Ga naar inhoud

is controle nodig??


suus78

Aanbevolen berichten

Ik ben 10 okt geopereerd in de wellnesskliniek. Met hechtingen uithalen zag alles er goed uit, nu met 6 weken po ook geen problemen. Is die controle na 3 maanden nodig? Bij wellness zijn ze vrij nonchalant ook daarin. Ben bang dat ik ' goedgekeurd' wordt en na 2 minuten weer buiten sta, moet er vrij voor pakken en mn man ook. Ik heb zelf ook geen vragen eigenlijk. Hebben jullie het als echt nuttig ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus, ik ben toevallig vorige week op controle controle geweest na 4,5 maanden. Ik ben een kwartiertje binnen geweest. Ze hebben foto's gemaakt en we hebben even gepraat over hoe ik het heb ervaren. Alles zag er mooi uit zei ze. En dat was het wel.. om te zeggen dat het erg nuttig was?? Nee dat niet. Maar vond het wel fijn om het zo af te sluiten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het niet overslaan,vond het zelf ook erg leuk om de pc weer even te zien,en mn verhaal te doen.

Hij wende me daarbij ook veel geluk en zei dat ik er samen met mn man flink van moest genieten, :101: en er zijn ook na fotos gemaakt,dus al met al is het ook best leuk voor jezelf lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook geopereerd in de welnesskliniek, en alles ging voorspoedig, heb de hechtingen eruit laten nemen door mijn huisarts en alles was prima. het is voor mij ook meer dan 3 u rijden, en als alles goed gaat vind ik het wel overbodig om te gaan (zeker als je beide vrij moeten nemen) goed is goed toch? maar dat is mijn mening!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik persoonlijk zou een na controle niet zomaar voorbij laten gaan.. Stel je nou voor dat je over een tijdje last krijgt vna een complicatie kunnen ze dat wel tegen je gebruiken dat je ook niet op de na controle bent geweest!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat als alles goed gaat en je je goed voelt je dat zou willen overslaan. Zeker als het best wel een eindje rijden is. Ik moet begin januari voor controle en ik moet er ook een stukje voor rijden. Ik vind persoonlijk ook prettig om het toch goed af te sluiten. Ik vind het ook wel belangrijk voor de pc om te kijken hoe alles is geworden en of ie zijn werk echt goed heeft gedaan en inderdaad wat hier al wordt aangegeven ivm wat er evt nog gaat gebeuren. We gaan er vanuit natuurlijk dat alles goed gaat, maar je weet maar nooit ;)

Ik heb bewust voor mijn pc gekozen en dat ik ook voor controle dat stuk weer zou moeten rijden was mij van te voren dus ook wel duidelijk. Dat is dus wat ik bij de koop er bij heb genomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werd er ook gecontroleerd op kapselvorming en of de protheses goed waren ingedaald en vast zaten.

Ik vond t zelf erg fijn om bevestigd te krijgen dat alles goed op z'n plek zat en hersteld is zoals de bedoeling is.

En wat Esmiralda zegt, ik wist van tevoren ook dat ik een flink stuk moet rijden naar de kliniek maar dat neem je mee in je overweging als je kiest voor je kliniek lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.