Op een klein stukje na is alles dicht. Worden er donderdag uit gehaald. Verschrikkelijk die jeuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.