Smeetje <3. Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Dames!Heeft iemand ervaring met de Marena B01 postoperatieve bh met voorsluiting? Graag hoor ik jullie verhalen?!Ik zit op het moment erg te stressen... Volgende week vrijdag wordt ik geopereerd en het advies was haal een 75e van Fila (van de pc). Deze bestaat niet.... Ben dus hard op zoek naar een andere.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeetje <3. Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Of een andere goede sport bh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Ik heb begrepen dat die BH's niet voldoende steun bieden, ookal staat er dat het een po BH is. Anders ff checken bij pc. Purelime heeft ze sowieso in 75E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nic Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 shockabsorber heeft ze ook, is een sportbeha, moet je er alleen op letten dat je een impact level van minimaal 3 of 4 hebt. ik heb de shock absorber toplevel, helemaal tevreden!! kosten wel wat, maar dan heb je wel een goede stevige po bh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Ik heb de carefix anna bh.. Nio vond dit een goede bh en heeft deze juist helemaal los gezet 2 weken po om te zorgen dat de protheses kunnen zakken..Soms kunnen door de niet medische sportbh's het vocht niet weg waardoor je enorme blauwe plekken krijgt.. Veel klinieken gebruiken ook de carefix anna om na de operatie aan te trekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 hey, ik had een sportbh van ODLO... gebruik hem nu nog om te lopen:-) ... maar mijn pc zei ook dat het een heel goede bh was en ik ben er ook heel tevreden van. eerste dagen na OP wel onderste 2 sluitingen wat opengezet terwijl ik neerlag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ik heb gewoon een bh van hunkemöller en volgens mijn kliniek was dit een prima bh! Het vocht is meteen weggetrokken en hij zit ook prettig ;-)bovendien kostte hij met korting nog geen 20 euro! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeetje <3. Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 Thanks allemaal! Ben voor de purelime (lijkt het meeste op de fila) en voor de catefix anna gegaan. Ben heel erg benieuwd, heb er gewoon nu al buikpijn van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Lijkt me een prima keuze, smeetje! Ik heb zelf ook de carefix anna, maar die drukt mijn borsten echt niet naar binnen en geeft volgens de kliniek te weinig steun. Ik draag die alleen wanneer mijn FILA BH in de was zit. Ik was hem elke twee dagen, dan zet ik em op de verwarming en dan draag ik een paar uurtjes de carefix anna. Ik was zo gewend aan de fila, dat de anna leek alsof ik niks aan had! Ik zou het nogmaals even checken bij je kliniek of pc gewoon een mailtje sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeetje <3. Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 Ik ga naar dezelfde kliniek en pc als jouw haha queen ans! Ik had gebeld en hun zeiden maakt niet zoveel uit als er maar een voorsluiting in zit en een brede band! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ohja klopt! Nou wat vreemd zeg! Ze zeiden tegen mij dat het echt een sportbh moest zijn die goed strak zit en dat veel 'medische bh's' niet strak genoeg zitten. Weird stuffffff. Ik draag iig de fila, die drukt me borsten mooi naar elkaar toe en de anna helaas niet, ondanks datie lekkerder zit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.