PinkBoobie Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Ik ben een student aan de Haagse Hogeschool en we (ik zeg we, omdat we 120 studenten hebben die de opleiding huidtherapie doen) hebben allemaal een acnepatiënt nodig. Het gaat om een GRATIS behandeling van 30 minuten, deze behandeling bestaat uit 1 van de behandelgebieden:- Borst- Gelaat- RugEn de behandeling houd het volgende in:- Gezichtsreiniging- Dieptereiniging (met enzymatische peeling - meditopics)- Uitreinigen (mee-eters en ontstekingen)- DagcremeOmdat we huidtherapeuten zijn gebruiken we alleen producten die wetenschappelijk onderbouwd zijn.Heb je zelf acne of ken je iemand met acne, geef je dan nu op of geef het door! Je helpt ons, jezelf en eventueel anderen er hartstikke mee! Jong, oud, man, vrouw alles mag!Mail nu: huidtherapie-acne@outlook.comLet op: Behandellocatie is dus Den Haag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Jammer.. is te ver voor me.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Je hebt niet toevallig OV? Eventueel is het mogelijk om op mijn OV mee te reizen en reiskosten vergoeding van me te krijgen (ik betaal voor de kosten). Want ik heb echt iemand nodig die bereid is om zo ver te reizen . Voor mij is het ook 2 uur reizen, dus ik begrijp het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 das lief aangeboden van je.. maar gaat me niet lukken denk ik ivm kids enz.. en aangezien ik morgen consult heb bij Nio, hoop ik zsm onder het mes te kunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Hey meis, Ik zou wel graag willen (acne/meeëters ) Waar in DH is het, DH HS? Let me know Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Jup Den Haag Holland Spoor! Je hoeft het station maar een stukje uit te lopen en je bent er al! Op het Johanna Westerdijkplein! Iedereen mag zich aanmelden, dus als je nog meer mensen kent die mogen ook allemaal komen! Genoeg plek voor iedereen Graag zou ik scherpe foto's van je acne gebieden ontvangen, dit mag je in dit topic zetten of via een prive berichtje sturen. Je mag het ook naar huidtherapie-acne@outlook.com mailen. Probeer dit overdag te doen bij daglicht zodat ik het meest realistische beeld zie, of probeer het bij heldere lampen te doen. Zolang de afbeeldingen maar duidelijk zijn. Maak bijvoorbeeld een foto van het hele gebied, maar ook een ingezoomde versie. Dank je wel dames! xx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Ik weet waar het is Zal morgen wel aantal foto's maken ... Leuk! Heb het echt nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Ik kijk er met heel veel plezier naar uit! Al klinkt het misschien stom Link to comment Share on other sites More sharing options...
It's_Me24 Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Waarom nou in DH veel te ver voor mij.. ik zit helemaal onder de vlekken haha. Irritant zo'n onrustige huid! Wanneer is het of heb ik dat over het hoofd gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 woensdag 29 en donderdag 30 januari Heb je geen OV of zou je niet op mijn OV mee willen reizen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Hahah nee klinkt niet stom Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 Even een upje Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 Nog een upje, nog geïnteresseerde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.