Ga naar inhoud

Tammie77 : 6 februari 2014 : Dr. v.Tits : MMC


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds vandaag ook nieuw hier. Overweeg al lange tijd om een borstvergroting te laten doen, en heb de knoop maandag doorgehakt. Ben me in gaan lezen, maar jeee wat een info allemaal.

Dual plane, high profile waar moet je beginnen.

Ik woon zelf in Brabant en heb een aantal locaties op het oog, maar kan iemand me hier haar ervaringen over vertellen?

Twijfel tussen Waalre, MMC Veldhoven, Catharina Eindhoven en wellness kliniek in Genk.

Is het verstandig eerst meer info op te doen en dan pas een consult aan te vragen.

Ik heb een verwijsbrief van mijn huisarts, kan dit ook nog voordelen hebben?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Er komt idd heel veel info op je af als je gaat onderzoeken en deze site gaat je alleen nog maar meer info geven haha.. Soms zie je door de bomen het bos niet meer..

Rechts bovenin heb je een zoekbalk, daarmee kun je zoeken naar bepaalde klinieken of chirurgen.. Mocht je de zoekbalk niet zien kun je links onderin je thema ff wijzigen in unlimited, dan heb je de zoekbalk als het goed is wel..

Je doet er goed aan om meerdere eerste consulten in te plannen bij verschillende klinieken.. Dit om te kijken wat jouw mogelijkheden zijn en waar jij je het beste op je gemak voelt.. ook kun je voor het eerste consult foto's opzoeken naar wat jij mooie borsten vindt.. dan kan de chirurg daar rekening mee houden en kijken of dat mogelijk is.. Je kan ook een vragenlijst mee nemen naar de chirurg zodat je zeker weet dat je niks vergeet te vragen.. Voorbeelden van vragen staan in het volgende topic: http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Een verwijsbrief is in principe niet nodig, maar ik weet niet hoe het verzekeringstechnisch bij jou zit... Soms lukt het nog wel eens om een borstvergroting via de verzekering terug te krijgen en dan heb je je verwijsbrief wel nodig, maar in de meeste gevallen is dat niet van toepassing..

Alvast veel leesplezier en succes met je zoektoch!! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ja er komt inderdaad heel wat op je af. Dingen waar je nooit bij stil heb gestaan. Door veel te lezen hier kom je al snel verder hoor. Als je bijvoorbeeld operatieverslagen leest van meiden. Zo krijg je ook vaak al een beeld van een pc.

Heel veel leesplezier hier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik weet dat je met je verwijzing van de dr. In t mmc Veldhoven geen consultkosten hoeft te betalen.

Ik ben 31 oktober door d'r v. Tits geopereerd in t mmc en ik moet zeggen dat t super tevreden ben.

Verder vond ik t ook een erg veilig gevoel om in een ziekenhuis geopereerd te worden, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Ook ik was voor dat ik bij van Tits kwam al ergens anders op consult geweest en ik kan je zeggen dat t een verschil van dag en nacht was.

Na mijn vorig consult ergens anders had ik echt t gevoel dat er niks meer van te maken viel. Er werd niet gepast niet gemeten helemaal niets en ik ging eigenlijk verdrietig naar huis.

Toen kwam ik bij van TIts , en ik wist niet wat ik meemaakte.

Alles werd rustig verteld en uitgelegd, hij ging me rustig helemaal meten en liet me proteses zien. En daarna werd er een uitgebreide passessie gedaan waarin hij heelgoed keek naar wat ik graag zou willen en wat bij me paste. En natuurlijk ook op welke manier ze geplaatst zouden worden.

Kortom een hele andere ervaring als daarvoor.

Verder had ik ook al meerdere "werken" van hem gezien en t zag er allemaal zo natuurlijk uit, en dat was wat ik wilde.

Ja toen was de keus voor mij niet zo moeilijk. Meer.

Nou ben ik heel bij dat ik t gedaan heb.

Voor iedereen is t anders maar ik denk dat je gewoon moet gaan voor degene waar jij je prettig voelt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen. Nou de 1e stap is gezet..gisteren een afspraak gemaakt in het MMC bij dr. V. Tits. 2 vriendinnen van mij zijn door hem geholpen en 100% tevreden. Er werd me wel gezegd dat het consult 140/150 euro kost.... Terwijl ik met mijn verwijsbrief een afspraak heb gemaakt? Maar ja, het is voor een goed doel ( of eigenlijk 2 haha)

Ben zo benieuwd en voor het eerst ook wat spannend.

Ik ga zeker de vragenlijst hier op het forum doorlezen. Had ook al de tip gehad om zakjes met rijst te vullen om de grootte te bepalen?

Dan ga ik nu maar eens aan de slag met die lijst. We zijn zo weer 2 weken verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Super dat je de stap gezet hebt!

Ik hoop dat jou ervaring net zo positief zal zijn als bij mij.

Misschien moet je gewoon ff bellen over de consult kosten. Ik heb in ieder gevall niets hoeven te betalen door de verwijzing.. Op advies van de assistent van de polie.

Wel spannend hè .... Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de van straten heb ik ook veel goeds gehoord, hij opereert ook in veldhoven, bij anestethic beauty clinics.

Woon ook vlakbij veldhoven maar ik ben toch naar gent gereden, dr de Meyere en ik ben erg te spreken over hem.

Je moet het zelf weten maar voor mij was de afstand niet belangrijk, een goede chirurg des te meer! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook afspraak gemaakt voor een 2e consult... vrijdag naar Waalre toe en dan volgende week donderdag naar Dr. Tits in het MMC.

Heb mijn vragenlijst wel compleet denk ik zo, zelfs met mijn man "online" geshopt naar mooie borsten... hij moet er tenslotte ook naar kijken he.

Twijfel nog wel over de grootte, wat ik hier veelal zie is dat je absoluut niet te klein moet doen anders krijg je spijt?!

Ik ben er wel klaar voor eigenlijk kan niet snel genoeg gaan nu. Ik heb een vakantie geboekt voor mei 2014... kijk er nu al naar uit... vakantiefoto's van me in bikini en niet steeds een handdoek of pareo om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Vrijdag1e consult gehad bij medisch centrum Waalre met drs. Rysavy. Het was een heel fijn gesprek en voelde me echt op mijn gemak. Had een complete vragenlijst maar eigenlijk al de vragen waren al beantwoord aan het einde van het gesprek, kreeg zeer uitgebreide info van de pc.

Na het opmeten van mijn borsten, kwam hij uit op links 250 cc Mentor en voor rechts wil hij 4 maten bestellen ( 275-300-325 en 350) om te kijken hoe het verschil tussen mijn borsten het kleinst wordt. Tijdens een evt. operatie gaan ze op dat moment kijken wat het mooiste is.

Volgens de pc kom ik dan uit op een volle c, kleine D.

Hij wil voor mij ronde protheses gebruiken en ze plaatsen achter de borstklier, hier was ik erg bij mee, schijnt toch minder pijnlijk te zijn als achter de spier.

Donderdag heb ik een gesprek in het MMC met Dr Tits, ben benieuwd wat hij heeft te vertellen!

Fijn weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is voor mij toch het MMC geworden... 6 februari ben ik aan de beurt bij drs. v. Tits. Ben zo blij, eindelijk is het zover!!

Iemand nog tips ter voorbereiding op mijn operatie?? :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tammy

Wat spannend en ook al zo snel, hè... Nou ik ga jou volgen. Ik word zelf 13 februari geopereerd in het slaz in Amsterdam. Dus dan loop jij een weekje voor....

Er is in een topic een hele lijst gemaakt ter voorbereiding, handig om dat door te nemen. Ga kijken of ik t nog voor je kan vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.borstenforum.com/topic/1361-handige-tips/page-5

Onder forum algemene ... Vind je een topic die is vastgeprikt onder handige tips...

Ik vond het handig en heb al wat voorbereid...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga de lijst eens doorspitten. Nog 5 weken ja. Schiet op. 1e voorbereiding al getroffen... Gestopt met roken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb m'n sigaretten 1 januari allemaal weggegeven ja. Tot nu toe gaat het erg goed, gister avond 1e vuurdoop gehad zeg maar.

Toen ik zwanger was heeft het me ook geen enkele moeite gekost, nu hopen dat ik het ook na de opp. vol kan houden... scheelt me ook nog eens veel geld, daar kun je weer mooie lingerie van kopen, daar denk ik dan maar aan!!

Schrik wel een beetje van de lijst met voorbereidingen zeg, dat je bijv. niet eens een strijkijzer op kan tillen, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan, ben nu voor mezelf aan het opschrijven wat ik nog moet halen en doen hier thuis... ben bang dat ik er met 1 dagje hulp niet vanaf kom....

22 jan. heb ik pre screening en gaan ze de "voor" foto's maken!

Zo stom, vind het niet eens spannend heb er enorm veel zin in.

Weet je al wat jij gaat krijgen "my little titty"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ook eerder gestopt met het boek van Allan Car en zonder problemen gestopt. En nu maak ik mezelf zo gek ermee, te raar...misschien nog maar een keer het boek lezen hahahaha.

Ja, door die lijst en berichten krijg je wel beter inzicht hoor aan dingen die je normaal zonder nadenken doet. Ik had dat met die rietjes...dus die heb ik ook alvast gehaald. Enne strijken.... Dat heb ik al een paar jaar geleden afgeschaft en echt...niemand die t ziet ( behalve bloesjes dan)... Scheelt een hoop tijd. En volgens mij heb je inderdaad aan een dag hulp niet genoeg, als ik zo al die verhalen lees. Ben je eigenlijk alleen dan? Mijn vriend is zich psychisch ook al aan het voorbereiden hahahaha....

En ik krijg 325 cc eurosilicone, volgens mij 85% en voor de spier... En ik kan ook niet echt wachten hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tammie,

Ik zie nu pas dat je al een datum heb meid!

Helemaal over het hoofd gezien :blush:

Ik ga hem gelijk even voor je aanpassen!

Is niet erg hoor... is ook zo snel gegaan allemaal, maar meteen alles geregeld.

6 februari idd de grote dag!! Nog iets meer als 4 weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ook eerder gestopt met het boek van Allan Car en zonder problemen gestopt. En nu maak ik mezelf zo gek ermee, te raar...misschien nog maar een keer het boek lezen hahahaha.

Ja, door die lijst en berichten krijg je wel beter inzicht hoor aan dingen die je normaal zonder nadenken doet. Ik had dat met die rietjes...dus die heb ik ook alvast gehaald. Enne strijken.... Dat heb ik al een paar jaar geleden afgeschaft en echt...niemand die t ziet ( behalve bloesjes dan)... Scheelt een hoop tijd. En volgens mij heb je inderdaad aan een dag hulp niet genoeg, als ik zo al die verhalen lees. Ben je eigenlijk alleen dan? Mijn vriend is zich psychisch ook al aan het voorbereiden hahahaha....

En ik krijg 325 cc eurosilicone, volgens mij 85% en voor de spier... En ik kan ook niet echt wachten hoor...

Ik ben niet alleen nee, veel hulp om me heen, maar nuchter als ik ben dacht ik dat ik het wel alleen afkon.. hmmm

Mijn man heeft ook het consult goed doorstaan is, geloof ik, zenuwachtiger dan mij. Heeft mijn nieuwe borsten mee uitgezocht, zo leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een weekje dichter bij de opp. Afgelopen weekend nog maar eens flink op stap geweest, want dat zal er voorlopig wel niet meer van komen haha.

Heb net nog wel een afspraak gemaakt met mijn pc. Toch wat vragen met hem doornemen over oa maat van bh die ik mee moet brengen enz.

Verschillende mensen weten het nu en zijn allemaal razend enthousiast en nieuwsgierig.

Nu ik hier mee bezig ben merk ik pas hoeveel mensen in mijn omgeving een bv hebben gehad waar ik het niet eens van wist (3 van hen door "mijn" pc, dus hij levert goed werk af!)

Nu zorgen dat hier thuis allemaal aan kant is en makkelijk kleren uitzoeken uit de kast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.