Ga naar inhoud

Voorstellen


Taampiej

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ga me even voorstellen :)

Ben Taampiej 25 jaar, moeder van een dochter en in Maart wil ik een borstvergroting gaan doen.

Ben kleine drie weken geleden een mini buikwandcorrectie ondergaan en wil nu graag mijn borsten vergroten omdat zwangerschap en redelijk wat afvallen niet veel soeps heeft gedaan.

Het plan is om naar Diana Gabriels te gaan. Ik wil ronde prothesen en ben ontzettend benieuwd hoe ze toegepast gaan worden aangezien ik vroeger behoorlijk grote borsten had (die nu leger zijn). Ben verder werkzaam in de gehandicaptenzorg.

En ben zeer geinteresseerd in jullie verhalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Die zwangerschappen ook altijd he haha.. Je leest hier bijna niets anders... die doen je lichaam geen goed!!

Ben je van plan om alleen via Diana Gabriels op consult te gaan? Je doet er namelijk wel goed aan om meerdere consulten te plannen om te zien wat je mogelijkheden zijn.. Diana is geen pc, maar een consulente.. Een pc wil nog wel eens afwijken van wat zij geadviseerd heeft..

Via de zoekbalk rechts bovenin kun je verschillende zoekopties in voeren.. Dan kun je verschillende verslagen lezen van meiden die bij een bepaalde chirurg of bij een bepaalde kliniek zijn geweest.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien dan zul je je thema moeten wijzigen links onderin in unlimited...

Veel leesplezier en mocht je nog vragen hebben, schroom niet en stel ze gewoon want er zijn genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Diana werkt overigens wel met hele goede chirurgen hoor, begrijp me niet verkeerd.. Er zijn genoeg meiden hier die heel positief hierover zijn.. Het zou mij alleen storen dat je geen gesprek hebt met de pc die je gaat opereren.. Sommige zien de pc pas op de dag zelf.. Dat zou mij niet echt een goed gevoel geven!

Ik ben zelf geopereerd door dr. Nio in het SLAZ in Amsterdam en daar ben k zeer tevreden over. Hij staat hier bekend op de site als de chirurg met de gouden handjes ;) wellicht een idee om daar ook eens een consult te plannen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet helemaal waar hoor cindytje1985. Zelf ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels en had mijn consult direct met de pc zelf. Je kan dit ook aangeven als je belt voor een afspraak. Als je bijvoorbeeld nog een keertje wilt passen (als je bijvoorbeeld twijfelt tussen twee of drie maten), doe je dit wel bij Diana.

Diana is overigens een hele leuke, vlotte vrouw. Wat cindytje1985 zegt over dat diana een consulente klopt helemaal, als jij je eerste consult wel bij haar hebt dan ga er maar vanuit dat de cc's niet kloppen en de sport-bh maat die je moet halen van haar ook niet, haha!

Je kan dus het beste bellen en een afspraak maken bij een pc! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat is niet helemaal waar hoor cindytje1985. Zelf ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels en had mijn consult direct met de pc zelf. Je kan dit ook aangeven als je belt voor een afspraak. Als je bijvoorbeeld nog een keertje wilt passen (als je bijvoorbeeld twijfelt tussen twee of drie maten), doe je dit wel bij Diana.

Diana is overigens een hele leuke, vlotte vrouw. Wat cindytje1985 zegt over dat diana een consulente klopt helemaal, als jij je eerste consult wel bij haar hebt dan ga er maar vanuit dat de cc's niet kloppen en de sport-bh maat die je moet halen van haar ook niet, haha!

Je kan dus het beste bellen en een afspraak maken bij een pc! Succes!

Oke dat je je eerste consult via Diana ook met een pc kon doen wist ik niet.. Wel dat je na het eerste consult met haar een afspraak kan maken met een pc..

Maar het feit dat eigenlijk de cc's altijd afwijken is iets wat ik zo raar vindt.. Daarom doe je toch een consult.. om te weten waar je aan toe bent en niet om achteraf nog eens te horen dat wat zij geadviseerd heeft helemaal niet kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx all... Toch fijn om te weten en ga dit zeker aangeven bij de intake. Ik dacht aan Frans Straaten (als ik het goed schrijf) vanwege goede recensie van kennis en goede reviews internet. Bij welke kliniek werkt dokter Nio?

ik ben ook heel benieuwd of het een dual plane of voor de spier gaat worden aangezien ik vroeger grote borsten had. hebben jullie daar ideeën over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.