Ga naar inhoud

Binnenkort onder het mes!


IreneDD

Aanbevolen berichten

Vandaag afrondend gesprek gehad met PC van het Ziekenhuis. Voor mij een bewuste keuze, omdat ik eerder onder het mes ging bij Boerhaeve. Nu mijn monoblocs lekken, en zij mij eigenlijk niet service gericht helpen, ben ik uitgeweken naar een zorginstelling. Doordat mijn protheses zijn verzakt ging ik van een volle C naar een kleine D. Reuze blij was ik er mee. Helaas was dit van korte glorie en zijn mijn Monobloc zoutprothese gaan lekken. Nu, heb ik 1 linker platte compleet lege borst, en de andere volgt zichtbaar. En wissel is dan ook noodzakelijk. En omdat het nu toch moet, wil ik er wel op vooruitgaan, want ja, je went snel aan volumes. Ik ging van een kleine B naar die volle C, kleine D. En was achteraf zeker niet tévreden. Vooral niet met de anatomische. Want ik wil juist de ronding bovenin, dus push-up bh's bij mij is dan ook de voorwaarde dat ik daarvan af wil, en dat ze groter moeten. Er is genoeg ruimte, en huid over, en omdat ze zo uitgezakt zijn, maar compleet leeg kwam ik in overleg uit op high profile 700cc. Dit omdat er breedte genoeg was, en hij het tussen de spier wil plaatsen. Met als resultaat, een mooie gleuf! De borsten zouden vanaf de zijkant niet eens enorm uitsteken, omdat we voor ronde protheses gaan, die de bovenkant eerst compleet zullen opvullen. Maar als ik alles hier op deze site lees, is het wel enorm veel. En wil ik nog wel dat natuurlijke resultaat behouden.

Zelf ben ik 1,62, weeg ong 51kg en heb borstbreedte 13,1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Vervelend dat je protheses niet goed meer zijn en dat je oude pc je niet kan/wil helpen. Hoe lang had je deze?

Heb je al een datum wanneer de wissel gedaan gaat worden?

Mocht je vragen hebben dan altijd roepen of je kunt evt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Wat een verhaal zeg, lekkende protheses en een kliniek die je niet wil helpen.. Hoe lang is het geleden dat je je bv hebt gehad?

Naar welke instelling ga je en door wie wordt je geopereerd?

Ik ben zelf 4 weken geleden geopereerd en ik heb 500 cc dual plane gekregen.. Helaas geen spleetje, maar ja dat wist ik van te voren..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.