Ga naar inhoud

Waar sexy jurkjes kopen?


Weeltje

Aanbevolen berichten

Wie weet waar ik mooie, sexy, maar geen "hoerige" jurkjes kan vinden voor oudjaar? Dan gaan we namelijk na 6 jaar nog eens stappen :D liefst met mooie decolleté. En met wat soort jurkjes kan je een buikje best verdoezelen of iemand goede ervaring met corrigerend ondergoed? Zo ja, welk merk?

Oh ja jurkjes liefst online of winkels die ook in België of eventueel kanten van Eindhoven te vinden zijn!

Bedankt alvast!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed topic!

Het is soms wel lastig. Vaak zitten sexy jurkjes die ik leuk vind op het randje heb ik het idee. Ik ga er in ieder geval niet mee naar mijn schoonouders haha dus eigenlijk dan al over het randje dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heeft wel iets! Verdoezelt ook goed een buikje denk ik :)

Klopt :) Club L heeft vaak dat soort jurkjes. Er staan er meerdere op nelly. Ik heb er zelf ook een paar en heb ook een paar peplum topjes met kant. Leuk met skinny jeans.

Is deze site nou zo traag of ligt het aan m'n ipad??

Anyway, shopse :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens op pabo.nl

Veel leuke jurkjes daar!!

Hele leuke sexy niet hoerige jurkjes daar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of amazon dames kleding ook leuke jurkjes daar en voor niet teveel geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, daar heb ik idd ook al mooie jurkjes gekocht!

Maar eerst maar eens zien voor corrigerend ondergoed voor ik iets pas, ik haat m'n blubberbuikje :P

het is nu sale daar heb van de week er weer eentje vandaan gehaald,zitten soms super leuke bij.

Ik ga zowiezo altyd in de sale kijken daar,love it. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal corrigerende pantyś( butt lift en buikgladder) bij de primarkt voor en prikkie..onzichtbaar onder strakke jurkjes..en maakt net iets gladder en strakker dan ik normaal ben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal leuk!

sinds ik me borsten heb ben ik echt weer verslaafd geraakt aan shoppen..

in de winkels zelf vind ik nooit wat maar als ik op sexy-store kijk weet ik niet wat ik moet kiezen hihi..

leuk om te lezen dat jullie ook een leuke site vinden..

ik heb ze ook op fb kan je kleren winnen wisten jullie dat al??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik lach me stuk hier om de tepels. Er zal idd wat opgeplakt zitten.

Wat trouwens tegenwoordig helemaal IN en mooi is (naar mijn mening). Zijn bandage jurkjes.

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=t79PoJZW6xGEWM&tbnid=tqExj6Zl3x3_VM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.uwantisell.nl%2Fbandage-jurken-coral-bandage-jurk-met-gekruiste-b.html&ei=EwSqUoHUN-Ky0AXvmYCIAg&bvm=bv.57967247,d.d2k&psig=AFQjCNFSc2AIhlhMxzHZ39gH5KTBGIyh7g&ust=1386960265636153.

Die verdoezelen alle mindere punten van het lichaam en accentueren juist het mooie! Wel vanaf 50/60 euriesss te koop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.