Ga naar inhoud

Gezocht: goede pc regio Antwerpen voor borstvergroting


Bie

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar en goede pc in Antwerpen.

Heb al enkele namen tegengekomen, maar ben benieuwd of jullie ervaring hebben met onze Antwerpse chirurgen. En ben benieuwd naar de resultaten ook natuurlijk. Dus...

groetjes

Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom zelf niet uit deze regio,helemaal niet uit belgie laat ik het zo zeggen hahahah

heb er overigens wel gewoond hoor.

ik zou via google eens plastische chirurg antwerpen proberen.

je moet ergsn een stap maken natuurlijk met je zoektoch :rolleyes:

mischien zijn er dames hier die je kunnen helpen aan info,zou fijn wezen.

sucses met je zoektocht.

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bie

ga jij voor eerste keer bv, of heb je er al 1 gehad? ik meende ergens zoiets gelezen te hebben, maar je hebt je niet echt voorgesteld, vroeg het me af

ik kan je helaas niet helpen met belgische pc's

gr

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal mijn voorstelling eens in orde maken :blush:

Ja heb er al een gehad 2 jaar geleden, maar wil een nieuwe. Heb 300cc voor de spier laten plaatsen, maar wil ze achter de spier. Ze zijn echt niet stevig en mooi en veel te klein naar mijn zin.

groetjes

Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bie.

Waarvoor wil je onder de spier,dit vlakt enkel maar af.

Als je genoeg borstweefsel hebt,plaats de PC de prothese op de spier.

Mijn eerste Bv in 1989,150 cc onder de spier.

De tweede in 2004,300cc op de spier.

Met een lengte van 166 en 58 kg, vind ik 80 D meer als genoeg.

Maar het gaat om jouw,met welke grote je tevreden bent.

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bie,

Ik heb een consult gedaan bij Dr. Paul Vanstraelen in Antwerpen (Berchem) en was daar zeer tevreden van. Hij krijgt ook goede feedback op het borstenforum (even via zoekfunctie checken, kan ook op de .nl site geweest zijn).

Ik ben uiteindelijk in de Atlas Kliniek geopereerd omdat het met Dr. Wilikens nog beter klikte. Maar Dr. Vanstraelen houdt volgens mij wel van iets grotere borsten. Misschien kan je daar eens gaan horen. Succes!

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ank,

Heb verschillende redenen. Mijn linkerborst was in het begin doorgezakt, correctie gehad, borst mooi op zijn plaats. Maar voel nu mijn protese soms over mijn spier gaan, heel lastig gevoel. Mijn borsten zijn ook helemaal niet stevig en hebben niet de vorm die ik wil. Ben op mijn borstbeen ook vrij mager en het is gewoon niet mooi

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.