Ga naar inhoud

Double bubble, hoe ontstaat het


Aanbevolen berichten

Kan beide.....

Double bubble ontstaat of door een te hoog geplaatste prothese, of door weefsel dat over je prothese zakt tgv zeer elastische huid... Om maar een voorbeeld te noemen...

Als de double bubble al redelijk snel na de operatie ontstaat is het altijd een fout van de chirurg. Als het na bijvoorbeeld 10 jaar ontstaat, dan wordt het tijd voor nieuwe implantaten en misschien wel een lift... afhankelijk van waarom de double bubble is ontstaan....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, je bent nog maar 2.5 dagen po. Ze zitten stevig verpakt dus is het mss normaal dat je van alles voelt. Het ziet er nochtans goed uit, en mooi met dat spleetje :-) Geniet van je boobs!!

Het is nog veel te vroeg om je zorgen te maken. 9/10 keer is er gewoon niets aan de hand. Mss komt het door de band of bh dat je van alles voelt.

Succes en probeer het van je af te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi meis,
Ik begrijp je onzekerheid
hoe gaat het nu met je?
Ik heb ook last van het double bubble probleem.. de hele dag kan ik wel huilen zo rot voel ik me er onder..
ik heb een bericht op het forum geplaatst in de hoop wat meer info te krijgen.
zijn jouw borsten al herstelt of werd het een her operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.