Ga naar inhoud

Marena B01 postoperatieve bh met voorsluiting.


Aanbevolen berichten

Dames!

Heeft iemand ervaring met de Marena B01 postoperatieve bh met voorsluiting? Graag hoor ik jullie verhalen?!

Ik zit op het moment erg te stressen... Volgende week vrijdag wordt ik geopereerd en het advies was haal een 75e van Fila (van de pc). Deze bestaat niet.... Ben dus hard op zoek naar een andere.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

shockabsorber heeft ze ook, is een sportbeha, moet je er alleen op letten dat je een impact level van minimaal 3 of 4 hebt. ik heb de shock absorber toplevel, helemaal tevreden!! kosten wel wat, maar dan heb je wel een goede stevige po bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb de carefix anna bh.. Nio vond dit een goede bh en heeft deze juist helemaal los gezet 2 weken po om te zorgen dat de protheses kunnen zakken..

Soms kunnen door de niet medische sportbh's het vocht niet weg waardoor je enorme blauwe plekken krijgt..

Veel klinieken gebruiken ook de carefix anna om na de operatie aan te trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een prima keuze, smeetje! Ik heb zelf ook de carefix anna, maar die drukt mijn borsten echt niet naar binnen en geeft volgens de kliniek te weinig steun. Ik draag die alleen wanneer mijn FILA BH in de was zit. Ik was hem elke twee dagen, dan zet ik em op de verwarming en dan draag ik een paar uurtjes de carefix anna. Ik was zo gewend aan de fila, dat de anna leek alsof ik niks aan had! Ik zou het nogmaals even checken bij je kliniek of pc gewoon een mailtje sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja klopt! Nou wat vreemd zeg! Ze zeiden tegen mij dat het echt een sportbh moest zijn die goed strak zit en dat veel 'medische bh's' niet strak genoeg zitten. Weird stuffffff. Ik draag iig de fila, die drukt me borsten mooi naar elkaar toe en de anna helaas niet, ondanks datie lekkerder zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.