Ga naar inhoud

madelon: 25 november 2013 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben madelon 22 jaar en moeder van een dochtertje van 3 en stiefmoeder van eem zoontje van 4 en een dochtertje van 2.

Ik word de 25e geopereerd door dokter schiettecatte in Amstelveen en ben echt mega zenuwachtig iemand nog tips voor na me bv of over welke sport bh?

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Madelon

Welkom op het forum!!! Gefeliciteerd met je datum!! Dat is dus al lekker aftellen geblazen.. Ik ben zelf afgelopen donderdag geopereerd en het is mij echt heel erg mee gevallen!!

Waar wordt ej geopereerd in Amstelveen, dan kan ik alvast je titel ff aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen zodat je hier alvast je verslagje kan schrijven over hoe jij het ervaren hebt!!

Ik heb zelf de shockabsorber besteld en heb nu de fila sportbh aan met voorsluiting.. de shockabsorber zat bij mij te strak in omvang en de fila zit zoveel lekkerder!!

De zenuwen zijn heel normaal... maar het is het allemaal waard, tenminste bij mij wel!! had dit zoveel eerder al willen doen als ik had geweten dat het zo erg mee zou vallen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik ben een uitzondering volgens mij want ik heb helemaal geen pijn!! vanaf het moment dat ik van de OK kwam tot aan nu (3 dagen later) heb ik geen pijn.. Wel wat druk, maar geen pijn.. terwijl ik echt heel erg kleinzerig ben haha..

Wat wil je weten hoe het werkt, misschien kan ik je helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.