Ga naar inhoud

Neske : 19 februari 2010 : Dr. Decoopman : privékliniek te Brugge


Gast 19 feb neske

Aanbevolen berichten

Gast 19 feb neske

Hoii iedereen

Ja kwet het ook niet maar zal morgen mss voor de zekerheid ng eens naar het ziekenhuis bellen om dat te vragen swel een domme vraag mrja je weet nooit he :rolleyes:

grtzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

Hoii iedereen

Thanx voor alle steun zal het goed kunnen gebruiken :)

en EEFJE ik moet om 10 u in het ziekenhuis zijn :rolleyes:

weet iemand iets van make up?? of dat gevaarlijk is tydens de operatie?? of die eraf moet want dan schmink ik mij in 1 keer ni he dan hoef ik dat er al niet meer af te doen in het ziekenhuis :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

hoi hoi iedereen

hier ben ik weer en ja hoor alles goed verlopen alleen dat de pc er maar 250cc in heeft gedaan ipv de afgesproken 270 cc hij zei dat er geen plaats meer was voor meer en dat 250 cc het maximum was raar maarja :blink:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Neske,

Blij dat alles goed verlopen is, heb je niet te veel pijn gehad de afgelopen dagen?

Ben je toch blij met de 250cc? Bij mij kon er max 200cc in dus als je een smalle omvang hebt is het niet abnormaal dat je plaats hebt voor minder cc. Misschien ook niet altijd goed op voorhand in te schatten hoeveel er precies in gaat.

Hoop dat je niet teleurgesteld bent, geef je ook nog een uitgebreid verslagje en foto's?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!

Beetje jammer dat er niet meer in kon maar ik vind het wel verstandig om er niet te veel in te stoppen. Voor je het eet krijg je rimpels in je protheses en dat is ook niet mooi hoor.

Ik ben benieuwd naar je verslagje.

Maar rust eerst lekker uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.