Ga naar inhoud

Acnetherapie


PinkBoobie

Aanbevolen berichten

Ik ben een student aan de Haagse Hogeschool en we (ik zeg we, omdat we 120 studenten hebben die de opleiding huidtherapie doen) hebben allemaal een acnepatiënt nodig. Het gaat om een GRATIS behandeling van 30 minuten, deze behandeling bestaat uit 1 van de behandelgebieden:
- Borst
- Gelaat
- Rug

En de behandeling houd het volgende in:

- Gezichtsreiniging
- Dieptereiniging (met enzymatische peeling - meditopics)

- Uitreinigen (mee-eters en ontstekingen)

- Dagcreme

Omdat we huidtherapeuten zijn gebruiken we alleen producten die wetenschappelijk onderbouwd zijn.

Heb je zelf acne of ken je iemand met acne, geef je dan nu op of geef het door! Je helpt ons, jezelf en eventueel anderen er hartstikke mee! Jong, oud, man, vrouw alles mag!

Mail nu: huidtherapie-acne@outlook.com

Let op: Behandellocatie is dus Den Haag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet toevallig OV? Eventueel is het mogelijk om op mijn OV mee te reizen en reiskosten vergoeding van me te krijgen (ik betaal voor de kosten). Want ik heb echt iemand nodig die bereid is om zo ver te reizen :). Voor mij is het ook 2 uur reizen, dus ik begrijp het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zou wel graag willen (acne/meeëters :( ) Waar in DH is het, DH HS?

Let me know :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup Den Haag Holland Spoor! Je hoeft het station maar een stukje uit te lopen en je bent er al! Op het Johanna Westerdijkplein! Iedereen mag zich aanmelden, dus als je nog meer mensen kent die mogen ook allemaal komen! Genoeg plek voor iedereen ;)

Graag zou ik scherpe foto's van je acne gebieden ontvangen, dit mag je in dit topic zetten of via een prive berichtje sturen. Je mag het ook naar huidtherapie-acne@outlook.com mailen.