Ga naar inhoud

tammy24 : 1 april 2014 : Dr. van Rappard : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ben al een aantal maanden lid van dit forum omdat ik van de zomer de knoop heb doorgehakt om na jarenlange onzekerheid een borstvergroting te laten doen!

Vandaag ben ik op consult geweest bij drs. Bauland in Sanavisie in Mill. Daarnaast ben ik twee weken geleden bij dr. Rysavy geweest in medisch centrum Waalre. Ook ga ik nog voor een derde consult bij dr. van Rappard in de Velthuiskliniek in Eindhoven.

Ik hou van grote mooie borsten en het liefst zou ik op een D-cup uit willen komen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken met wat ze me tot nu toe hebben geadviseerd (nu heb ik 75A).

Dr. Rysavy adviseerde me ronde protheses voor de spier van 300cc Mentor, met een high profile.

Drs. Bauland adviseerde me anatomische protheses, dual plane 280cc van Mentor.

Beiden zeggen dat ik smal gebouwd ben van boven, waardoor meer cc's niet natuurlijk meer zou overkomen.

Ben echt bang dat dit kleiner wordt dan ik zou willen en ben heel benieuwd naar wat dr. van Rappard zegt, maar dat is pas 11 feb gepland.

Wie heeft ook dit aantal cc's gehad en op welke maat kom je dan uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat goed dat je meerdere consulten heb gedaan! Hoe de cc's uitvallen is bij iedereen anders. De pc zou dit het beste kunnen inschatten, maar ik kan me vorstellen dat je je afvraagt of je genoeg cc krijgt. Nu is het zo dat je met high profile meer projectie heb dan met moderate met het zelfde aantal cc. Met dual plane moet je vaak toch rekening houden dat er zo'n 50cc "verloren" gaat achter de spier. Ik zou eerder iets meer nemen dan iets minder. Het went heel erg snel. Het is natuurlijk ook maar net wat je mooi vind. Ik hou persoonlijk wel van grotere borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Wat goed dat je meerdere consulten gepland hebt.. Ik zou je willen adviseren om bij dr. Nio een consult te doen of dr. Plovier.. Dit zijn beide artsen die ook van grote borsten houden en ook niet schromen om meer cc te plaatsen..

Met de 280 of 300 cc kom je misschien in bh maat wel uit op een D cup, maar zo zal het er niet uit zien.. nepborsten ogen gewoon vaak kleiner dan dat de bh label aangeeft..

Ik ben zelf bij dr. Nio geweest.. Ik kwam van een cup aa af en heb 500 cc gekregen.. Nu draag ik een cup F, wat er zeker niet als een F uit ziet, maar eerder als een volle D...

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties. Wel gek indd dat nepborsten kleiner lijken dan echte. Lees dat overal terug..

Nu heb ik echt 0,0 projectie dan dus dat mag dan wel high profile zijn :-)

Stuur jullie een vriendschapsverzoek om jullie pics te bekijken als jullie dat goed vinden.

Hou jullie op de hoogte van m'n verdere zoektocht en komende consult(en)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ladies!

Even een update na het consult bij dr. van Rappard 11 feb. Hij stelde me direct op m'n gemak samen met een hele aardige consulente! Hij adviseerde 365cc dual-plane met ronde protheses van Natrelle.

De datum staat nu ook al vast, 1 april is het zover, kan niet w88 tot het zover is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies!

Even een update na het consult bij dr. van Rappard 11 feb. Hij stelde me direct op m'n gemak samen met een hele aardige consulente! Hij adviseerde 365cc dual-plane met ronde protheses van Natrelle.

De datum staat nu ook al vast, 1 april is het zover, kan niet w88 tot het zover is!!

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik krijg mijn bv ook op 1 april, bij dr Frans Straten.

Nog precies een maandje,spannend hoor.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!! En wat super dat het al zo snel is!!

Nog maar een maandje aftellen.. voor je het weet is het al zo ver!!

Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar de operatieverslagen.. Dan kun je hier ook je verslag schrijven over hoe jij het ervaren hebt indien je dat leuk vindt natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend,ook op 1april! Nog 29 dagen haha.. Wat krijg jij? @Yara331

@cindytje1985: dat maandje lijkt nu nog lang te duren, maar indd voor je het weet zal het zover zijn. Ik zal zeker schrijven over mijn ervaringen na de BV! Vind het wel echt spannend hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Tammy

Wat spannend! Ben je zenuwachtig? Ik ga woensdag onder het mes, ook bij van Rappard! Maar dan voor de tweede keer :)

Ik ben in september ook geweest, toen 255 CC gekregen, anatomische protheses van Natrelle, maar ik vind ze toch te klein! Woensdag krijg ik 375 CC :) KEI VEEL ZIN IN!

Succes dinsdag! En niet te zenuwachtig zijn, van Rappard is echt een topper en stelt je echt gerust!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ben al een aantal maanden lid van dit forum omdat ik van de zomer de knoop heb doorgehakt om na jarenlange onzekerheid een borstvergroting te laten doen!

Vandaag ben ik op consult geweest bij drs. Bauland in Sanavisie in Mill. Daarnaast ben ik twee weken geleden bij dr. Rysavy geweest in medisch centrum Waalre. Ook ga ik nog voor een derde consult bij dr. van Rappard in de Velthuiskliniek in Eindhoven.

Ik hou van grote mooie borsten en het liefst zou ik op een D-cup uit willen komen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken met wat ze me tot nu toe hebben geadviseerd (nu heb ik 75A).

Dr. Rysavy adviseerde me ronde protheses voor de spier van 300cc Mentor, met een high profile.

Drs. Bauland adviseerde me anatomische protheses, dual plane 280cc van Mentor.

Beiden zeggen dat ik smal gebouwd ben van boven, waardoor meer cc's niet natuurlijk meer zou overkomen.

Ben echt bang dat dit kleiner wordt dan ik zou willen en ben heel benieuwd naar wat dr. van Rappard zegt, maar dat is pas 11 feb gepland.

Wie heeft ook dit aantal cc's gehad en op welke maat kom je dan uit?

Heb je pasmaten gebruikt? gaf dat een goede indruk?

Ik ben erg benieuwd, want ik zou ook graag naar een D willen gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey SophieA,

Jaa ben best wel zenuwachtig! Ga jij in het catharina zkh? Hopelijk wordt het nu helemaal naar je wens! Wat voor cup kwam je uit met de 255cc?

Jij ook veel succes woensdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Isa-74,

Heb inderdaad pasprotheses gepast, daarop is de uiteindelijke keuze voor deze maat protheses gevallen. Hoop dat het eruit komt te zien zoals ik in gedachten had! Denk wel dat het toch wel anders is als je past met pasprotheses 'op je lijf' en wanneer ze daadwerkelijk erin zitten. Hoor vaak dat er dan toch 50cc 'verloren' gaat voor het oog omdat het onder je eigen weefsel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben trouwens 2 maten klaar liggen, de 345cc (diameter 12.0cm, projectie 4.9cm) en de 365cc (diameter 12.5, projectie 5.0cm) ronde protheses van natrelle Inspira. Liggen dus heel dicht bij elkaar qua grootte en zal denk ik niet veel verschil maken?

Maar heeft iemand een idee op welke maat ik dan ong. uitkom? Wil graag van tevoren een sportbeha kopen, nu heb ik een 70AA/A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Zal even een verslagje doen van hoe het is gegaan afgelopen dinsdag. Ik was de afgelopen dagen best beroerd, dus vandaar dat er een paar daagjes overheen zijn gegaan.

Dinsdag om half 9 moest ik me melden bij de kliniek, waar ik alvast de vervolgafspraken kreeg en ik nog wat handtekeningen moest zetten. Er werden nog foto's gemaakt en toen moest ik afscheid nemen van m'n vriend want mocht gelijk mee. Eenmaal omgekleed in het warme bed kwam de anesthesist langs om het infuus te prikken. Daarna kwam dr. van Rappard langs om alles af te tekenen en toen mocht ik al mee naar de OK, rond 09.15u. Tijdens het aftekenen merkte hij op dat mijn rechterborst ietsjes groter was dan mijn linker, om dat te bewijzen moest ik nog even mijn oude bh aantrekken en inderdaad; aan de rechterkant zat deze goed gevuld en aan de linkerkant net iets meer ruimte. Dus zei hij dat hij waarschijnlijk 2 maten zou gaan gebruiken om het links-rechts verschil op te heffen. Binnen no-time was ik weg en toen ik wakker werd was het 10.45u. Echt heel gek om gewoon een stuk gemist te hebben zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Keek naar beneden en kon wel een vreugde dansje maken. Het was echt gebeurd!!

Ik voelde me op dat moment vrij goed, kreeg wat te eten en te drinken en de verpleegsters waren erg lief. Na twee uur daar gelegen te hebben belden ze mijn vriend om me op te halen. Het viel me allemaal wel mee met de pijn en het 'zware gevoel' op de borst waar ze me van tevoren voor hadden gewaarschuwd. Later op de middag even op bed gaan liggen, maar toen ik wakker werd voelde ik me ineens BEROERD. Ik m'n vriend roepen die gelijk met een spuugbakje voor me klaarstond. In plaats daarvan viel ik flauw, maar dat duurde volgens hem maar 10 tellen. Later die avond wel weer misselijk geweest en toen kwam het er wel uit. Kliniek maar even gebeld, maar al deze symptomen waren normaal na zo'n ingreep en narcose. De eerste nacht redelijk goed door kunnen slapen, alleen overeind komen vanuit lig lukt echt niet alleen! Woensdag en gister rustig aan gedaan, nog niet veel kunnen eten behalve wat droge crackers en beschuitjes met kaas. Als ik ook maar iets anders probeerde (druiven, krentebrood, tosti) werd dat gelijk afgestraft met misselijkheid en overgeven. Sorry voor dit niet zo smakelijke verhaal.

Verder is de pijn goed te verdragen, ik slik nog wel 4 maal daags 2x een paracetamol en 2x per dag een celebrex. Met de oxicodon ben ik gestopt want heb het idee dat het misselijk gevoel daarmee te maken had. De zwelling is in de 3 dagen ook al wat afgenomen. De eerste dag zat vooral de linkerboobie tot aan m'n sleutelbeen zo hoog en de zwelling helemaal aan de zijkant van m'n lijf, haast tot aan m'n rug voor mijn idee.

Ga zo de tape eraf halen en zal dit weekend even een fotootje maken en uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!

Vervelend dat je zo beroerd was meid. Ik had dit zelf ook de eerste dagen, maar bij mij kwam het juist van de celebrex. Toen ik daarmee mocht stoppen ging het eigenlijk heel snel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag, dag 4 al stukken beter! Vanochtend m'n laatste celebrex gehad en vandaag en morgen alleen nog de paracetamol afbouwend. De zwelling wordt elke dag een stukje minder, al is het nog steeds niet helemaal weg. Eindelijk verlost van de tape en lekker gedoucht!

Dan nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder jullie.. het gevoel in m'n rechterborst is er wel, maar in de linker heb ik een super doof gevoel. Is dit normaal? Zou dit nog terugkomen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.