Ga naar inhoud

Borst aan de zijkant erg gezwollen


Maxime

Aanbevolen berichten

Hallo :48: ,

Ik heb 8 feb 2010 een borstvergroting laten doen bij de bergmankliniek door dr. Laban.

Ik zat voorheen altijd tussen een AA cup en een A cup in. Er is 260 cc geplaatst in beide borsten. De prothesen zijn voor de spier geplaats via de borstplooi.

Waar ik me nu erg zorgen over maak is dat ik mijn linker borst heel erg gezwollen vind aan de zijkant.

Ik voel hem als ik gewoon normaal zit tegen de zijkant van mijn bovenarm aan drukken.

Ben echt bang dat het niet goed gaat of is het normaal dat je borsten aan de zijkant zo gezwollen zijn?

Groetjes Maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie :48: ,

Allereerst bedankt voor je reactie geeft me toch een wat zekerder gevoel! :1:

Ik merk het echt als ik gewoon zit dat het echt tegen de binnenkant van mijn bovenarm aan drukt..

Hopelijk trekt het weg, als dat zo is laat ik het meteen weten!

Maarja zal allemaal nog wel moeten genezen enzo toch?

liefs,

Maxime :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

ja dat is normaal hoor,heel je borst is opgezet.. ik had al geen kleine borsten voor mijn bv en toch had ik hier ook last van. beetje geduld hebben (beetje??? :152: ) en dan komt dat goed. zolang het niet rood is (ontsteking) dan is er nix aan de hand... trekt vanzelf weg,

sterkte ermee meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Ik voelde 1 van de borsten ook steeds tegen mijn arm aan, is langzaam weggetrokken. Was de nieuwigheid en de zwelling. Als het maar niet ineens opzwelt, warm wordt etc., dan kan je een ontsteking hebben...

Grtz,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.