Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hee meiden. Hebben jullie wel eens van de BRAVA-AFT methode gehoord?

BRAVA-AFT is een methode voor borstvergroting en -reconstructie die inmiddels door duizenden vrouwen wereldwijd is gebruikt. Het is een CE-gecertificeerd systeem dat een natuurlijke borstvergroting en -reconstructie mogelijk maakt. We spreken van “natuurlijk” omdat er wordt gevormd/vergroot zonder dat er implantaten, crèmes of medicijnen aan te pas hoeven te komen. Alleen een minimaal-invasieve lipofilling.
BRAVA-AFT is zonder gevaar, effectief en de resultaten zijn blijvend! De effectiviteit van BRAVA-AFT is inmiddels ruimschoots klinisch bewezen, zowel voor esthetische als voor reconstructieve doeleinden.

De uitvinder van BRAVA-AFT, Dr. Roger Khouri van het Miami Breast Center (maar ook Nederlandse plastische chirurgen), hebben inmiddels veel ervaring met BRAVA in combinatie met vet-grafting. “Grafting” betekent het overbrengen van lichaamsweefsel (in dit geval: vet) van buik, billen of benen naar de borsten. Andere veel gehoorde termen die hetzelfde betekenen zijn: “lipofilling” en “AFT” (hetgeen de Engelse afkorting is voor “Autologous Fat Transfer”). Het betreft dus lichaamseigen (= autoloog) vet. De techniek heet "BRAVA-AFT" omdat het een combinatie is van BRAVA en AFT. BRAVA bereidt de AFT als het ware voor.

Dit leek me eerst de perfecte methode voor een borstvergroting omdat ze vet uit je eigen lichaam halen en er dus niks in stoppen wat er niet in hoort. Het enige enge leek me wel dat je een liposuctie krijgt en dat je je borsten moet oprekken met een apparaat. Ik had er tot een paar maanden geleden nog nooit van gehoord. Jullie wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.