Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik zal me even voorstellen, ik ben nieuw hier op het forum en ik word 24 januari geopereerd in de Bergman Kliniek door Dr. Rooijens. Ik ga voor 225 cc dual plane anatomisch. Ik wil graag op een C uitkomen medium of groot (ik ben niet heel breed en 1.74 lang) ik wil graag dat het natuurlijk staat :). Ik lees alleen heel veel verhalen hier en de meeste mensen hebben minimaal 300 cc! Ik begin nu te twijfel of 225 te weinig is.

Volgens de chirug is het genoeg en zal het natuurlijk maar wel groter zijn! Ik zal zo even een foto uploaden van hoe mijn borsten er nu uit zien. Ik heb nu een kleine B mijn BH maat nu is 75 B. Ik ben op 2 consults geweest toen heeft een chirurg mijn borsten opgemeten en hij zegt dat ik nu ong 150 heb vanmezelf. Geen idee of dat ook echt zo is (hij was zo slecht!) toen ik weg ging zei die we doen ook liposuctie! En liet hij mij allemaal foto's van liposuctie before and after zien! bizar!!

Graag jullie advies/ervaringen/meningen.

Liefs en groetjes,

Blueberry!

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Dat wat je beschrijft is wel een hele rare gang van zaken!! Mag ik vragen waar dat was?

Als je zoveel twijfelt over het aantal cc's dan zou je kunnen overwegen om elders ook nog een consult in te plannen..

Ook is het zo dat ''nepborsten'' vaak kleiner ogen dan dat de bh label aangeeft.. Wat je het beste kunt doen is foto's opzoeken online van welke borsten jij mooi vindt en deze mee nemen naar het consult.. Je kan ook een extra consult inplannen bij de Bergmann kliniek om je twijfels weg te laten nemen!!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Je hebt nu al een Bcup en als je maar C wilt dan zou 225cc daar wel genoeg voor moeten zijn. Ik heb hier toch al gelezen dat 150 a 200cc 1 cupmaat is.

Langs de andere kant ben je heel snel gewend aan grotere borsten. En vind je het wel de moeite om een operatie te ondergaan voor "amper" 1 maatje groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden bedankt voor jullie reacties! Ja die chirurg was heel erg raar! Het was bij Medisch Laser Centrum in Amsterdam. De chirurg bij wie ik nu ben bij de Bergman Kliniek zei inderdaad ook al neem een foto mee van de borsten die jij wil naar de operatie (ik ga dat ook maar doen) :). Ik vind het niet erg om geopereerd te worden voor maar 1 maatje groter, ik wil namelijk niet groter dan een volle C. Ik vind grote borsten prachtig! Alleen voor mezelf wil ik ze toch iets kleiner. Zolang 225 maar genoeg is om me die goede C te geven ben ik blij! Maar wat ik zei ik lees zoveel verhalen dat iedereen meer neemt omdat je ook CC's verliest? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blueberry! Gezien jouw voorsituatie lijkt me 225 cc ook genoeg voor die C cup die je wilt.

Ik kom zelf van een A en ik heb 225cc. Ik ben pas 10 dagen PO maar ik vind die van mij absoluut niet te klein!!! Ik zit misschien wel op een kleine C

Ik ben wel maar 1.62 en 51 kg.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is ook max 225/250cc aangeraden. Kan je niet echt advies geven wat betreft de maat aangezien ik zelf nog niet de borstvergroting heb gehad, maar ik zit wel een beetje met hetzelfde dat iedereen hier min 300cc heeft. Maar moet zeggen dat jij al aardig volle en mooie borsten van jezelf hebt! Dus denk dat je met 225cc wel een mooie cup krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een kleine 75B (163m 58kg) en dacht dat er rond de 350cc in zou gaan. Maar inmiddels heb ik het achter de rug en blijkt 300cc het max natuurlijke te zijn. Op dit moment lijkt het me prima hoor. Zit natuurlijk in de herstelfase maar ze zijn in ieder geval voller en dat wilde ik.

Bedenk goed hoe je wilt dat ze er uit zien. Natuurlijk of juist met bolling?

Met jou begin situatie kan ik mij best voorstellen dat 225 cc mooi wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat je met jouw beginsituatie aan die mooie c cup kan komen! ik had zelf minder voor mijn operatie, heb wel 275 cc dual plane en ik denk ook uit te komen op een c cup

ik denk ook dat je makkelijk voor de spier kan laten plaatsen met het eigen weefsel dat je hebt.

beste is gewoon met foto's van je favo borsten naar de chirurg stappen (of verschillende chirurgen) en kijken wat er geadviseerd wordt. zij weten dit het beste ;)

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb anatomisch, 220 cc, achter de spier. Ik kom van een grote 75 A en heb nu een 75 C. Is goed en mooi , maar niet groot genoeg voor mij. je moet echt weten dat een cup na borsvergroting echt kleiner lijkt dan natuurlijke borsten. Dus ik heb nu wel een 75 c maar ze ogen een grote B. En dat hoor je hier heel erg vaak.

ik ben 1.60 m groot en weeg 48 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet ook zeggen dat jou huidige borsten groter ogen dan mijn borsten vroeger, dus ik denk wel dat je op een goede c gaat uitkomen. En dat is mss voldoende voor jou. Maar hou er aub rekening mee dat heel veel mensen hier hun borsten te klein vinden na operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerlijk gezegd dat je er spijt van gaat krijgen.. Ik ben ook 1,74 lang.

En wat sommige al zeggen.. De cup zegt niks, het lijkt veel kleiner . Heb 75E nu na mijn bv , maar het ziet eruit als een volle C

Je moet het zelf weten hoor maar geef je mijn eerlijke advies.

Soms denk k wel eens , waarom had ik ze niet groter gedaan.

Het went zo snel!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, ik zie het dank je wel!! :) En ladies bedankt voor jullie advies!! Ik hoor idd van iedereen dat het heel snelt went je nieuwe borsten. Ik wil graag dat het er natuurlijk uit komt te zien, iets platter aan de bovenkant en voller aan de onderkant. Ongeveer zo:

http://www.plastischchirurgdhondt.be/img/dscn2694.jpg

Als ik hierop zou kunnen uitkomen ben ik echt heel erg blij!!

Xxx Blueberry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op t forum!!

Gezien je laatste 'wensfoto' denk ik: Huh zo zien ze er al bij je uit!!! Je hebt van nature al prachtige borsten zeg. Ik ben erg weg van (.)(.) en zou 1 maatje erbij bij jou gewoon zonde vinden!!

Lekker zo houden of minstens 2 maten groter hoor ;)

Succes met het maken van je beslissing.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tishje dank je wel!! Ik kon even geen betere foto vinden maar ben verder gaan zoeken! ;) Ik heb inmiddels de foto gevonden met de borsten waarvan de maat precies goed is! Ik moet zeggen dat ik de borsten op mijn wensfoto heel mooi vind! Vooral omdat ze voller zijn aan de onderkant en meer body hebben. maar ik ben idd bang dat ik te weinig verschil ga zien als ik voor die maat ga.. bij deze een betere foto:

http://www.bergmanclinics.nl/divisies/uiterlijk-en-huid/behandelingen/borst-decollete/borstvergroting/fotos

en dan de bovenste 2 foto's (rechts)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid, ik vind dat je ook al enorm mooie borsten van jezelf hebt :-) Maar het is zoals ze zeggen. Als je nepborsten op een C gaan uitkomen, zal het wel kleiner ogen. Je kan altijd verschillende consults inplannen bij verschillende chirurgen, kan je kijken waar je je het beste bij voelt. Op dit forum vind je er alvast heel wat..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

je hebt al heel wat adviezen gekregen

maar als ik naar je voor situatie kijk en je wens denk ik ook dat 225 genoeg is

zelf ben ik 4 weken geleden geopereerd 295 anatomisch dual plane

ik wilde ook echt niet te maar liever natuurlijker

mijn voorsituatie was veel minder dan de jouwe ( love yours zoals ze er nu uitzien)

ik heb nu sportbh C en gewone bh tussen C en D in

ip voor mijn lichaam precies goed

maar achteraf gezien had ik liever voor 340 gegaan

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lins en Weeltje bedankt voor jullie berichtjes!! Ik heb inmiddels 3 maten die klaar liggen voor me op de OK. 195, 225 en 225. Ik neem het plaatje mee van wat ik wil en vertrouw er op dat de chirurg de goede maat kiest zodat ik uitkom op wat ik wil :) Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al zulke mooie Boobs! Als k jou Boobs zou hebben van nature dan was ik echt niet onder t mes gegaan...

Als je er zoveel voor betaald wrm dan 225 nemen? Ene kant zonde van je geld en ook zonde dat je alles moet doormaken...

Met 225 kom jij met je voorsituatie wel op grote Boobs... Ik was plat en heb 250 gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zulke mooie boobs zou ik echt niet voor een bv kiezen... maar als jij ze voller wilt, dan zou k echt voor de 255cc gaan... want wat meerderen al zeggen, boobs met siliconen ogen kleiner dan de bh maat doet zeggen.. wil jij een C van bh maat of borsten die als een C ogen? Ik heb zelf 400cc rond, maar was ervoor plat... ze ogen bij mij nu als een C vind ik.. maar bh maat is 75E.. succes met je beslissing... liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , als ik naar je wensfoto's kijk, denk ik dat je anatomisch moet nemen, dan heb je het vlakkere bovenaan en het bollere onderaan.

In ieder geval : veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.