Ga naar inhoud

Even voorstellen/Welness kliniek


Soofkuh

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben Sophie en ik ben nu in totaal 15 kilo afgevallen.

Dit heeft mijn borsten niet goed gedaan en ik wil graag mijn borsten laten vergroten.

Heeft iemand ervaring met de Welness Kliniek in België?

Daar zijn 2 vriendinnen van mij geweest en ik vind dat er goed uit zien!!

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes,

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Sophie

Welkom op het forum!! De Welness kliniek is zeker wel bekend op deze site.. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb tot nu toe positieve verhalen gelezen..

Als je graag ervaringen wil lezen kun je rechts bovenin je beeld de zoekbalk gebruiken.. Als je daar Welness intoetst dan kun je allerlei verslagen lezen over deze kliniek..

Mocht je de zoekbalk niet zien moet je ff je thema links onderin wijzigen in unlimited..

Heb je al een consult ingepland daar? Je doet er wel goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende klinieken om te kijken wat je opties zijn.. Zodat je vanuit daar een weloverwogen beslissing kunt nemen waar je je laat opereren...

Alvast heel veel succes en veel leesplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat goed dat je 15 kilo bent afgevallen! Ook ik ben veel afgevallen en dat maakte mijn borsten steeds leger. Ik was 2 cupmaten kwijt :102: . Inmiddels zijn ze bij mij al lekker opgevuld.

Welness Kliniek zal je hier regelmatig tegen komen. Je kunt ook de verslagjes van de meiden doorlezen om te zien hoe zei alles daar ervaren hebben.

Heel veel lees plezier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie!

Ik ben afgelopen 19 augustus door dr. Verdonck geopereerd.

Had een kleine a/aa en nu een volle C. Ben zo trots en blij met t resultaat!

Als je mijn foto's wil zien moet je me f toevoegen als vrienden.

Ik heb ook n heel verslag geschreven hoe ik alles ervaren heb.