Ga naar inhoud

Wanneer je nieuwe boobies wassen?


Aanbevolen berichten

Hoi ladies, ik ben zaterdag eigenaar geworden van 375 cc nieuwe boobies door dr straten!! Ben er heel blij mee maar ik durf m'n sport bh niet uit te doen en ik durf dus m'n oksels niet te wassen en m'n nieuwe boobs al helemaal niet!! Haha, klinkt mss beetje raar. Maar wanneer gingen jullie weer volledig onder de douche met je nieuwe borsten? En wanneer haalden jullie die pleisters bij je litteken eraf? XXX Thanksss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, proficiat met je nieuwe aanwinst :-)

zelf ben ik de dag erna onder de douche geweest en heel voorzichtig mijn oksels gewassen.
Ik denk dat de pleisters erop moeten tot je naar de dokter gaat voor de draadjes.
Zelf heb ik reserve pleisters meegekregen voor als ze door de douche lossen.

maar ben daar niet zeker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik mocht de volgende dag al douchen.. De pleisters zijn waterbestendig!

Ik vond t eerlijk gezegd ook ee beetje eng mar achteraf heerlijk!

Ik ben in t medisch centrum amstelveen geweest. Mischien is t handig als je de kliniek belt war je geholpen bent om t even na te vragen...

Ze hebben mij geloof ik niet eens vertelt wanneer de pleisters eraf mogn. Ik vind t trouwens wel best zo. Geeft me een veilig gevoel hihi.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de dag erna gaan douchen, gewoon alles zelf gedaan. Alles wat niet pijnlijk is/gaat, is ok. Pleisters laat ik eraf halen bij de controle bij de verpleegkundige, dat is bij 15 dagen PO. Heb er totaal geen last van nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben op donderdag geopereerd en mocht op zondag douchen.. De dag na mijn operatie heb ik mijn sportbh al uit gehad om een andere aan te doen.. Ook de volgende dag heb ik zelf mijn oksels kunnen wassen...

Op zondag heb ik (met hulp van mijn vriend) kunnen douchen.. en dat is ook de enige keer dat ik hulp nodig had.. Heb van de pc ook extra pleisters mee gekregen, voor het geval dat ze er af gingen onder de douche...

Na 2 weken po ging ik op controle bij dr. Nio en mochten de pleisters er af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames, ben denk ik een beetje bang om te bewegen want t steekt als ik me bewee in me linker borst vooral. Maar denk dat dat erbij hoort

Ik heb precies t zelfde als jij maar dan in mn rechterborst. Irriteert me! Naar gevoel he. Andere borst helemaal geen last van dus dan soms toch een beetje onzeker van joe en wat.. Maar idd het zal er dan vast wel bij horen :(

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag door straten geopereerd en van hem mocht ik om de dag douchen. Net toen ik de douche in wilde stappen belde praktijk gabriels en hun zeiden meteen NEEEEE NIET DOUCHEN!!!! Ook echt zo paniekerig. Ik dacht oke?! Dus doe ik dus alles met de handsproeier en met een washandje, pleisters mochten niet nat worden blijkbaar. Ik weet t ook niet haha ik doe maar wat die consulente vertelde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet ook niet probeer t maar droog te houden die littekens. Ik heb ook pleisters maar of ze waterbestendig zijn weet ik eik niet. Ze zeggen wel vaker waterbestendig maar water kuipt overal tussen denk ik dan haha. Ik moet vrijdg op controle dus dan zal ik t navragen. Hoop dat ik dan niet zo'n borstband om hoef..duimennn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht een dag na de operatie al douchen. Heb er alleen wel bijna een week mee gewacht want ik durfde ook niet en was zo ziek van de tramadol dat ij liever in bed bleef haha. Maar geloof dat je al de dag na de operatie mag douchen. Tenminste mijn pc zei dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het ook eng douchen,, bij mijn eerste bv kon ik zelf niets, moest op een krukje en mijn man douchde mij :( was drama tijd...

nu met mijn tweede bv, kon ik mij wel bewegen, en ben ik twee dagen later gaan douchen de dag erna mocht ik al maar dat durfde ik niet hihihi

de pleisters heb ik nu met een week eraf gehaald, er ging een stukje los waar water door bij in kon, dus maar eraf gehaald.

kliniek zei ook als ze los gaan kan je ze eraf halen.

ik dep ze droog na het douchen.. het is gehcht, dus het is dicht.. als je maar niet gaat weken, in bad mag je niet voorlopig.

denk ook wel dat het schoon spoelt.. tegen infectie?

daar was ik bang voor doordat die pleister dus niet meer helemaal vlak zat bovenan.

rustig aan! je hoeft niet elke dag te douchen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.