naadje33 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Komt het door de zwelling of moet ik mij al zorgen gaan maken? Ik vind mijn tepels nu te ver naar binnen staan. Ben 22 dec geopereerd. Er is heel veel kapselvorming weg gehaald van de vorige prothese. Zoals in mijn verslag staat had de pc er ook echt een flinke kluit aan. Wanneer verdwijnt de zwelling zo'n beetje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leeuwin Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik zie wat je bedoelt... Zou zwelling kunnen zijn. Kan je niet even bellen met je PC en vragen of je langs mag komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Ik heb vrijdag weer controle bij diana. Zal het haar sowieso voorleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekje Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Gezien het feit dat de adviezen van Diana niet echt altijd zo geweldig zijn zou ik toch zeker vragen om bij de pc zelf gezien te worden!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Komt het door de zwelling of moet ik mij al zorgen gaan maken? Ik vind mijn tepels nu te ver naar binnen staan. Ben 22 dec geopereerd. Er is heel veel kapselvorming weg gehaald van de vorige prothese. Zoals in mijn verslag staat had de pc er ook echt een flinke kluit aan. Wanneer verdwijnt de zwelling zo'n beetje? 20131230_095028.jpg 20131230_094936.jpg Met zo'n vraag zou ik zeker via Diana dr ass een afspraak met de PC REGELEN. Dit kan gewoon he. Dus doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Maar wat vinden jullie van de stand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekje Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Hoi Naadje,Ik zie eigenlijk niet zo heel veel raars...meestal houden ze toch een beetje dezelfde verticale lijn aan, toch?? Ik weet ook niet hoe de voor situatie was?? Stonden je tepels toen veel verder uit elkaar dan??Daarbij komt ook nog eens dat je pas 8 dagen PO bent en je schrijft zelf al dat er behoorlijk wat werk verricht is geworden.. met andere woorden: er is toch veel gebeurd op een relatief klein stukje en daardoor zal je zeker behoorlijk wat vocht vasthouden..Heb zelf een flinke nabloeding gehad aan 1 kant waardoor deze borst dus 2 x onder handen is genomen.. en nu, 26 dgn PO nog steeds vocht en wat pijn..Ik zou nog eens even afwachten en het op de volgende controle aankaarten met de pc!Wanneer moet je weer op controle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Je bent nog maar kort po,maar ik zou ook zeker bij je pc ipv Diana afspraak maken.Ik zie wel wat je bedoelt,maar hoe ws je voorsituatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillibit Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Ik vind ze normaal eruit zien , maar het verandert nog hè , ben zelf 12 december geopereerd borstlift , ze staan nu al heel anders dan vorige week Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Feitelijk gezien maakt het toch niet uit hoe de voor situatie was. Mijn tepel is helemaal los gehaald dus het ligt er dan toch aan hoeveel huid hij aan elke kant eraf heeft gehaald? Wellicht is de buitenkant nog erg opgezwollen en trekt de boel nog bij. Denk dat ik inderdaad pas na 6 weken po echt kan zien hoe het staat. Morgen in ieder geval afspraak met diana. Zal wel overleggen en dan horen jullie mij wel even. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Oh lillibit ben wel nieuwsgierig naar jouw foto's! Hoop dat ze uiteindelijk wel in het midden staan bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Nou meiden ik ben geweest en volgens diana komt het goed met de stand van mijn tepels. Ik heb nog een erge zwelling aan de buitenkant. Ga er maar vanuit dat dit klopt en wacht het nog wel af. Helaas moeten mijn hechtingen nog 6 dagen blijven zitten. Op een klein stukje na is alles dicht. Worden er donderdag uit gehaald. Verschrikkelijk die jeuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.