Ga naar inhoud

Wie heeft r nog meer last van pijnlijke tepels?


Tweetie

Aanbevolen berichten

Hoi
Ik ben Tweetie en heb anderhalve week geleden een wissel ondergaan, van 260 cc naar 420 cc na een periode van 10 jaar.

De operatie is goed verlopen, ik heb nauwelijks pijn gehad maar sinds 3 dagen word ik gek van de pijn in mn tepels.

Nu heb ik ergens gelezen dat dit de zenuwuiteinden kunnen zijn?

Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe lang duurde het voordat het wegging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid.

Pijnlijke tepels heb ik niet gehad. Meer van bijna geen gevoel in mijn tepels en nog steeds is het een beetje raar.

Ik hoor hier wel meer meiden over pijnlijke en overgevoelige tepels. Het gaat dan vanzelf weer over. Hoe lang dat zal duren is heel verschillend per persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eentje, alsof er hete naalden ingestoken worden. Niet een tof gevoel.

Jaaaaaaaaa heb ik ook gehad!!

Zelfs een laken of een shirtje deed zeer ,hihi Mega gevoelig,au au

En dat heb ik met mijn buik op het moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik ben nu 13 dagen PO na een bvk, dus dan worden de tepels ook verplaatst, en heb ook supergevoelige tepels. Ben er raar maar waar wel blij mee, ik was bang dat het gevoel weg zou zijn na de operatie.

Het voelt alsof er kleine messteken doorheen gaan afgewisseld met het gevoel alsof de huid is afgeschuurd met schuurpapier. De ene keer is het erger dan de andere keer en het lijkt wel af te nemen....of ik raak eraan gewend haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook gehad, een paar weken na de operatie. Zelfs als de airco op mijn werk aansloeg, voelde ik dat. Pijnlijk! Inmiddels ben ik ruim 4 maanden PO en ze zijn nog steeds iets gevoeliger dan voor de operatie, maar ik heb er eigenlijk weinig last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de kliniek geweest om de hechtingen te verwijderen.

Volgens mij scheelt dit ook al een stuk vwb de steekjes die ik steeds voelde.

Verder gaf de pc aan dat dit vaker voorkomt en dat het na ongeveer 3 maanden weg zou moeten zijn.

Hij vertelde wel eerlijk dat er ook een groep is die er niet vanaf komt maar dat dit maar weinig mensen zijn.

Het is dus idd afwachten en hopen dat het snel veranderd.

Ik ben ook gerustgesteld dat er meerdere hier op het forum dezelfde klacht hebben en dat dit minder is geworden.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook ik aan 1 borst de tepel echt pijnlijk als ik eraan kom net een steek met een naald zo voelt t hoop dat t wegtrekt me zus heeft t nog steeds en is 3 jaar geleden geopereerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dagen en nachten stijve tepels nu 16 dagen na operatie en daarbij nog eens brandende borsten... hoop echt dat dit niet voor altijd is want dat kan ik niet aan... moet gabapentine nemen voor de brand maar eigenlijk is dat een medicament voor epilepsie patienten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje geleden vroeg ik of er meer meiden waren met gevoelige tepels.

Nu ging het tot een paar dagen geleden steeds beter.

Helaas ben ik weer terug na "bijna" af. In eens werd het weer erger.

Ik ben nu 5 weken PO en vraag me af of ik iets verkeerd gedaan kan hebben.

Te veel gedaan, te zwaar getild, zodat het verergerd kan zijn?

Ik baal hier enorm van omdat het nu ook onder mn oksel prikt en langs de rand van mn bovenarm.

links erger dan rechts, maar dat is al vanaf het begin.

Klinkt raar denk ik, maar het lijkt wat meer uitbebreid.

Anyway, herkenbaar??? Graag reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.