Ga naar inhoud

Even voorstellen/Welness kliniek


Soofkuh

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben Sophie en ik ben nu in totaal 15 kilo afgevallen.

Dit heeft mijn borsten niet goed gedaan en ik wil graag mijn borsten laten vergroten.

Heeft iemand ervaring met de Welness Kliniek in België?

Daar zijn 2 vriendinnen van mij geweest en ik vind dat er goed uit zien!!

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes,

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Sophie

Welkom op het forum!! De Welness kliniek is zeker wel bekend op deze site.. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb tot nu toe positieve verhalen gelezen..

Als je graag ervaringen wil lezen kun je rechts bovenin je beeld de zoekbalk gebruiken.. Als je daar Welness intoetst dan kun je allerlei verslagen lezen over deze kliniek..

Mocht je de zoekbalk niet zien moet je ff je thema links onderin wijzigen in unlimited..

Heb je al een consult ingepland daar? Je doet er wel goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende klinieken om te kijken wat je opties zijn.. Zodat je vanuit daar een weloverwogen beslissing kunt nemen waar je je laat opereren...

Alvast heel veel succes en veel leesplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat goed dat je 15 kilo bent afgevallen! Ook ik ben veel afgevallen en dat maakte mijn borsten steeds leger. Ik was 2 cupmaten kwijt :102: . Inmiddels zijn ze bij mij al lekker opgevuld.

Welness Kliniek zal je hier regelmatig tegen komen. Je kunt ook de verslagjes van de meiden doorlezen om te zien hoe zei alles daar ervaren hebben.

Heel veel lees plezier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie!

Ik ben afgelopen 19 augustus door dr. Verdonck geopereerd.

Had een kleine a/aa en nu een volle C. Ben zo trots en blij met t resultaat!

Als je mijn foto's wil zien moet je me f toevoegen als vrienden.

Ik heb ook n heel verslag geschreven hoe ik alles ervaren heb.

Verdonck is heel eerlijk en zegt ook wat t mooiste bij jou lichaam is en t resultaat is top.

Als je vragen hebt, stel ze gerust.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sterretje_2

Ook ik ben in de wellnesskliniek geopereerd door dr Damen 11 dagen geleden, heb vandaag het drukverband vervangen door een sportbh en ze zijn echt mooi nu al!

Een vriendin van mij is ook geholpen door Damen en ook erg tevreden over de wellness kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben zelf ook in de wellness kliniek georereerd, 19 juli.

Dr. Verdonck heft de ingreep uitgevoerd en ik ben er enorm tevreden over.

Kijk maar eens naar mijn foto's: hij heeft volledig mijn vraag ingewilligd: grotere maar natuurlijk uitziende borsten.

lieve groetjes, Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.