Ga naar inhoud

Waarom lijken ze klein in shirtjes


Aanbevolen berichten

Hallo damess,

Me borsten bloot en in bh zijn ze gewoon groot,

Maar als k dan een hempje en een shirtje erover aan doe verdwijnt het ineens.

Alsof ik nog een cup B heb.

En op tv zie je ook dames met nep boobs en die zien er heel groot uit in kleding.

Hebben jullie dit ook?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig.. Ik had gisteren juist voor het eerst een tshirt aan... En vond ze juist erg groot daarin... In de spiegel tenminste...

Is het niet je eigen "kijk" daarop... Zijkant oogt hier groter dan van voren....

En ik begin er al aan te wennen...(het cliche is waar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat heb ik ook hoor! ik zei nog tegen me vriend van goh als ik iets straks aanheb is alles ok maar je hebt in de zomer of ander seizoen ook wel iets wojdere shirtjes en soms lijkt het dan weer net of ik bijna niks heb raar he? en heb gwn.dus 75D/E. freaky zeg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk ook dat wij op niets meer anders letten dan op borsten... Echt gefixeerd, hoe ze bloot zijn, in bh zijn, in een straks shirt zijn, in een los shirt zijn, hoe ze bij anderen zijn enz enz enz..

Je kan het bijna een soort obsessie noemen hahahaha

Ik denk dat je het zelf tegen vindt vallen in een wijd shirt, maar wellicht zien anderen dat helemaal niet zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat wij op niets meer anders letten dan op borsten... Echt gefixeerd, hoe ze bloot zijn, in bh zijn, in een straks shirt zijn, in een los shirt zijn, hoe ze bij anderen zijn enz enz enz..

Je kan het bijna een soort obsessie noemen hahahaha

Ik denk dat je het zelf tegen vindt vallen in een wijd shirt, maar wellicht zien anderen dat helemaal niet zo..

dat denk ik dus ook haha :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in t shirts verdwijnen ze idd,ik draag die dus ook amper ,of t moet een strak viscose shirt zijn ,daar lijken ze weer mega in,t ligt dus ook echt aan t model en de stof!

Viscose is echt DE STOF om ze groter te doen lijken . :64:

En ja obsessie,zo kun je t wel noemen,maar we hebben dr ook niet voor niets zo fet voor betaald.

Dan willen we ze ook zien he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja in t shirts verdwijnen ze idd,ik draag die dus ook amper ,of t moet een strak viscose shirt zijn ,daar lijken ze weer mega in,t ligt dus ook echt aan t model en de stof!

Viscose is echt DE STOF om ze groter te doen lijken . :64:

En ja obsessie,zo kun je t wel noemen,maar we hebben dr ook niet voor niets zo fet voor betaald.

Dan willen we ze ook zien he!

haha ja obsessie bedoel ik hier ook niet verkeerd hoor!! Maar als je zoveel geld hebt neergelegd dan let je daar gewoon heel erg op en niet alleen bij jezelf, maar ook bij anderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.