Ga naar inhoud

Wennie76 stukje wild vlees uit wond tepel


Wennie76

Aanbevolen berichten

Ik ben 26 november geopereerd en heb een bvk gehad. Allemaal super verlopen, weinig pijn en geen last van de narcose. Herstel valt me soms zwaar, alhoewel ik na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig had wel dagelijks steken in de tepels en ook nog volledig gevoel aan m'n tepels, waar ik uiteraard wel erg blij mee ben hoor, maar alles is mega gevoelig.

Nu na 3 weken PO zag ik na het douchen ineens een wit stukje onder m'n tepel. Ik wist niet of het huid of pus was. Mijn man nog even laten kijken en toch de kliniek gebeld. Kon gelijk komen. Bleek onderhuids een hechting te zitten en die is verwijderd. Stukje witte huid bleef zichtbaar, was geen ophoping van pus.

Ik hoefde geen antibiotica. Toch 2 dagen later, gisteren, nog even aan m'n huisarts laten zien. Die zit op 100 meter van m'n huis. Die zegt hetzelfde: het is geen pus. Lijkt haar op een stukje wild vlees. Het doet ook niet extreem pijn als ze eraan zit. En ik heb geen koorts.

Ik ben benieuwd of meer meiden dit herkennen? Ik hoop dat het wegtrekt, ik ben er best verdrietig om, zo bang dat ik lelijke borsten over ga houden :-(. Het puilt echt boven de huid uit.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoiets op een klein plekje op mijn buik. Daar trok ik van de week twee centimeter draad uit met knoop. En is ook wit eronder. Dat is nieuw weefsel, zou me er niet te druk om maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je deze foto's ook doorgestuurd naar de pc? Misschien kan hij je onrust beter wegnemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.