Ga naar inhoud

melliebellie : 22 november 2013 : Dr. de Blécourt : Vlietland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben nieuw hier, mijn plan is om eind van dit jaar een paar nieuwe borsten aan te schaffen!! :D

Na 2 kinderen gehad te hebben en leeg gedronken te zijn, vind ik dat het tijd wordt om mezelf weer mijn zelfvertrouwen terug te geven.

Ik heb 10-9 mijn eerste afspraak met Dokter Blécourt..! Ik ben erg zenuwachtig nu al, vooral omdat mijn man het niet wil dat ik het doe.

Heeft iemand nog tips als ik er voor de eerste keer kom? Wat voor een shirt moet ik aan doen wat voor een bh??

Groetjes Melliebellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lins1983

Uhm waarom niet, omdat hij of bang is dat het te groot wordt, en dat hij het goed vind zoals ze zijn..

Helaas voor hem denk ik daar anders over en dus zal hij het moeten accepteren dat ik het wel wil.
Hij zal dan zelfs dagelijks aan mijn borsten MOETEN zitten ipv niet mogen zitten ;-)

Okee fijn te weten dat ze pas bh's hebben daar..

Hoe was jou consult daar? wanneer ga je het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed dat je het gaat doen ook al hoeft het van vriendje of man niet! Veel vrouwen doen het niet vanwege hun man of vriend en das toch zonde! Het gaat om jouw en jouw geluk!! Zou gewoon een strak T-shirtje mee nemen of aan doe naar t consult! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk, waar je op Blecourt kunt zoeken. Er zijn niet heel veel verhalen over hem te vinden, maar een paar zul je toch tegenkomen :)

Goed dat je voor jezelf kiest :)

Houdt er wel rekening mee, dat je man in het begin voor je zal moeten zorgen, normaal gezien... En dat hij het huishouden zal moeten runnen. Meestal is dat de eerste 2 weken nogal lastig en zit je met wat beperkingen :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!

waar ga je op consult? bergmankliniek of vlietlandziekenhuis?

ik ben 21juni door hem geopereerd en erg tevreden over hem als arts en over het resultaat! hij is to the point maar verder wel een arts die naar je luistert en eerlijk is. hij gebruikt eigenlijk alleen maar ronde protheses medium profile. plaatsing hang af van de mogelijkheden.

Tijdens het consult zal hij je veel informatie al uit zichzelf vertellen.

bedenk je van te voren wat je wensen zijn en lees je goed in in de protheses, operatie en dergelijke zodat je goed voorbereid naar het consult gaat.

ik zal zelf een sportbh of een bh (zonder 'dikke' vulling) mee nemen. en een strak (niet wit/zwart) maar wel effen shirtje aantrekken zodat je het resultaat met passen goed kan zien.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Dames,

Hier mijn verslagje van mijn ok...

Vrijdag ochtend om 7:15 werd ik verwacht in het ziekenhuis natuurlijk veel te vroeg was ik aanwezig.

Eenmaal binnen begonnen de zenuwen..! Doe ik er wel goed aan blablabla...

Ik ga doorzetten dit wil ik al zooooooo lang...

Ik kreeg mijn bed toegewezen zo'n lelijk ok schort aan, en ik kreeg een paracetemol en een oxazepam..
Ik werd om 7:45 richting de ok gereden alles aansluiten ect.. en om 8:00 lag ik al op de tafel..
Laatste check up..!

Om 9:15 lag ik alweer een beetje wakker te worden.. eerste wat ik deed was huilen...puur van blijschap..!!

Ik had geen pijn aan mijn borsten , meer hoofdpijn... raar denk ontlading ofzo..

Om 14:00 na het eten en drinken mocht ik naar huis..

Ik voel me echt super goed. Geen pijn...

Vannacht heb ik wel slecht geslapen om 4 uur werd ik wakker van de rugpijn.. (logisch als je altijd op je zij rug slaapt)

Verder ben ik na gister avond ook gestopt met pijnstilling, heb vanochtend al gedoucht en een wandeling gemaakt..

Voelt wel erg gespannen maar ik ben dik maar dan ook dik tevreden met mijn nieuwe boobies..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.