Ga naar inhoud

lovely020 : 11 april 2014 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo SM,

Ik heb nog geen datum en chirurg,

Via deze weg wil ik kijken naar een betaalbare maar ook goede kliniek/chirurg.

Omdat ik het liefst gelijk me buik ook wil laten doen.(mommy make-over)

groetjes Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia ,

Welkom en veel succes met je zoektocht ! Je zal hier vast een hoop info kunnen vinden .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Er zijn enkele topics te vinden over een mommy-make-over.. Heb je die al gevonden?

Linksboven op: borstenforum klikken en dan naar beneden scrollen tot aan de operatieverslagen.. daaar staat ook de mommy make over bij :)

Verder is er een zoekbalk, rechtsboven, daar kun je ook zoeken op trefwoorden, kliniek of pc.

Heel veel lees- en forumplezier!!

En trouwens knap dat je zoveel afgevallen bent!!! Super!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo Allemaal,

Ben veel wezen spieken op het forum , alleen had me eigen berichten niet meer gezien..

Gister ben ik op consult geweest bij dr luijendijk.

Een vriendelijke man, die mijn wensen begreep.

Ik heb besloten om de operaties door hem uit te laten voeren.

Volgende week een gesprek met de anthesist en medisch fotograaf.

En dan ga ik me afspraak maken voor een buikwandcorrectie en borsvergroting.

Een lift zou het beste zijn, maar door de litekens die ik er aan over hou, en niet te grote proteses kan, heb ik dit liever niet,

We gaan ervoor om al me huid op te vullen, het maakt me niet uit hoe groot ze worden, zolang het huid maar vol is ( enorm is ook goed ;) )

Dat ze iets gaan hangen heb ik vrede mee.. het idee alleen..dat ik me weer vrouwelijk kan gaan voelen.. maakt mij super gelukkig..

Ook is afgesproken wanneer het niet het resultaat geeft wat ik graag wil, ik alsnog een borstlift kan gaan doen.

En omdat er in de toekomst nog een kinderwens is, kan ik dan altijd nog besluiten om een borstlift te ondergaan.

Ik weet vdat het beste is om te wachtte.. maar naar al die jaren dit al zo te hebben...ben ik het zat..

En wil en kan niet meer langer wachtte..

Heel veel liefs

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik wil me even voorstellen.

Ik ben petra heb een dochter van bijna 8 jaar, en mijn borsten zijn nooit echt groot geweest maar na de bevalling en borstvoeding en veel kilo's afvallen is het echt armoe geworden.

Heb nu ongeveer 75b met bh is t nog wel wat maar zonder bh vind ik het echt vreselijk, ik twijfel dus al 8 jaar om het wel of niet te doen....nu heb ik as donderdag dan eindelijk een afspraak gemaakt bij de ATS kliniek in vlijmen.

Ben erg benieuwd wat er gezegd gaat worden.

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hallo,

Ook ik wil me even voorstellen.

Ik ben petra heb een dochter van bijna 8 jaar, en mijn borsten zijn nooit echt groot geweest maar na de bevalling en borstvoeding en veel kilo's afvallen is het echt armoe geworden.

Heb nu ongeveer 75b met bh is t nog wel wat maar zonder bh vind ik het echt vreselijk, ik twijfel dus al 8 jaar om het wel of niet te doen....nu heb ik as donderdag dan eindelijk een afspraak gemaakt bij de ATS kliniek in vlijmen.

Ben erg benieuwd wat er gezegd gaat worden.

Groetjes petra

Hoi Petra,

Ook welkom op het forum!! Je kunt het beste voor je zelf een nieuw voorstel topic aanmaken.. Mocht je niet weten hoe kun je me altijd ff een berichtje sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja, ik vind het ook echt enorm spannend.. ik kan echt niet wachtte..

Hij vertelde mij dat er wel een wachtlijst is, dus eind januari begin februari geholpen kon worden..

Naar woensdag maak ik mijn definitieve datum.

Ik heb de proteses gepast nou wat voelde het heerlijk om wat te hebben zeg :)

Liefst nam ik ze mee na huis.

De max was 450cc wat hij had liggen om te passen. maar waarschijnlijk gaat er meer in. ik heb gezegd dat het me niet uitmaakte zolang me huid maar hellemaal gevuld is.

Ik kon nog nadenken over de ronde of atanomische protese, hij raadde mij wel de atanomische aan, omdat vooral onderin gevuld moet worden.

Zelf had ik eerder gedacht naar rond omdat ik ook graag bovenin vulling wil, maar hij staat goed aangeschreven en het is zijn vak. dus ga ervanuit dat hij dit niet zomaar zegt.

Ik kon hier nog over na denken deze week, maar volg denk ik toch zijn raad op.

Ben wel heel erg blij met dit forum waar ik zoveel info kan vinden.

Liefs cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

De titel zegt het al,

Heb me ook even voorgesteld in het voorsteltopic.

Gister ben ik op consult geweest bij dr luijendijk..

En naar zoveel jaren hiervan gedroomd te hebben, ga ik de stap zetten.

Naar twee kindjes en 35 kilo te zijn afgevallen, zijn mijn borsten gaan hangen vooral door teveel huid , wat ik verschikkelijk vind,

Van flinke borsten ben ik na het afvallen naar bijna niks gegaan.

Aangezien ik het liefst geen borstlift heb, gaan we alleen borstvergroting doen, zo groot, dat al het huid opgevuld word...

Dat ze wat hangen vind ik dan geen probleem zolang me borst maar weer mooi (enorm) vol is. :)

Nu ben ik benieuwd of er nog meer dames zijn die alleen een borstvergroting hebben gedaan? en hoe het resultaat is.

Veel liefs cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vorig jaar ook opgevuld maar was helaas niet genoeg afgelopen donderdag 12 december alsnog een lift gehad ,prothese met loshangend huid eromheen is gewoon niet mooi en zelfs pijnlijk , deuken worden erg zichtbaar en je voelt je prothese loshangen en je spier gaat pijn doen alsof de prothese de spier overal mee trekt bij elke beweging ,

Dus als je alleen gaat opvullen zorg dan dat het wel mooi strak omheen zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vorig jaar ook opgevuld maar was helaas niet genoeg afgelopen donderdag 12 december alsnog een lift gehad ,prothese met loshangend huid eromheen is gewoon niet mooi en zelfs pijnlijk , deuken worden erg zichtbaar en je voelt je prothese loshangen en je spier gaat pijn doen alsof de prothese de spier overal mee trekt bij elke beweging ,

Dus als je alleen gaat opvullen zorg dan dat het wel mooi strak omheen zit

Denk dat dit ook verschilt per persoon en met wat voor maat & hang je de operatie in gaat. Maar wel balen dat je alsnog moest. Liever in 1x goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

Ik heb vrijdag as een borstvergroting in Utrecht door dokter Luijendijk. Is inderdaad een heel vriendelijke man.

Ik ben superzenuwachtig ondertussen. Hij zei me dat ik na een week weer kon werken maar als ik de anderen zo lees twijfel ik daar wel aan.

Heb jij nog iets te horen gekregen over oefeningen die je moest doen of andere voorbereiding?

Ik krijg een dualplane behandeling (half onder de spier). Als ik de youtube filmpjes van de bergman kliniek zie (daar werkt hij ook) ben ik blij met die keuze.

Ik vind ook de maat spannend. Ik twijfelde tussen twee maten en toen zei hij dat je beter voor groter kan gaan haha maR hoop dat ik er niet pompeus van wordt.

Ik zal je laten weten hoe het gegaan is (zodra ik weer kan typen).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia

Ik heb het ook laten doen omdat mijn borsten helemaal niks meer was, door 3 zwangerschappen en ruim 30 kilo te zijn afgevallen. Ik ben ook door dr Luijendijk geopereerd. Een hele goede chirurg. Ik ben heel erg tevreden met wat ik nu heb. Ik had ook teveel vel maar heb ook geen borstlift laten doen. Ik heb 375 cc anatomisch dual plane gekregen. En ik ben er zo blij mee, ik heb weer borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag ook op consult geweest en ik dacht gewoon opvullen die kleine tietjes en klaar, maar nu moet ik dus ook een borstlift:-(

Deze arts zegt dat als hij de borst opvult de tepel niet op de goede plek zal komen alleen als je een hele grote prothese pakt en dat wil ik echt niet!

Nu valt het me toch wel wat tegen maar zoal sik hier lees kan ik toch beter de lift meteen doen anders kan ik dalijk nog eens onder het mes.

Als ik het goed begrijp zit de tepel dus gewoon goed als je ze flink laat opvullen of niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Zie nu jullie reacties pas,

Jesh@ ik heb het zelfde euvel, 2 kindjes verder en 35 kilo lichter..

Ben woensdag nog bij dr luijendijk geweest en wacht nu wanneer ik een oproep krijg. ik krijg ook anatomisch dual plane. het hoeveel cc is nog niet hellemaal duidelijk , hij heeft meerdere besteld.

Kan niet wachtte tot het ook mijn dag is!! ;)

petr@th @ Ik durf het niet te zeggen, mijn borsten zijn ook niks meer, maar bij mij is het ook alleen mogelijk met hele grote..

En laat ik dat nou eens totaal niet erg vinden :) maar kan zeker begrijpen dat dat niet voor iedereen hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

Dr Luijendijk heeft mij ook minder cc erin gedaan als de bedoeling was, ik had 475 gepast maar er is 375 ingekomen, hij had vante voren ook al gezegd dat hij tijdens de operatie zou kijken wat het mooiste was. Morgen ga ik passen voor een nieuwe bh en dan zal ik weten wat mijn maat nu is, ik ben heel nieuwsgierig wat het is geworden.

Kon je niet direct een afspraak maken voor de operatie? Ik hoop voor je dat je snel aan de beurt bent, gelukkig is de wachttijd niet zo heel lang bij Bergman. Spannend hoor voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anne12345 @

Wat spannend , ondertussen ben je al geopereerd en zal kijken of ik je blog kan vinden.

Hoop dat alles goed gegaan is , en dat het resultaat prachtig zal zijn!!

Stond jij lang op de wachtlijst.. vind het spannend aangezien de opnamebureau contact op zou nemen,

en ik niet direct een agfspraak kon maken ik krijg een oproep.


Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.