Ga naar inhoud

klopt de opgemeten BH maat


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

wat ik me afvraag..

iedere keer als ik word opgemeten komen ze op een B uit bij mij. Niet eens een grote.

maar als ik dan BH pas, pas ik maar net in een C.

ik ben nu 6 weken PO en ze zijn nog wel bol. Als het goed is moet dit nog helemaal vlak worden, daar had ik om gevraagd in ieder geval.

ik vraag me af of dan de B wel klopt? gezien nu ook echt alleen die bovenkant dus is die er zo bovenuit steekt...

kan iemand me helpen ik vind ze namelijk erg groot voor maar 225 cc :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey mien!

Ik heb hetzelfde met mijn borsten, en word morgen geopereerd. Als ik ze nu op meet kom ik op een B, maar daar kom ik van z'n lang zal ze leven niet in! Heb echt wel een c nodig.

Denk dat het met de breedte van je borst te maken heeft en niet zozeer met de projectie!

Als ik het fout heb mag iemand me gewoon verbeteren hoor, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een natuurlijke borst "valt" veel meer in de cup, mede daardoor heb je met nepperds meestal wel een grotere maat nodig. Maar wat maakt het uit wat het label aangeeft.... gaat erom wat je in de spiegel ziet. Ik heb u ook een 70E, maar ziet er gewoon uit als een grote C.

Je borsten zijn toch mooi en zeker niet te groot, enjoy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde. Als ik het opmeet kom ik ook veel kleiner uit. Heb vandaag mooie setjes van Bon'aparte binnen gekregen. Echt super en heb dan een 75 E.

Volgens mij komt het vooral door de breedte. Zeker als je een beugel hebt. Ik heb vooral de E beugel nodig. Een bh zonder beugel zou best een D kunnen zijn.

Hoe breder je borst is hoe meer de bh uitrekt onderaan en dus eigenlijk platter wordt. Dus niet zozeer de projectie is dan van belang (wat weer wel het geval is bij een natuurlijk borst) maar de vulling onderaan de borst.

Opmeten werkt volgens mij niet bij boobies.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 67 en 81 van omtrek, komt dus ook 'net' op een B uit volgens meting. Ben net geen 4weken po en dit weekend 1ste bh gaan kopen. Is een B en die zit goed gevuld. Ik had nagenoeg niets om van te vertrekken en heb 210 anatomisch voor de spier gekregen. Zou dus wel goed kunnen dat jij een C hebt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar hé, die stomme maten ook! Ik heb hetzelfde probleem gehad..

Alle bh's die ik in huis had gehaald waren mij te klein aan het worden afgelopen weekend; allemaal maatjes D..

Dus ik dacht, ik ga eens naar een speciaalzaak.. Uiteindelijk na veel passen, op een Anita care, prothese-bh uitgekomen, geen beugels, zo stevig dat alles plat gedrukt word maar toch lekker elastisch..maat 90C :102::102:

Dus huilen huilen huilen toen ik thuis kwam en helemaal over de rooie dat ik maar een C had... :74:

Later op de avond, nadat mijn vriend heel veel moeite had gedaan om me weer rustig te krijgen, eens gaan nadenken en bh's van dochter gaan passen: allemaal 90 E met beugels en die passen best goed; gisteravond had ik zelfs het idee dat er boven de cups wat uit begon te puilen :1bouncingboobs: Jehaaaa..

Geen idee waarom dan die 90 C van Anita Care wel past; ja eigenlijk weet ik dat wel, dat ding heeft heel veel rek in en denk doordat ie wat kleiner in maat is daardoor bij mij toch alles stevig op zijn plaats houdt.. althans dat denk ik nu maar, anders krijg ik weer slechte zin hahaha

Maar goed, als ik de maten uit de tabelletjes aan moet houden zou ik idd op 90 E/ 90 F uitkomen ( onder 91 cm en boven 114 cm )... of heeft iemand hier een andere uitleg voor?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 67 en 81 van omtrek, komt dus ook 'net' op een B uit volgens meting. Ben net geen 4weken po en dit weekend 1ste bh gaan kopen. Is een B en die zit goed gevuld. Ik had nagenoeg niets om van te vertrekken en heb 210 anatomisch voor de spier gekregen. Zou dus wel goed kunnen dat jij een C hebt :-)

ik heb 68 en 80… dus vergelijkbaar met jou.. maar jij hebt anatomische en bij mij is het bovenaan dus nog erg bol.. ik hoop dat het daarmee te maken heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 68 en 80… dus vergelijkbaar met jou.. maar jij hebt anatomische en bij mij is het bovenaan dus nog erg bol.. ik hoop dat het daarmee te maken heeft

misschien past een C mij ook wel, dat heb ik dus niet geprobeerd :-)

maar als je 68 onderomtrek hebt, dan heb je toch maar een 70 ipv 75?

Het kan wel aan die bolling liggen. Bij mij zijn ze zonder BH bovenaan vlak en met heb ik wel bolling, dus kan me wel voorstellen dat je dan in jouw geval wat meer plaats nodig hebt.

hoe komt het trouwens dat je achter de spier gekregen hebt bij Demeyere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien past een C mij ook wel, dat heb ik dus niet geprobeerd :-)

maar als je 68 onderomtrek hebt, dan heb je toch maar een 70 ipv 75?

Het kan wel aan die bolling liggen. Bij mij zijn ze zonder BH bovenaan vlak en met heb ik wel bolling, dus kan me wel voorstellen dat je dan in jouw geval wat meer plaats nodig hebt.

hoe komt het trouwens dat je achter de spier gekregen hebt bij Demeyere?

ja soms 70 en bij sommige BH's sluit 75 beter aan. maar kan nog veranderen denk ik

omdat ik bang was voor die randen voor de spier, ik vond de ronde zachter en financieel te duur die anatomische

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met protheses hoor ik iedereen zeggen dat ze dan een maat groter moeten van bh. Dus dan zou je gewoon B hebben.

Als je achter de spier hebt zou je zeggen dat dat hele bolle wel moet verdwijnen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.