Ga naar inhoud

orientatie wissel


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hallo dames

zoals sommige onder ons weten ben ik niet tevreden over de maat ik vindt ze te klein

en zou graag over een tijdje een wissel laten doen nu had ik enkele vraagjes

1:hoeveel kost het ?

2:hoelang moet je wachten voor je een wissel kan doen?

ik vindt namelijk op maar weinig over de tijd en de kosten van een wissel

Ik ben van een 70AA/A naar 75B/70C gegaan en volgens de pc zou ik makkelijk op een D uitkomen maar helaas

Vandaar dat ik een heroperatie wil laten doen en dan voor een volle D/E zou willen gaan

ik lijk wel een zeikwijf maar je leeft maar 1x en ik ben zowiezo nog niet van plan om het morgen al

te laten doen maar is wel in planning voor de volgende winter

nou meiden sorry voor mijn gezanik

Liefs Xxxselina

Link naar reactie
Delen op andere sites

selien!

wat lees ik nou toch? zo te lezen ben je ook niet de enige die ontevreden is na haar eerste bv over de omvang. heel jammer van al dat geld en pijn!

ik zou zeggen: begin maar s te lezen bij operatieverslagen prothesewissel hier op het bf.

zou je het dan weer bij dezelfde pc laten doen als je bv?

veel succes en wijsheid

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi selina,

wat een wissel kost ligt aan je arts zo een beetje

reden waarom er voor wissel gekozen word en zo

een wissel om eigen reden kan zelfs ietsjes duurder zijn,kan hoeft dus niet

meestal word er tussen de 300 en 500 extra gerekent,het is wel degelijk een grotere operatie dan een eerste borstvergroting,vraag dat maar is na ana je eigen arts,dan zal je dat horen en die kan je veel beter uitleggen waarom een wissel grotere operatie is.

over de periode die er overheen gaat waneer je weer geopereerd kan worden,ligt ook aan je zelf en aan je arts,zoiezo staan die 3maanden ervoor,liefst doen ze het pas na een jaar,mijn arts begint er echt pas aan na een jaar,mede ook omdat ik dual plane heb.

als je vragen heb kan en mag je me mailen selin,dat weet je :38:

ben je van plan enkel voor groter te gaan,of ga je ook voor andere plaatsing en prothese?

knuff moontje

p.s selina,je bent geen zeikwijf,je kan en mag toch ontevreden zijn,is wel erg jammer uiteraard,maar niet iedereen is gelijk tevreden.

kop op ,het komt hoe dan ook goed :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meiden

thx voor het begrip en steun

Nou naar mijn eigen arts ga ik niet meer terug dat had ik me meteen voor genomen naar mijn bv

het is een hele onaardige man die geen tijd nam voor zijn patienten

en alleen maar zijn gsm bezig was en met de rest om zich behalve de patient

dus zit dan over een tijdje met mijn handen in mn haar want terug gaan bij hem ohhh nee

ik begin wel al met sparen en moch ik al wat bijeen hebben ben ik de eerste die bij de kliniek voor

de deur staat

@moontje thanks meid het gaat zowiezo dit jaar denk ik nog niet lukken tenzij ik de lotto win

maar ik wil idd groter verder ben ik wel tevreden met me boobs prothese vindt ik ook prima en plaatsing

ook ben allang bij dat ik geen dual gekregen heb PIJnLIJK! het enigste wat me echt dwars zit is de grootte

en mocht ik het bij het wk weer laten doen echt niet dr damen meer maar dr visser!

Liefs XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

Ik wil het zeker bespreekbaar maken met dhr damen maar dan ben ik bang dat als ik dit met hem zo bespreek

en ik zou eventueel een wissel kunnen doen en het me een stuk financieel zal schelen ben ik bang

dat die dadelijk me borsten zal gaan verknoeien nu zijn ze nog mooi alleen te klein

hij zal zeggen dat hij geen fouten heeft gemaakt dat klopt alleen het resultaat valt me tegen

en dan zijn de gehele kosten gewoon voor mijn rekening want er zijn geen complicaties

hun geven 10jaar garantie met stellen 2 protheses beschikbaar als er een complicatie optreed

en hun de kosten van operatie waren dan voor hun rekening maar ik heb geen complicatie

dus kan er wel na fluiten denk ik

liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Jeetje, jij ook al? Dacht ik toen ik je beriht net las... Tsja, ik heb het zelf min of meer meegemaakt. Alleen was er bij mij van te voren toegezegd dat ik een stuk groter zou krijgen en bleek de plaatsing uiteindelijk heel lelijk te zijn uitgepakt. Ik begrijp dus een beetje waar je mee zit. Tsja, wanneer je groter wilt en je gaat voor een wissel, bij je eigen arts of dezelfde, zul je het bedrag moeten neer leggen voor een gewone bv. Het is een iets grotere ingreep. Zeker wanneer je nu een andere plaatsing zou willen, maar anders valt het mee. Je dient minimaal 3 maanden te wachten, tot inderdaad een jaar. Maar wanneer je nog moet sparen, zou ik kiezen voor het laatste. Ik hield dat niet vol. Ik ben uiteindelijk na een half jaar opnieuw gegaan.

Heel veel succes!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi Pat en tietie

IK ga dan inderdaad bij dr visser proberen maar nooit meer bij dr damen ik wil hem niet negatief

afschilderen zijn werk is mooi maar de manier waarop hij een patient behandeld daar haald die echt geen

prijs mee

Ik had al vanaf week 1 na mijn bv zoiets van jeeh wat zijn ze klein maar dacht ach moet nog allemaal dalen

zal wel goed komen nu bijna 3 maanden later het resultaat het zelfde zelfs iets kleiner

ik ga rustig beginnen met sparen en zodra ik het bijeen heb ga ik me beklagen en een wissel laten doen

er is geen haast bij mag al blij zijn dat ik nu iets op de plank heb dat maakt het voor mij iets

draaglijker als ik nu helemaal niets had en ik moest nog een jaar sparen was het heel moeilijk voor mij

geweest ik hoop alleen dat de 2e keer me laatste keer zal zijn voor wissel qua grootte dan kan ik er hopelijk 10jaar er vrolijk en trots mee rond lopen.

maar me nummer 1 doel is snel werk vinden anders komt het er nooit van hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selina,je pas beklagen na ene jaar heeft weinig nut,ookal moet je nog sparen,je gedachten en klacht zou ik toch al eerder uitwisselen met je eigen arts,

ik snap zeker dat je hem niet meer wilt,moet je ook niet doen als je gevoel er niet volledig achterstaat,is voor je eigen gemoedsrust ook niet lekker.

vervelende kwestie he,dat het te klein is uitgevallen,leef met je mee,en snap je erg goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat ik me afvraag is, heb je een indicatie gehad waar je op uit zou komen tijdens het consult? Of heb je zelf aangegeven waar je op uit zou willen komen? Als jou een volle C, kleine D was 'beloofd' dan denk ik wel dat je een klacht in kunt dienen. Ik zou daar dan ook niet te lang mee wachten om dat aan te kaarten bij je arts. Staat het iig in je dossier :141: .

Als je akkoord bent gegaan met een B/C cup wordt het moeilijker ben ik bang, dan zul je waarschijnlijk zelf voor de kosten opdraaien......

Ik heb zelf ook wel dat ik iets meer naar voren had willen hebben (high-profile was misschien beter geweest...) maar een plaatsing voor de spier zat er bij mij niet in, sowieso al niet omdat ik geen vetweefsel heb en ik wilde nog wel een mammografie kunnen laten maken ivm borstkanker in de familie. Ik moet ieder jaar op controle.

Ik hoop dat je eruit gaat komen en wens je veel succes! (vooral met sparen)!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meiden

Ik wil het zeker gaan aankaarten maar ik ben bang dat het weinig nut heeft ik had als wens uitgesproken

een volle C kleine D maar met passen van pasprothese kreeg in pasprothese 2 hij vondt deze het beste

en zei dat ook veel groter niet zou gaan passen hier was ik toen al niet mee eens en dat heb ik hem ook gezegd daarna deed ik me bh aan met uiteraad vulling en vroeg toen zou graag deze grootte willen en

toen zei hij dan moet ik er al 180cc bij gaan steken en dat wilde hij blijkbaar niet aan zijn houding en spreken op te merken ik durfde achteraf niet voor groter te vragen bang om geweigerd te worden voor de operatie omdat ik al betaald had ik zelf had toen gewoon moeten zeggen liever groter dan te klein

maar in plaats van dat zei ik zo natuurlijk mogelijk,het hele consult en ook achteraf vondt dat alles

door elkaar liep mij was verteld als aan kwam in de kliniek voor de operatie dat ik eventueel met de arts

nog vragen kon bespreken qua grootte etc etc maar dit is er niet van gekomen vantevoren heb ik de arts niet gezien ofja halve minuut voor ik vertrok (toen de narcose al toegediend was) dus veel kon ik toch niet zeggen ik heb zoveel spijt en alles houd me een beetje tegen familie/vriend die willen echter niet dat ik weer opnieuw ga die stonden er nooit achter.

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou meiden

Ik heb de kliniek een mail gestuurd en daar even flink gespuugd

ik heb erin gezet dat ik niet tevreden ben en dat ik het geen manier van werken is

dat ik geen overleg hebben kunnen hebben met dr damen terwijl mij dit wel was verteld

en dat de geschatte grootte afwijkt van het resultaat nu en dat ik een wissel zou willen

doen en dat ik de financiele middelen niet heb het nog een keer neer te gooien

zal wel geen reactie hier hoop krijgen of gewoon zo afscheppend mailtje terug kennende de kliniek.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Selina,

heb je al reactie op je mailtje aan de kliniek ontvangen? Hoe reageerde ze erop? Wellicht toch gewoon eens terug gaan? Sterkte ermee!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een AA en dan 275cc en ook nog eens achter! de spier kom je niet uit op een D.

Ongeveer is 1 cup: 150 cc.

Je komt dan inderdaad uit op jou b/c cup.

Maar mischien paste er ook niet meer in dan dat?

Je kan van een AA vaak niet meteen naar een D.

Dan moet je 1 jaar later weer onder het mes.

Dan is het weefsel en huid wat uitgerekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.