Ga naar inhoud

Borstontsteking???


Deetje84

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ,

Sinds gisteravond heb ik onwijs veel pijn in mijn linkerborst. Ik d8 eerst dat het een beetje overbelast was ofzo. Dit is ook de eerste week dat ik een paar uurtjes ben gaan werken en dus wat meer ben gaan doen. Ik was gisteravond al heel rillerig maar d8 dat ik ook hyperventileerde .hele nacht amper geslapen en vanmorgen toch maar even gekeken of ik koorts had. Daar bleek dat ik 38.5 graden had en dus koorts heb. Ik ga Zometeen op controle . Ik vermoed dat ik een borstontsteking heb. Ben zo bang dat het allemaal niet goed gaat komen. Zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad en hoe is dat verder gegaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Symptomen

  • Rode borsten
  • Gevoelige borsten
  • Warme borsten
  • Koorts
  • Pijnlijke tepel(s)

Ik vermoed dat het heel pijnlijk is, maar zal niet erg zijn voor je borsten hoor, dus geen zorgen maken. Ik ben nu 1 dag PO en bij mij voelt de borst ook als een borstonsteking, ook m'n linker trouwens. Maar heb geen koorts ofzo dus. Komt wel goed meis! Als het echt een ontsteking is, krijg je antibiotica en ben je er gauw vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je moet straks op controle en dan kan je pc kijken of het een ontsteking is... Maak je niet te druk.. Mocht het een ontsteking zijn krijg je een antibiotica en is het waarschijnlijk zo verholpen!!

Misschien heb je wel te veel gedaan en doet het daarom zo zeer!!

Snap heel goed dat je je gelijk zorgen maakt (ik ben ook zo'n stresskipje)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar ben ik weer. De arts heeft gevoelt en voelde niks raars. Hij vond ze er verder goed uitzien en vond ze ook al soepel.hij denkt dat het gewoon griep is en een beetje overbelast is. Hij heeft toch voor de zekerheid een zware antibioticakuur meegegeven om te nemen. Ik was wel blij om dot te horen maar toch twijfel ik. Ik weet dat hij een arts is en veel ervaring heeft , maar ik weet ook wat ik voel.maar ja ik ben ook altijd onzeker. Ik hoop gewoon dat het snel over is. Lig nu alleen maar helemaal gaar op de bank. Ik heb afgelopen weken nog niet erg genoten van mijn boobies. Ik heb er alleen maar last van tot nu. Behalve als ik in de spiegel kijk want dan ben ik wel blij.ik wil gewoon volledig genieten van mijn boobs. Zal vast goedkomen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.