BigBooby Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Hallo,Ik wil me in het kort hier even voorstellen.Ik ben Fleur 32 moeder van 3.En gelukkig met mijn man.Sinds 4 jaar heb ik borstprothese omdat ik daar meer dan 10 jaar over na had gedacht en een goede beslissing vond.Toen ik ze liet zetten had ik nog maar 2 kids en er zou er nooit meer een bij komen.Maar ook het gewicht nam meer dan 20 kg toe.Al kon ik best wel wat hebben.Ik heb toen 450 cc laten plaatsen nu heb ik met met mijn eigen borsten een gewicht van meer dan 1 kg per borst.De protheses zijn bij Janssen kliniek in Oisterwijk geplaast.Groetjes Fleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Hoi bigbooby,Welkom op het forum!Kom je gezellig met ons mee kletsen? of zou je wat aan je borsten willen laten doen?In iedere geval veel lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBooby Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Hoi, Ik wil sowieso wat aan me borsten laten doen ik verga momenteel van de pijn. Maar wat dat gaat worden weet ik nog niet ben nu al een paar maanden verder met zoeken naar een oplossing. Zie andere post :103:. Groetjes Fleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Jeetje meid!Vergaan van de pijn is nooit goed natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBooby Posted January 18, 2014 Author Share Posted January 18, 2014 --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.