Ga naar inhoud

lolie : 17 januari 2014 : Dr. Winters : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik word 17 januari geopereerd in Amstelveen door dr. Hay Winters.

Ik heb bijna geen borsten, en wilde al heel lang heel graag een borstvergroting. Ik heb nu de tijd en het geld dus nu de knoop doorgehakt.

Ik ben 32 en heb een dochter van bijna 2 en een zoon van 5. Gelukkig zullen mijn verloofde en mijn familie er voor mij en de kinderen zijn als ik ben geopereerd.

Zijn er vrouwen die geopereerd zijn door dr. Winters?

Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn!

Groeten,

Lolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lolie wat super dat je datum staat, aftellen tot een mooie borstpartij :)

Zelf geen ervaring met Winters. Hoeveel cc krijg je geplaatst, welk merk prothesen en dual plane of voor de spier?

Veel plezier op dit fijne forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!! Lekker gaan aftellen nu!

Ik heb zelf geen ervaring met dr. Winters, maar hij si wel degelijk bekend hier op de site.. Je kunt de zoekbalk rechts bovenin gebruiken om naar verslagen over hem te vinden.. mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je je thema links onderin moeten wijzigen in unlimited..

Ik zal je topic verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel nog even aanpassen zodat je er hetzelfde uit ziet als de anderen hier!!

Veel succes alvast en veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lolie!

ik word einde van de maand ook geopereerd door winters. Ik ben eerder door hem geopereerd(geen borstoperatie maar een reconstructieve operatie aan een ander lichaamsdeel) en dr winters is de beste reconstructief chirurg die er is. Die man kan echt wonderen verrichten. Ik heb dus alle alle alle vertrouwen in zijn kunde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag 20 dec heb ik m'n consult met dr. Winters.

Waarschijnlijk wordt het dual plane, mentor protheses medium profiel, cc tussen de 300 en 375.

Ik twijfel nog wat het best bij m'n figuur past, ik ben 1.68m en weeg 62 kilo en heb wel redelijke heupen en billen en een smalle taille. Ik heb 2 keer borstvoeding gegeven en toen had ik net een B. Ze mogen wel iets groter dan dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

20 december consult bij dr. Winters gehad, ongeveer 290 cc anatomisch dual plane geadviseerd, kom ik uit op een volle B

9 januari consult bij dr. van der Weij, Boerhaave kliniek gehad 245 of 265 cc anatomisch dual plane geadviseerd

laatste consult woensdag 15 januari bij dr. Straten, Diana Gabriels

en dan een keuze maken! :) tips zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hi Lolie,

Voor jou is het al even geleden, maar ik ben me nu ook aan het orienteren op een bv. Qua maten en wensen lijken we op elkaar. Ik ga maandag naar dr Winters en ben al bij dr Koeijers geweest. Je schreef eerst dat je het door Winters zou laten doen, maar ik zie dat je uiteindelijk geopereerd bent door dr. Van der Weij. Wat heeft voor jou de doorslag gegeven? En ben je uiteindelijk tevreden met hoe het geworden is? En de maat? Dank je wel alvast voor je antwoorden, die helpen mij vast!

groetjes,

tijger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai tijger,

Ik heb toch voor dr. vd Weij gekozen, omdat ik na een consult een goed gevoel over hem had, en ook omdat een vriendin en een kennis door hem zijn geopereerd en erg tevreden zijn.

Ik had ook weinig pijn en zwellingen erna. Er was alleen en anesthesist die de verdoving voor de operatie naast m'n ader spoot, waardoor m'n bovenarm heel dik was geworden en ik daarna nat verband om moest houden voor 2 dagen. Maar dat kan gebeuren en vond ik ook niet heel erg. Nadat ik na de operatie 3 uur had geslapen kreeg ik nog wat te eten en te drinken en toen mocht ik naar huis.

groetjes,

Lolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Lolie, hmm klinkt niet fijn van die anesthesist, gelukkig dat het toch goed kwam. Heb nu ook een afspraak staan bij van der Weij. Twijfelde tussen hem en Moojen voor een 3 e consult, maar las over Moojen een paar vrouwen hier waar een prothese te hoog was geplaatst. Dat schrok me af. Terwijl ik ook positieve dingen over haar lees hier op het forum. Maar hoe dan ook, Boerhaave is dichterbij voor mij en ook iets minder duur dan Velthuis. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.