Ga naar inhoud

Te koop: Zwarte CareFix Anna maat M > NIEUW


Liekje

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik heb voor mijn bv een aantal bh's gekocht niet wetend welke zou gaan passen..

Helaas past deze fijne postoperatieve CareFix Anna maat M mij niet en wellicht kan ik iemand anders hier blij mee maken??

Ik heb 'm alleen voor en na 1 x gepast dus is ie nog nieuw!

Iemand interesse ???

Groetjes Liekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ze vallen heel erg klein en je moet zeker een maat groter nemen dan op de maattabel aangegeven staat..

http://www.online-care.eu/NL/maattabel-carefix-anna

Hoi Tishje,

Via bovenstaande link kun je in de maattabel kijken van carefix..

Let wel, ze vallen ietwat klein vind ik..

Groetjes x

Thanks ladies!

Het tabel geeft aan dat ik maat M nodig heb. PRecies op t randje. Zou het dan oke zijn?

Zo ja, voor hoeveel € incl verzendkosten mag ik m van je overnemen Liekje?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!

Het tabel geeft aan dat ik maat M nodig heb. PRecies op t randje. Zou het dan oke zijn?

Zo ja, voor hoeveel € incl verzendkosten mag ik m van je overnemen Liekje?

Groetjes

Tishje, niet dat ik 'm je niet wil verkopen meid, maar als jij zegt dat ie op het randje zit dan zou ik toch echt voor de L gaan..

Wellicht dat ie de 1e x wassen misschien nog wat krimpt zelfs en echt ze vallen heel klein; heb al meerdere keren op het forum gelezen dat je beter een maat groter kunt bestellen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tishje, niet dat ik 'm je niet wil verkopen meid, maar als jij zegt dat ie op het randje zit dan zou ik toch echt voor de L gaan..

Wellicht dat ie de 1e x wassen misschien nog wat krimpt zelfs en echt ze vallen heel klein; heb al meerdere keren op het forum gelezen dat je beter een maat groter kunt bestellen xxx

Hai, ik bedoel juist net op t randje dat ik itussen S en M zit. Dus dal de M wel goed zijn toch?

Ik ben uitgegaan van mijn sportbh op dit moment die goed zit maat C 75

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik bedoel juist net op t randje dat ik itussen S en M zit. Dus dal de M wel goed zijn toch?

Ik ben uitgegaan van mijn sportbh op dit moment die goed zit maat C 75

Groetjes

Oh oke, haha dacht tussen m en l

Heb je je omtrek nog niet gemeten? Want sportbh's vallen altijd anders nl

En mag dat via brievenbuspost??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik draag nu fila 70E zal de M me dan wel passen? heb die besteld.. shit :(

Ja ik denk t wel hoor. Ik heb de M maaar had de S ook gepast denk ik. hij is very strechy. Omdat de Fila zo strak zat lijkt of zit deze Carefix maat M 'los'.

Maar had bij de Fila het idee dat mn borsten niet konden zakken dus ben benieuwd hoe t over een paar dagen eruit ziet fh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk t wel hoor. Ik heb de M maaar had de S ook gepast denk ik. hij is very strechy. Omdat de Fila zo strak zat lijkt of zit deze Carefix maat M 'los'.

Maar had bij de Fila het idee dat mn borsten niet konden zakken dus ben benieuwd hoe t over een paar dagen eruit ziet fh

Doordat deze wat losser zit heb ik wel het idee dat mn borsten meer zeer doen rond mn tepels? Misschien zit t tussen mn oren? Erg gewend dat de Fial errug straks zat overal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat deze wat losser zit heb ik wel het idee dat mn borsten meer zeer doen rond mn tepels? Misschien zit t tussen mn oren? Erg gewend dat de Fial errug straks zat overal..

haha ik herken dit gevoel. Denk dat het deels gewenning is maar ook deels toch echt zo. voor mijn gevoel zat de carefix niet echt stevig zoals de fila

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik herken dit gevoel. Denk dat het deels gewenning is maar ook deels toch echt zo. voor mijn gevoel zat de carefix niet echt stevig zoals de fila

Zie... Ben niet de enige ;)

Vanaf welke week heb jij de carefix gedragen?

Enne Fial??? Hahahhahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de eerste drie en half week fila gedragen en toen een weekje carefix anna, bleek toch niet genoeg steun te geven dus toen weer terug gegaan naar fila! Trekt de borsten mooi naar elkaar toe! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de eerste drie en half week fila gedragen en toen een weekje carefix anna, bleek toch niet genoeg steun te geven dus toen weer terug gegaan naar fila! Trekt de borsten mooi naar elkaar toe! :D

Ik heb dat gevoel ook wel een beetje maar toch hoor jr dat ie goed is?

Welke maat had jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het juist andersom, met de carefix komen mijn borsten meer naar elkaar de sportbh's drukten ze uitelkaar en ze konden niet zakken doordat ze te strak zaten. Nu na een week voel ik echt verschil al.

Met de carefix komen mn borsten ook naar elkaar toe dus daar heb ik geen last van ;)

Met mn fila sportbh heb ik ook t idee gehad dat mn borsten niet konden zakken. Ik ben benieuwd want draag de carefix nu voor de 2edag.. Hoop dat ik over een pasr dagen ook al verschil zal merken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.