Ga naar inhoud

Help.. Pijnlijke streng borst 1 week PO ..


Aanbevolen berichten

Een kleine week geleden heb ik mijn bv ondergaan. Nu heb ik enkele dagen een pijnlijke plek op mijn rechterborst (voelt als een verhard strengetje aan de binnenkant ter hoogte van mijn tepel, iets meer richting borstbeen). In ruststand wanneer ik zit voel ik het niet, maar wel wanneer ik beweeg of een bepaalde beweging maak met mijn rechterarm. Ik slik geen paracetamol meer, nog wel de laatste pillen van mijn 7-daagde antibioticakuur. Moet ik me zorgen maken, of is dit normaal. Heb geen koorts trouwens. Het voelt als een pijnscheut, dus geen kloppend gevoel ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts is ivm operaties in bergmankliniek en de feestdagen niet meer aanwezig in het vlietlandziekenhuis. Ik vind het zo raar dat de eerste 4/5 dagen mijn rechterborst helemaal geen pijnklachten gaf en nu ineens enorm bij bepaalde bewegingen..

Bel morgen het ziekenhuis wel even om te overleggen. Kan ook nergens op het forum iets vinden over een verharde pijnlijke plek/streng. De rest van m'n borst voelt namelijk niet pijnlijk aan. Het is puur die plek aan de binnenkant ter hoogte van m'n tepel, maar dan meer naar de binnenkant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem net een mail gestuurd. Ga morgen wel even telefonisch contact opnemen met de verpleegafdeling. Vanwege de feestdagen en hulp bij herstel ben ik momenteel bij familie, 110km van het vlietlandziekenhuis. Ga dus wel even overleggen dat, mocht er nader onderzoek nodig zijn ik mogelijk naar een arts hier (in Brabant) kan bezoeken.. (Of Blecourt moet zelf reageren dat hij er naar wil kijken).. Tot die tijd maar rust en echt zo min mogelijk doen... Mocht iemand mijn omschrijving herkenning hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ava, dat heb ik voorbij zien komen, maar zo ziet het er bij mij niet uit. Het zit ook op een andere plek, echt bijna midden richting m'n borstbeen en het is maar kort, Max 2 cm. Ik omschrijf het als stengetje, maar het zit meer tussen onderhuidse verdikking(zonder bult van buitenaf, het is dus niet zichtbaar alleen voelbaar).. Maar echt, de pijnscheuten bij beweging zijn erger dan ik de dag van/na operatie heb gehad.. :-S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blecourt heeft me vanochtend netjes opgebeld. Hij wist me niet te vertellen wat het kon zijn, maar vermoedt dat het gewoon bij het herstelproces hoort. Zolang ik geen koorts, roodheid en verdikking heb. Pijn is helaas niet te onderdrukken met paracetamol. Even aankijken maar. Wel apart dat er tot op heden niemand met soortgelijke ervaring is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was afgelopen dinsdag al op controle geweest en had toen nergens last van. Ben vanmiddag bij de 1e hulp van het Jeroen Bosch zh in den Bosch geweest (gezien ik bij familie herstel, dichtstbijzijnde zh). Arts heeft gekeken, voelde verdikking en constateerde veel vocht. Aangezien ik met dr Blecourt telefonisch had gesproken heb ik het advies over een nieuwe kuur antibiotica doorgenomen en de arts van de 1e hulp heeft dit voorgeschreven indien ik koorts ga krijgen. Nadat ik dr de Blecourt per mail geïnformeerd had, belde hij nogmaals. (Erg netjes) en adviseerde nurofen en 3x daags 2 paracetamol. Tevens een foto mailen zodat hij die nog kan beoordelen. Kortom, ik heb nog pijn, maar ben wel wat gerustgestelder. Nu luisteren naar de artsen, medicatie nemen en rust houden. Hopelijk zakt de pijn en is die 2e kuur antibiotica niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.