Ga naar inhoud

dubbele plooi op het einde van horizontaal litteken


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ik ben 3 weken po, en maak me zorgen om een aantal zaken. In dit forum kan ik opmaken dat ik blijkbaar deze operatie toch echt wel pijnlijk ervaar. 3 weken later neem ik nog steeds 2 a 3 dafalgan forte, omdat ik anders zeer ongemakkelijk ben.

Maar... waar ik mij het meest zorgen over maak zijn die dikke dubbele huidplooien op het einde van het horizontaal litteken. Ik heb dit aan beide borsten, en aan beide uiteinden, dat zijn dus 4 zo'n dikke dubbele huidplooien.

Zie foto... Voel je vrij om eventuele commentaar op het voorlopige resultaat te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Demstef,

Ik zou deze foto voor de zekerheid even doorsturen naar de pc zodat hij/zij er een oordeel over kan geven en je bezorgdheid evt kan wegnemen.

Zelf ben ik nu ook 3 weken po en ik heb in de plooi ook wel een gedeelte zitten waarbij de huid over elkaar heen valt en zo ook is gehecht. Misschien heeft het tijd nodig en trekt het nog bij, maar de pc kan hier meer uitsluitsel over geven denk ik!

Succes met het herstel, het is een zware ingreep wat ook ik zeker heb onderschat, maar zou het toch zo weer doen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad apart uit. Alsof er een stukje vergeten is. Zal vast niet zo zijn natuurlijk ;)

Ik zou het ook gewoon even doorsturen naar je pc. Die zal je vast gerust kunnen stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat is waar de drains waren.
Bij mij het is wel een beetje dikker dan de rest maar niet zo opvallende. Ik zou ook de foto naar de PC doorsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.