Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :48:

Ik ben Ava, ik ben 18 jaar en ik lees al een tijdje mee op dit forum, ik heb hier heel veel informatie gevonden, super!

Maandag was het dan zover, ik had mijn consult bij dr. Nio in het SLAZ, dus nu kan ook ik eindelijk een topic openen hier!

Mijn operatiedag zou eerst 6 december worden, maar dit heb ik helaas moeten verplaatsen naar 6 februari, dus ik moet nog een tijdje wachten. :(

Ik was er benieuwd wat er zou kunnen qua grootte van het implantaat, ik had namelijk al erg mooie resultaten gezien hier die rond de 450/500cc waren, dus dat was wel mijn wens eigenlijk.

Ik werd opgemeten en 500cc zou geen probleem zijn volgens hem, ik helemaal happy natuurlijk haha! Dus even gepast en ik vond het mooi staan, dus 500cc it is! Ik krijg eurosilicone 85% gevuld voor de spier. Dit was ook een verrassing voor mij, want ik had nooit gedacht dat voor de spier een optie zou zijn, ik dacht dat je daar wel redelijk wat vulling voor nodig hebt, en ik heb maar een 75A/Btje. Maar hij verzekerde me ervan dat ik geen randen en rimpels zou krijgen, dus dat neem ik maar aan dan, ook al twijfel ik nog wel een beetje over de plaatsing en of ik niet beter 100% gevulde moet nemen.. Maar bedenktijd heb ik genoeg, dus dat komt wel goed haha!

Ik vroeg hem nog wat voor maat sportbh ik mee moest nemen, en dat zou volgens hem een 75D moeten zijn, hij raadde de tri-action bh aan. Deze maat lijkt me wel vrij klein, als ik hier lees dat sommige members al een D/E dragen na 300cc. Iemand ervaring met deze bh's?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten bij dr. Nio!

Groetjes Ava

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum Ava!

Leuk dat je naar Nio gaat ,worden vast heel mooi !

dat je een bh maat D moet meenemen ,lijkt klein maar moet dan ook behoorlijk strak zitten na je bv.

Wat je wel kan doen is 2 bhs meenemen voor de zekerheid,die andere breng je later dan gewoon terug naar de winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava!

Gefeliciteerd met je datum!!!!

En wat leuk, ook bij Nio!

Ik heb 2 dec. mijn eerste consult bij hem en ben erg benieuwd wat er bij mij mogelijk is!

Dat met die maten van de sportbh vind ik ook maar moeilijk hoor :unsure:

Maae zoals er al gezegd werd hier, hij moet wel strak zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esmiralda Pff ja dat wachten.. Maar goed, kan ik ondertussen goed sparen voor een nieuwe bh-collectie haha!

@Suusje_89 Ah, dat is al snel! Ik zal je topic in de gaten houden, ben erg benieuwd naar hoe het zal gaan. :)

@MyWish Succes met je consult binnenkort! Ik vond het echt een aardige, relaxte man. En qua die sportbh, hij is de pro, dus ik neem maar aan dat het goed zal zijn, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee, begin nu al te twijfelen of ik niet toch voor de 100% gevulde moet gaan.. en dan 550cc aangezien die volgens mij bijna even breed is als de 85% 500cc. Wat een keuzes zeg, moeilijk...! :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb 500 cc gehad 100% gevuld.. Ik moest 2 sportbh's mee nemen een 75D en een 70E...

De 70E is is vrij klein door de omvang dus heb m gister omgewisseld voor de 75D en die zit een stuk beter..

Moet wel zeggen dat deze boven op mijn borsten erg strak zit, maar ja hij moet ook wel steun geven natuurlijk!! Maar door die 70E kreeg ik bijna geen lucht meer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je moet wel kunnen blijven ademen natuurlijk! :4:


Pff ik denk dat ik tegen die tijd nog een keertje langs ga om weer te passen..

100% gevuld zou dan 550cc worden, omdat dat beter bij mijn past qua breedte van mijn borsten dan 500, maar het scheelt wel wat in projectie dus misschien is voor de spier dan wel geen optie meer en kan ik beter dual plane kiezen.. Aangezien ik voor mijn gevoel echt niet veel weefsel heb voor een vergroting voor de spier..


Ik ben namelijk echt bang voor rimpels als ik voor de 85% gevulde ga.


Dilemma's.... Wat een luxeprobleem haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ava,

Moeilijk he al die keuzes. Ik word 19 dec geopereerd door Dr. NIO. Enzoals ik er nu over denk wordt het dual plane. Maar ik heb ook enorm getwijfeld. Voor de spier was ook mogelijk zei Nio.

En ik denk nu dat het de Mentor protheses 375 cc worden.

Ik twijfelde ook erg over 85of 100 gevulde maar kies in combi met dual plane dan toch voor 100% gevuld. (En misschien wil ik wel 400cc, want ikben ook bang dat ik achteraf zeg...nou wat groter had ook gemogen)

Maar het zal mij niets verbazen als ik op de dag van de op pas beslis. Ik zie mooie bv's dual plane maar ook mooie op de spier.

Pffff waar doe je goed aan? Lastig he. Idd wat jij zegt een luxeprobleem.

Succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het is vreselijk, helemaal omdat ik nog zoveel tijd heb tot mijn operatie.
Er is nog geen dag geweest dat ik er niet over zat te denken en te twijfelen!

Ik ben ook echt bang dat ik te klein kies, ik zie hier foto's langs komen van rond de 500cc die ik heel mooi vind, ik ben slank maar wel erg lang dus ik ben bang dat het toch een beetje 'wegvalt' als het ware...

En wat jij zegt, ik zal vast pas op de dag zelf kunnen beslissen haha!

Jij ook veel succes, ik zal je topic in de gaten houden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt niet mee het dat aftellen. Je zal voorlopig aan bijna niks anders denken dan aan tieten hihi

Het is een soort virus lijkt wel :P Als je echt twijfelt over het aantal cc dan zou ik als ik jou was een extra consult in plannen zodat je dit nog even kan bespreken met je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Yess, ik twijfel echt vreselijk erg, elke dag wel haha.

Heb ondertussen ook wat foto's verzameld, was ik de vorige keer vergeten mee te nemen, dus die kan ik dan ook nog laten zien. Dan is het hopelijk echt duidelijk wat ik wil.

Spannend hoor, nog maar een maandje wachten voor ons!! Wordt ook echt wel tijd, ik word helemaal gek van het wachten en heb ondertussen veel te veel informatie gevonden en elke mogelijke complicatie gezien, ik wil het allemaal niet eens meer weten... :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde ook echt iedere dag, ook nadat ik nog eens had gepast.. Maar ik was vooral bang dat het te groot ipv te klein zou worden maar ben best fijn gebouwd, althans smalle taille.. En ik zag op het forum dat bij veel meiden het ook groter uit kan vallen. Heb dus ook 3 dagen van te voren nog 300 ipv 325 doorgebeld (al denk ik dat ik het verschil niet had gezien achteraf). Maar ik kreeg gewoon geen rust in mijn hoofd en daarna wel..

Heb je al boterhamzakjes gevuld met gekookte rijst? Ik heb het met water gedaan om even snel te kijken dan beweegt het ook meer ;)

En alle mogelijke complicaties opzoeken, heel herkenbaar, maar niet geruststellend hahaha..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor meid! Je weet toch niet waar je goed aan doet, vreselijk lastig. Ik heb bios 500 Cc dual plane en ben er erg blij mee, als je mn fotos wilt zien even vriendchapsverzoekje sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leeuwin Nee ik heb nog geen rijsttest gedaan, misschien zo maar even doen!

@Catlover Ik heb je een vriendenverzoekje gestuurd, ben erg benieuwd, maar aangezien je bij Nio bent geweest zullen ze vast wel mooi zijn haha! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Lastig he die twijfel... ik heb ook heel lang getwijfeld en ben ook een keer extra terug geweest om te passen...

Het is gewoon heel moeilijk voor te stellen hoe die 500 cc bij je zullen staan.. Ik heb zelf ook 500 cc gekregen en heb er geen moment spijt van gehad.. Ik had ze ook zeker niet groter gewild, maar ook zeker niet kleiner..

We zijn al vriendjes dus mijn foto's kan je al zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Ava, vertel mij wat... dat twijfelen heb ik ook!

Ik denk er bijna elke minuut van de dag aan, en dan gieren de zenuwen soms door mijn lijf!

Zelfs zooo erg dat ik soms op het punt sta om alles af te zeggen :unsure:

Ik heb die rijst-test wel gedaan..

En moet zeggen dat ik het toen wel weer mee vond vallen met de 600cc.

Maar goed, hoe het straks in real life is met de protheses erin??

Het blijft twijfelen totdat we onder narcose gaan denk ik!

En dan is er no way back en worden we wakker met boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap precies wat je bedoelt MyWish!

Heb net gepast met zakjes water met 600 ml, geeft natuurlijk geen precies beeld, want ze hebben niet echt de goede diameter en projectie, maar goed, It's something! :4:

Zal ze wel even uploaden in m'n galerij, kunnen jullie ook oordelen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.