Ga naar inhoud

Help! wellneskliniek of medisch centrum waalre??


Judielove

Aanbevolen berichten

hallo allemaal!

ik ben 19 jaar en wil al heel lang heel graag een borstvergroting, ik kon het alleen niet kwijt en had er geen geld voor, nu heb ik dan genoeg gespaard en heb ik het mijn moeder verteld, ze steunt me hier alleen niet in dus sta er ongeveer alleen voor.

ik had eerst over de wellneslkliniek in Gent dr. verdonck gehoord, ze gebruiken daar monoblock protheses, nu heb ik over die protheses gehoord dat ze in nederland verboden zijn omdat ze kunnen gaan lekken.. ik heb ze opgebeld en gevraagd hoe wat en waarom ze kunnen lekken en verboden zijn. over het lekken kreeg ik een antwoord dat het echt niet kan omdat.... ik weet alleen niet of ik het moet geloven want tuurlijk zeggen ze mij niet dat ze dat wel kunnen! ik vroeg dus waarom zijn ze dan in nl verboden? ik kreeg een bot antwoord met: geen idee! ik had wel iets meer verwacht. ik heb op internet rond zitten neuzen maar kan niets hierover vinden.

nu heb ik over de wellneskliniek in waalre gehoord, door dr fresio & hawinkel,

ze gebruiken hier menthor protheses, hier vind ik alleen goede dingen over, ik begin al aardig vertrouwd te raken met de dr. en protheses, ik ga deze week dan ook een afspraak maken voor een consult.

het punt is! in gent is het 2400 euro en in waalre 3400 of 3800? nou gaat het niet om het geld, maar als ze allebei hetzefde goede resultaat hebben, heb ik toch liever 1000 euro minder! daar kan ik toch veel mee doen.

ik wil graag jullie mening hierover!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben trouwens ook nieuw hier:)

nog een vraagje..

ik heb op dit moment 70B in bh maar eigenlijk is dat toch te groot maar een a weer te klein! het is denk ik meer een A, ik wil denk ik een volle C a D, zou dit ongeveer 350 cc zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

als je zelf al geen goed gevoel hebt over de wellness kliniek dan denk ik niet dat je daar heen moet gaan...

Als je echt een kliniek in Belgie zoekt dan zou je oook een consult kunnen overwegen bij dr. Demeyere in Gent, daar kost een borstvergroting geloof ik 3000.- en deze chirurg staat hier op de site toch wel aangeschreven als de chirurg met de gouden handjes...

Wat betreft het aantal cc.. Dit is geheel afhankelijk van je voorsituatie en van welke prothese je krijgt.. Ieder merk heeft namelijk andere maten dus dat is heel lastig te voorspellen... indien je weet welk Merk je krijgt kun je het beste Best_Boobie een pb sturen om te kijken op welke maat je uit zou komen met een aantal cc.. Zij is hier echt de expert in!!

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cindytje1985

nee zoek het eigenlijk niet in belgie woon zelf in de buurt van eindhoven, ja denk dat je daar wel gelijk in hebt moet er natuurlijk wel met een zelfverzekerd gevoel heen gaan!

heb idd al meer over die dr demeyere gelezen hier ja!

ja ik zal het haar eens gaan vragen!:)

dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

je hebt zoveel opties haha.. Je kunt het beste zoveel mogelijk consults inplannen en dan kijken waar jij je het beste bij voelt..

Ik ben zelf afgelopen donderdag geopereerd door dr. Nio en ben daar zeer tevreden over!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

oh zo kort! oehh en veel last?

jaa ik ga deze week gewoon een afspraak maken in waalre en als ik dan tevreden ben na het consult maak ik meteen een afspraak voor operatie en anders zoek ik gewoon verder:)

Nergens last van eigenlijk, hoe bijzonder dag ook is... Ja oke ik voel wat druk op mijn borst, maar ja wat wil je haha... ik heb 500 cc per borst erbij gekregen dus dat is gewoon ff wennen!!

Jammer dat je moeder er niet achter staat!! heb je na de operatie dan wel hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Judie,

Allereerst welkom op het forum!!

Zoals Cindy al aan geeft. Als je geen goed gevoel heb bij een pc of kliniek zou ik er zelf niet heen gaan. Het is ook belangrijk dat je je goed voelt bij je pc. Ze gaan toch iets heel belangrijks voor je doen.

Het os zoiezo verstandig om meerdere consuls te plannen. Ik ben bij de Meyere geweest omdat ik zijn werk heel mooi vind en ik me ook zo op mijn gemak voelde bij hem. Ik moet vanuit NH komen en het was dus ook ruim 2.5 uur rijden, maar dat was het dan ook wel waard ;)

Succes met je zoektocht en veel leesplezier hier op het forum!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 13 weken geleden geholpen door dr verdonck in de welness van genk. Ze tonen daar echt dat een implantaat niet kan lekken. Er ligt daar zelfs een halve op zijn bureau.

Ik ben in ieder geval zeer teverden.

Bij mij hebben ze 280cc gestoken achter de spier. Na de operatie hebben ze mij twee maal opgebeld om te vragen hoe het ging en of ik nog vragen heb, want dat heb je hoor nadien. Het is toch een heel herstel.

Kijk gerust een naar mijn galerij. Eindlijk zou ik hem eens moeten aanpassen.

Grts ElsV

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik hoor goede verhalen over waalre en zou daar wel een consult op wagen als ik jou was (is trouwens gratis bij hun)

zelf ben ik in velthuis ehv geoperereerd 4 weken geleden maar dan is de prijs ook wel een stuk meer nl 4600 voor anatomische prothese

ben wel super blij met het resultaat kwam zelf van een 75b na 2 kids te hebben gehad dus nogal lege borstjes zeg maar

een a kon ik beter aan ik heb 295 dual plane gekregen

achteraf zeg ik had ik maar 340 gedaan dus denk dat 350 een mooie maat is voor je

ik heb nu zelf een 75c alhoewel vandaag gemeten bij hunkemoller en een 75d uitkwam

maar dat zal misschien verschil in bh kunnen zijn

en jammer idd van je moeder wellicht draait ze nog bij

mijn moeder vond het ook echt belachelijk en niet nodig mede om zoveel geld uit geven

maar zij heeft dan ook een DD die ik helaas niet geerfd heb

toen ze foto's van voor en na zag begreep ze het wel

helaas weinig hulp van gehad maar ach ik heb gelukkig een hele fijne man

ik zou zeggen ga lekker in waalre kijken want voor een goede in belgie ben je ook rond de 3000 kwijt heb ik hier vernomen

en dan heb je de nazorg binnen handbereik als er iets is

succes

ps mijn zus wordt trouwens 13 jan door dr hawinkels geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik heb vandaag een afspraak voor consult in waalre gemaakt 28 november! en als ik dan daar ga opereren word dat 9 januari, heel toevallig dezelfde dag als een collega van mij word daar ook geopereerd door dezelfde dokter haha:) door dr fresow.

een andere collega van mij is pas door hawinkels geopereerd dus dalijk loopt bijna iedereen met, hoe zeg ik dat, mooie volle borsten rond! haha

ja mijn moeder staat er echt niet achter heb ook net verteld dat ik die donderdag op consult ga en gevraagd of ze mee wil, als het kon met werk wilde ze wel mee ze wilde weten wat hun te zeggen hebben, ik heb haar laatst gevraagd of ze me zou steunen als ik doorzet gaf ze als antwoord nee..

maar ik denk dat als ik eenmaal hier thuis ben beetje hulpeloos dat ze mme wel helpt... ik heb op dit moment ook geen vriend die me kan helpen helaas!

jaa ik wil dalijk ook echt geen spijt hebben dat ik ze te klein heb, dan is alles eigenlijk een beetje voor niets geweest want je zit nog steeds met hetzelfde rotgevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.