Ga naar inhoud

Kapotte borstprothese


Sharonnijlandkippers

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 2002 aan 1 kant een prothese. ( mijn ene borst groeide niet) nu blijkt sinds een week dat hij een scheurtje heeft! Hij is aan het 'zweten' waardoor mijn kapsel heftig reageerd en ik veel pijn heb. Ik krijg nu een operatie om hem te verwijderen en de chirurg wil nu een reconstructie doen met buikweefsel. Wie heeft met deze twee dingen ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, wat ontzettend balen en naar datbjenprothese kapot is. Ik begrijp niet waarom er geen nieuwe prothese geplaatst kan worden en je chirurg (is het een plastisch chirurg?) een borstreconstructie overweegt. Vaak zie je dit soort operatie bij vrouwen die borstkanker hebben gehad. Misschien kan je daar eens informeren. Persoonlijk vind ik het nogal een ingreep en lijkt het plaatsen van een prothese veel minder ingrijpend. Ik weet niet of je borsten nu gelijk zijn qua vorm en grootte. Een borstconstructie kan heel mooi worden maar het is zeet moeilijk om de gereconstrueerde borst hetzelfde te maken als een andere borst. Ik zou meer uitleg vragen aan de chirurg en een second opinion. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.