Ga naar inhoud

Sandy : 20 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Medsich Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben er eindelijk helemaal zeker van! Ik wil mijn borsten laten vergroten :-)

Het zal begin februari gaan gebeuren. Alleen waar is nog de vraag.

Ik ben bij ACCZ in Zeist en bij Diana Gabriels geweest.

Ik had in eerste instantie de anatomische in gedachten.

Bij ACCZ zei de consulent waar ik een gesprek mee had dat dit ook kon en dat deze onder de spier geplaatst zouden worden.

Ze gaf aan 2 merken te hebben en zei dat Silimed de beste garantievoorwaarden heeft. Deze zijn wel 500,- duurder dan de andere.

Ze heeft alleen gekeken en foto's gemaakt. De foto's heeft ze besproken met de pc en een week later werd ik terug gebeld dat idd wat we besproken hadden mogelijk is.

Een week later ben ik bij Diana Gabriels geweest. Ze heeft gekeken en ook echt gevoeld.

Ze gaf gelijk aan dat anatomische protheses niet mooi zouden zijn en raadde dus ronde aan. Ook zei ze dat bij mij de protheses beter op de spier geplaatst konden worden. Ik heb een dikke/stevige huid en blijkbaar veel borstweefsel.

Twee gesprekken en beide totaal ander advies.

Ben dus eigenlijk best wel in de war.

Morgen heb ik nog een gesprek bij Diana Gabriels maar dan met de pc zelf.

Misschien nog bij een andere kliniek vragen? Of heeft iemand misschien een tip voor me?

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sandy,

Ik heb zelf ook bij accz consult gehad, maar naar mijn mening is het erg raar dat je niet een consult hebt met de pc zelf voordat je geopereerd word. Daarom ben ik niet voor accz gegaan. Ik ben dinsdag geopereerd door frans straten via diana. Omdat ik ver weg woonde had ik gelijk consult bij hem aangevraagd.

Met welke pc heb je morgen een gesprek bij diana??

Waarom trouwens je keuze voor anatomisch? Ik had zelf allemaal foto's meegenomen naar mijn consult en toen zei mn pc: jij vind de ronde dus mooi!

Diana zelf is btw geen pc, dus ben benieuwd wat de pc morgen aanraad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben zelf ook op consult bij accz geweest. In eerste instantie best een goed gevoel maar naderhand niet meer. Ik ben erna nog zelf op consult geweest bij dr van der weij van de boerhaave kliniek. Daar sprak ik echt met de arts. Hij meette ook mijn borsten. Super professioneel vergeleken met accz. Accz opereert merendeels alleen meer duel plane. Zij bekijken het helemaal niet per persoon. Dr van der weij bekijkt het per persoon. Ik ben zeer te spreken over deze arts. Staat ook erg goed aangeschreven.ik heb uiteindelijk 389 cc anatomische prothese voor de spier. Merk mentor! Suc6 met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Ik heb bij ACCZ nu een beetje het idee dat ze mee gaan in wat ik mooi vind.

En dat er niet echt gekeken wordt naar wat bij mij kan en past.

Ik dacht aan de anatomische omdat ik dacht dat dit het meest natuurlijk zou zijn.

Als ik Diana moet geloven is dat dus niet zo.

Ik heb morgen een gesprek met dr. Schiettecatte.

Ik heb ook veel gelezen over dr. Straten.

Ben je tevreden? En is alles goed gegaan?

Ik ben ook heel benieuwd ja morgen!

Zal het uiteraard even laten weten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deetje, ook bedankt voor je reactie.

Jij had dat gevoel dus ook wel bij ACCZ. Ik had in eerste instantie ook echt een goed gevoel. Totdat ik bij Diana ben geweest.

Ze was heel duidelijk en het klonk idd heel logisch de uitleg die ze gaf waarom ronde mooier zouden zijn.

De ronde zijn bij haar €800 goedkoper dus dat zegt ook wel weer wat.

Ik wacht morgen maar even af :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandy,

Ik had idd dat gevoel en ben daarom daar niet gegaan. Ik vind persoonlijk anatomische mooier en natuurlijk. Dit doordat de arts deze precies in de vorm van je borst kan maken. Het is ook allemaal best lastig. Elke pc zegt weer wat anders. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik keek eerst ook onwijs naar de prijs. Ben uiteindelijk ook een stuk duurder uit als wat ik in gedachten heb. Maar beter duur dan niet tevreden ja toch.veel suc6 in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee heb ik ook over anatomische proteses, dat dit toch natuurlijker is.

Ik lees wel veel op internet dat het niet zo hoeft te zijn als je een dikke en stugge huid hebt en als je veel borstweefsel hebt.

Ik zit te denken om nog naar een derde kliniek te gaan, gewoon om te kijken wat zij zeggen.

Maar ben bang dat er weer wat anders gezegd wordt en dan kom ik er helemaal niet meer uit :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy,

Het is idd goed op nog bij een derde kliniek te kijken, kan nooit kwaad!! Ik vond accz ook heel uitgebreid consult was helemaal enthousiast maar had vervolgens gelezen dat dr onselen een berisping heeft gehad!! Daarnaast zou ik hem pas vlak voor de operatie zien en ben ik er van af gestapt. Het is belangrijk dat je 100% achter je keuze staat hoor!

Ik ben zelf tot nu toe tevreden, me borsten beginnen steeds mee vorm te krijgen (ik kwam van niks dus het een en ander moet nogal uitgerekt worden). Maar een goede arts met mooie resultaten. Hij had nog het gevoel dat ik er niet helemaal zeker van was voor de operatie en belde hij me zelfs nog om 10 uur s avonds om met me te praten! Super toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy, ik ben 28 Okt. geopereerd door Dr. van Onselen van het ACCZ.

Ik had bij mijn eerste consult al een heel goed gevoel. We hebben uitgebreid alles besproken, en Dr. van Onselen kwam ook nog even binnen voor evt vragen en het eindoordeel over mijn keus te geven (of het mogelijk was wat we hadden uitgekozen) Ik heb lang zitten twijfelen tussen de Silimed en Cereform. Uiteindelijk heb ik voor de Cereform gekozen niet zozeer voor het geld, wat wel leuk is meegenomen natuurlijk, maar vooral omdat die meer bekendheid hebben en over de Silimed veel slechte dingen heb gelezen. (door die Polythuraan rand) Ik had ook op de site van Diana gekeken, maar ik vond de foto's absoluut niet mooi/ natuurlijk eruit zien, en vond dat bij ACCZ juist wel heel erg!! Ikzelf heb Anatomisch, dual plane High Tall 405cc Cereform. En ben tot nu toe heel erg tevreden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Queen-Ans en Deetje! Bedankt voor jullie reactie! En fijn zeg dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat.

Misschien inderdaad toch maar naar een derde kliniek. Alleen even kijken op internet welke. Misschien Bergman kliniek.

Hoi Musichoning, wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Ik kan me voorstellen dat als je een gesprek hebt en de pc komt ook echt naar je kijken en geeft advies dat je dit een goed gevoel geeft. Maar bij mij werden er foto's gemaakt en ik mocht gaan passen. Er werd verder helemaal niet gekeken. En een arts kan misschien wel wat zien aan foto's maar ook niet alles lijkt me. Zoals ik al zei heb ik meer het idee dat ze mee gaan in wat ik wil.

Ik zou inderdaad ook gaan voor Cereform. Er werken meerdere klinieken mee en met Silimed helemaal niet.

Ik belde later ook nog op want ik las op de website dat ze alleen werken met protheses waarbij je levenslange fabrieksgarantie heb.

Ik begreep het verschil dus niet tussen de twee terwijl je wel €500,- meer betaald. Maar ze werd gewoon een beetje boos, ik vroeg wat dingen en toen zei ze boos, ja ik ga deze discussie niet aan. Maar dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. Dus dat was wel apart.

Ik ga maar even zoeken op internet naar een goeie kliniek waar ik een afspraak kan maken voor een consult om te kijken wat zij adviseren :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy,

Dat is idd wel vreemd als ze zo reageert. Ik ben bij ACCZ Zevenaar geweest, en daar een heel aardige consulente gehad. Ik mocht zelfs langs komen voor een 2e gratis consult (1e keer kon mijn vriend namelijk niet mee, en ik was nog wat onzeker haha) ik kreeg het gsm nummer van mijn consulente, die ik altijd kon bellen of appen met vragen écht super fijn allemaal!! Ik zou het ook niet fijn gevonden hebben als ik mijn pc niet had gezien en het d.m.v. foto's beoordeeld zou worden, dan zou ik gewoon een 2e consult vragen met PC erbij! Maar ik begrijp dat als jou ervaring heel anders was, en dan zou ik idd ook nog een 3e kliniek opzoeken. Het is een belangrijke keus die je moet gaan maken dus doe niks overhaast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond een afspraak met dr Schiettecate.

Daar lees ik gelukkig ook veel goeie verhalen over. Vooral op kliniekervaringen.nl

Baal wel een beetje dat ik verschillende adviezen krijg omdat ik het nu gewoon niet meer weet.

Misschien dat die twijfel na vanavond weg is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook vooral belangrijk je goed in te lezen e.d. over wat jij mooi vind! Je kan bijvoorbeeld wel een ruwe schattig maken hoeveel cc je in ieder geval minimaal wil hebben. Houd er dan vooral rekening mee dat protheses altijd wat kleiner ogen dan echte borsten. Ik kom bijvoorbeeld uit op een E bhmaat maar de borsten lijken in werkelijkheid maar een C/D en bij mij paste 390 cc goed.

Als je bovenaan wat meer vulling wil kan je voor ronde implantaten kiezen, maar wil je dat niet dan is anatomisch verstandiger. Laat je in ieder geval door de plastisch chirurg adviseren en spreek je wensen goed uit! Neem eventueel voorbeeld foto's mee :) Dat advies van de consulentes mag je meteen vergeten, want die hebben echt geen goed inschattingsvermogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii PinkBoobie, foto's meenemen is inderdaad een goed idee! Ik heb nu weinig vulling bovenin en dat wil ik wel. Vandaar ook dat ze zei dat anatomische niet mooi zouden zijn bij mij. Klinkt logisch... maar van die hele ronde wil ik ook weer niet. Moet me ook nog even wat meer verdiepen in het plaatsen voor of achter de spier.

Ik ga inderdaad maar even wat voor- en na foto's zoeken om mee te nemen.

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Sorry voor de late reactie! Plotseling beetje druk weekend gehad :-)

Gesprek is heel goed gegaan.

Hij zei ook dat ik geen anatomische protheses moest nemen omdat ronde het mooist zouden zijn bij mij.

En het wordt 400/450 cc.

20 januari gaat het gebeuren!

Of het onder of op de spier komt bekijkt hij als hij ze gaat plaatsen. Maar waarschijnlijk kan het erop.

Ik lees hier zo veel goede verhalen over dr. Schiettecate dat ik er alle vertrouwen in heb.

Ik kan niet wachten tot het zover is!

Madelon, wat spannend de 20ste al!! Hoeveel cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.