Ga naar inhoud

Nog geen mooi decollete


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Voor mij is het inmiddels alweer ruim een half jaar geleden en ik ben erg gelukkig met mijn borsten. Maaaar...als ik een laag truitje aanheb heb ik nog niet echt een mooi decollete. Ik draag gewone voorgevormde bh's, geen push up want die drukken mijn borsten meer naar elkaar en ik wil ze juist een beetje naar boven hebben zodat die rondingen wat zichtbaar zijn. Niet in mijn nek, maar gewoon een beetje hoger. :blush: Weet iemand hoe ik dit het best voor elkaar kan krijgen? Alle tips zijn welkom. :131:

Groetjes Kelly

Oeps...ik zie dat ie verkeerd staat, kan iemand hem ff goedzetten ajb? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet waar je je topic wou hebben?

maar heb hem voor nu in het lingerie hoekje gezet,deze keuze is gemaakt aan de hand van je verhaal-vraag.

greetzzz moontje

en om ook gelijk antwoord op je vraag te geven,als me dat lukt ,

ik kreeg zelf de tip om balconette bh te dragen.

heb er nu 2 liggen,en al 1 gedragen,is even wennen die bh,maar het lift wel een beetje,weet niet of jij er genoegen mee zou nemen,maar wacht anders even andere antwoorden af :38:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke balconette, ga meteen op zoek wat dat dan is, zegt me zo even niets. Zoals ik al zei, ik hoef ze niet in mijn nek maar vind het wel mooi als er ietwat rondingen te zien zijn. Bedankt voor het meedenken!

@Kaat, dat ziet er wel mooi uit inderdaad, ik ga zelf ook even verderzoeken.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Ik heb toevallig zo'n V bra te koop.. Ik vind hem niet fijn zitten, aangezien ik liefst gewoon lekker voorgevormde aan heb, en niet maar half hihi.. PB me als je interesse hebt.. Tis een D, en nog helemaal nieuw

hoi poppy

ik lees ook ff mee, wat vind je van die Vbra, behalve dat ie niet lekker zit? geeft die wel een mooi decollete, of is het meer dan het belooft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey dames,

Hij geeft een mooi effect, maar ik vind het niet mooi wanneer een bh in een topje soort spitsere vorm geeft.. Van de zijkant.. kan het niet uitleggen.. Vind het t mooist als t helemaal mooi rond zit.. en dat heb ik met de gelbh van de Hunkemoller..

Maarre een balconette bra, waar krijg k die? Ik wil ook echt zo'n sexy rond deco hebben.. :P

Zoals onderstaande mevrouw..ze heeft wel stuk grotere boobs dan ik, maar oke, zo wil ik het dus :P

1244107307.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, denk dat zij ook 500 ofzo heeft.. als k dat zie wil k al heeeeeeeeel snel meer hahaha.. Al was ik gisteren erg trots toen ik mijn eerste echte push up aan deed.. zo sexy.. Maar goed, ga morgen toch eens een extra padded bra kopen (das toch balconette?)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.