Ga naar inhoud

sparen sparen sparen en nog eens sparen :P


loveslife

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden.

Sinds ongeveer een week ben ik weer helemaal actief bezig met ´ik wil een borstvergroting´
Ik roep het eigenlijk al vanaf mn 16e, maar steeds kwam het er maar niet van.

Ik zit nu nog op 0 spaarcentjes, maar wil mijn droom zsm waar maken
Mijn vraag aan jullie:

Hebben jullie goede tips zoals spaarprogammas o.i.d. om geld te sparen ? (alle beetjes helpen) (en alleen legaal hé haha)
Ik ga vanaf nu ook zo veel mogenlijk geld wegzetten van mijn salaris.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo herkenbaar! Same here! Al jaren aan het denken.. En spaarcenten nagenoeg 0 :P

Mijn plan: eindejardsuitkering, belastinggeld(ikstudeeernog), verjaardag en salaris haha

Heb je al wel wat consulten gepland of gehad?

Succes met bezuinigen :D haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Einejaars uitkering ? nog nooit van gehoord, en wat heeft dat met een iphone te maken ? :P
Momenteel heb ik het concentratievermogen van een bakvis !

Ik zat wel eens aan het volgede te denken, maar ik durf niet echt te beginnen met een grote investering,
Hier in Amsterdam heb je eens per maand de ijhallen, een grooooooooooote 2e hands vlooienmarkt, en daar gaan heel veel dingen voor heel weinig weg.
Leuke kledingstukken voor 1 euro bijvoorbeeld.
Als ik dat dan koop en verkoop op marktplaats voor minimaal 2 euro is dat toch minimaal 1 euro in het spaarpotje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen consulten gepland.
Ik wilde vandaag bellen voor een afspraak bij dr. nio SLAZ, maar mijn vader was onverwachts vrij (ja ik woon nog thuis bleh)
Niet dat ik stiekem een BV wil hoor, maar hij weet er nog niet van.

Hoe en wat en waar wil jij ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook moeten sparen.

Ik heb echt zoveel mogelijk weg gezet. Iedere keer als er wat extra's was heb ik dit aan de kant gezet.

Wij zijn deze zomer ook niet met vakantie geweest om het laatste beetje bij mijn boobies te leggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esmiralda

Ik ga al nooit op vakantie haha.
Ik zoek echt vooral manieren om er zsm aan te komen, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb moet dat zsm, en hoe langer het duurt hoe gekker het me maakt, ik kan er zelfs wakker van liggen denkend aan hoe ik geld in mn spaarpot krijg haha.
Een lening er voor afsluiten of van mensen lenen gaat me alleen weer te ver, ik wil het wel op eigen kracht doen, en niet achteraf nog vanalles verschuldigd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou alvast elke maand automatisch een deel al op de eerste automatisch overzetten naar je spaarrekening. indien je thuis woont en weinig bijdraagt kan je dus ookal op kost en bv inwoon besparen,minder uitgaan, tijdje minder shoppen ( want hey je weet toch waar je het voor doet?). ipv auto de fiets nemen, en eig ff n tijdje dus als n monnik leven dan heb je het zo gespaard hoor!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he? zeker in deze dure tijden,pfff.

En ja als je iets wilt wil je het gelijk,dat word lastig met zon dure operatie.

Ik ben ook zo, maar heb er wel jaren over na gedacht,toen ik eenmaal een consult had kon ik niet meer wachten .....hihi.

Enige optie is toch echt sparen sparen sparen tot je t bij elkaar hebt......... :Laie_11: :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ esmiralda
Ik ben al volop al mijn kleding aan het verkopen, ik heb zelf liever weinig kleding en boobs om trots op te zijn dan andersom.
Ik sta hier al jaren ingeschreven voor een krantenwijk, maar de wachtlijst is eeeeenorm lang.

@vlinder Zeker lastig in deze tijden ja, het afgelopen jaar hebben we hier bijvoorbeeld een huursverhoging van 42 euro per maand gehad, en boodschappen worden ook steeds duurder.
Ik heb nu zo ongeveer alles gedowngrade wat ik maar kon, mijn sim only abbo heb ik 10 euro per maand goedkoper weten te krijgen, ik ben net overgestapt naar een goedkopere gas en electra leverancier, heb spotify premium (10 euro p.m.) omgezet naar spotify unlimited (omgerekend 3,33 per maand) en ben nu ook aan het kijken naar een goedkoper alles in 1 pakket, want momenteel betaal ik bij upc 60 euro, das best veel.


Dank voor de reacties trouwens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Omi

Ik heb inderdaad al allemaal automatische spaaropdrachten ingepland, en probeer me er nu ook bewust van te worden wat boodschappen precies kosten, echt een weekbudget dus ( niet dat ik nu alleenmaar op water een brood ga leven hoor)
Shoppen doe ik ook niet meer, en ik neem zo ongeveer overal de benenwagen naartoe.

Ik ga een even googlen naar spaarprogammas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik hier eens gelezen dat je in sommige klinieken op afbetalingsplan kan doen, zo vanaf 50 euro per maand. Misschien daar eens achter luisteren? Anders weekendwerk zoeken? Ik had dat ook nooit bijeen gekregen, gelukkig heb ik een heel lieve mama die zelf ook geboren was met mini-borstjes en 15 jaar geleden een BV had gedaan. En ze gunde het mij zo erg en heeft eigenlijk vrij veel geld, dus heb het cadeau van haar gekregen. Waar ik haar ontzettend dankbaar voor ben, want ik trouw volgend jaar en nu zal dat zijn met mooie boobies :)
Maar natuurlijk heeft niet iedereen zoveel geluk, ik denk dat je op google ook veel besparingstips kunt lezen. En echt alles dat je extra hebt, meteen aan de kant zetten en paar maanden sober leven. Succes alleszins meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je kan ook eens in de krant of op internet naar schoonmaak adresjes kijken... Bij oudere mensen of mensen die weinig tijd hebben een uurtje of twee uurtjes gaan schoonmaken.. verdient toch meestal wel 10 of 15 euro per uur dus als je dat 1 of 2 keer in de week erbij doet kun je toch al aardig sparen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm raar dit !
Ik had 2 dagen geleden via mn mobiel op dit topic gereageerd, maar ik kan mijn reactie niet vinden haha !
Bij deze dan weer opnieuw:

@vlinder
Dankje :D
Maar geen leuke dingetjes kopen is idd moeilijk soms, die verleidingen pfff...
Dan wie je een leuk nagellakje voor maar 1,25, en voor je het weet koop je er toch 4.
Of dan net dat ene merk wat jou favo mascara verkoopt met 2e halve prijs actie, daar val je dan weer voor, terwijl je eigenlijk nog genoeg mascara had, en dan ben je al snel weer 22 euro armer.

@Weeltje
Sommige clinieken doen het idd wel op afbetaling, maar dat vind ik echt een vreselijk idee, dan heb je toch een soort lening of schuld, en zoiets is bij mij in het verleden wel eens mis gegaan, ik had iets op afbetaling, en ineens ging het financieel zo slecht dat ik het niet meer kon betalen en incassos kreeg, drama dus !
Weekendwerk is helaas geen optie, ik werk al heel veel door de weeks, en nu mijn vriend dat ook doet hebben we (als hij zijn hele berg met huiswerk af heeft (nog maar een heel kort weekend)
Wel erg chill voor je dat je mama dat voor je heeft betaald, en ja, nu kan je echt met volle trots in je bruidsjurk paraderen, met een heeeel mooi decolete :D

@Cindy
Dat schoonmaakwerk is idd een idee (stiekem haat ik schoonmaken en kan ik niet heel goed omgaan met oudere mensen, ik vind het altijd heel ongemakkelijk, maar geld is geld)
Het moet me we lukken om doordeweeks ergens 2 uurtjes bij te proppen, en das op zn minst dan toch 20 euro extra per week/ 80 extra per maand.


Dankjullie wel voor alle tips, ik heb er toch best wat aan.

Ik heb zelf ook nog wat gevonden, een spaarprogamma via internet.
Het heet moneymiljonair.
Je krijgt betaald om mailtjes te lezen (levert 1 cent per e-mail op)
Maar je kan ook verdienen door je aan te melden voor nieuwsbrieven, soms iets gratis aan te vragen en ook als je bij bepaalde webwinkels iets koopt. (nou moet je niet gaan kopen om centjes bij moneymillionair te verdienen XD)
Maar stel, je koopt toch altijd al je beddengoed bij wehkamp, en je hebt echt dringend nieuw nodig dan krijg je voor elke uitbesteede euro bij wehkamp weer punten bij moneymiljonair.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.