Ga naar inhoud

Even voorstellen... en benieuwd naar ervaringen.


Sylvia

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Sylvia en ben van plan een borstvergroting te laten doen ik twijfel tussen twee klinieken te weten de Boerhaave kliniek Amsterdam dr. van der Weij en de Bergman kliniek te Bilthoven dr. Lichtenegger...

Nu ben ik benieuwd of er dames zijn die ervaringen hebben met deze klinieken en artsen...

Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik heb zelf geen ervaring met die klinieken, maar ik zie ze regelmatig voorbij komen. Voor ervaringen kun je in ieder geval zoeken via de zoekbalk rechts bovenaan de pagina. Je kan op klinieknaam zoeken maar ook op de naam van de plastisch chirurg. Mocht je straks een keuze gemaakt hebben dan kan je de resultaten lezen/zien die bekend zijn op dit forum.

Veel succes met je zoektocht! Persoonlijk vind ik Bergman wat prijzig, als ik kijk naar dr. Straten die o.a. bij Diana Gabriels werkt een operatie uitvoert van 2600,- (ronde prothesen) en 3500,- (anatomische prothesen). Straten is een kundige chirurg en heeft al veel mooie borsten gemaakt, een aantal van zijn tevreden cliënten kun je vinden op het forum. Dus je zou eventueel ook een andere kliniek kunnen overwegen. Maar voor zover ik weet is Bergman een prima kliniek hoor! Alleen is niet iedereen altijd tevreden over de resultaten, maar dat heb je haast bij iedere kliniek.

Daarom is het vaak ook goed om op onderzoek uit te gaan! Het is verstandig uit te zoeken wat je wensen precies zijn en daar een geschikte chirurg/kliniek bij te vinden, zodat je wensen vervult worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Waarom heb je specifiek voor deze twee klinieken gekozen?

Je doet er goed aan om bij verschillende klinieken op consult te gaan om te kijken wat je opties zijn en waar je gevoel het beste is om dan uit eindelijk een weloverwogen beslissing te maken..

Ik ben zelf gisteren geopereerd door dr. Nio in het SLAZ en het is mij heel erg mee gevallen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.