Ga naar inhoud

body shaker


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

weet iemand of je met prothesen op de body shaker mag?

mij lijkt het wel,voorzichtig dan

maar dacht vraag het jullie toch even nog?

op de sportschool ga ik het niet vragen,niemand hoeft te weten dat ik neppers heb :blush:

wat denken jullie?

heb namelijk wel eens gehoord dat dit slecht voor het kapsel mocht zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt eng,maar valt wel mee hoor vlinder.

als je goede strakke sportbh aan hebt,heb je niet echt last ofzo van ze

enkel met de toestellen et flinke gewichten eraan,waarmee je je borstspieren traint zeg maar,dat voel je wel :angry:

zelf me buikspieren trainen voel ik ze,maar niet hinderlijk pijn ofzo :106:

maar ja,ik heb ook niet zulke grote boobs als jou he :115::14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb es gelezen dat het niet mag omdat anatomische kunnen kantelen of draaien?

En aangezien ik die heb doe ik het gewoon maar niet meer. Er zijn zoveel apparaten op de sportschool, de powerplate mis ik niet :rolleyes:

Ik zou het voor de zekerheid gewoon niet doen als ik jou was

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja die van mij moet echt weer opgebouwd worden,en ben niet enkel bezig met me conditie,ook met me buikkie die eraf moet,naja een deel moet weg laat ik het zo zeggen.

doe nu 1x per week body combat

en 2x per week body step

en dan nog eens 3x per week uur fitness

dacht dat dat wel genoeg was hahahaha vandaar dat ik bodyshaker wel ideeaal leek,lekker beetje shaken :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja maar 3x per week is ookal heel veel,zeker weten

doe je dan 3x per week zumba?of ook nog is fitness of cardio erbij?

ja ik ben verslaafd aan sporten :91: ,ik overdrijf het ook enorm vermoed ik wel eens,hahaha maar heb het naar me zin als ik sport en bezig ben,de body step en de body combat doe ik in groepsles en fitness en cardio in me eentje

dat zumba heb ik me ook iets in verdiept,wil ik me in april voor opgeven,dan starten hier de beginners weer :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik doe altijd fitness, cardio fitness. Helemaal geen Zumba eigenlijk haha. Ik heb de DVD's van Zumba wel dus ik dacht 'ik ga het eens doen' maar uiteindelijk ben ik na 10 minuten al afgehaakt.

Dat is gewoon niets voor mij haha

En dat overdrijven herken ik wel. Ik sportte eerder elke dag. Ik trainde doordeweeks (wedstrijdzwemmen) en in de weekenden had ik 1 of 2 wedstrijden. Als ik er 1 had ging ik zondag dus weer trainen. En nu met fitness ging ik eerder 4x maar dat red ik niet meer... dus probeer nog steeds 2x doordeweeks te gaan en een keer in het weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zumba in je uppie thuis werkt ook niet nee,net als dat body combat en bodystep,daarom koos ik voor groepslessen,dat is veel leuker en hou je beter vol,maar blijft echt heel vermoeiend hoor.

ooh je deed dus ook zwemmen,nou dat hoef ik dan dus weer niet te proberen hoor hahahaha :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.