Ga naar inhoud

Ymper : 27 januari 2013 : Dr. Straten Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil heel graag wat ervaringen delen... Ik heb vorige week een intake gehad bij dr. Frans Straten en na passen en meten zijn we uitgekomen op 450 cc , rond, hoog profiel en dual plane.. De operatie is gepland op 3 februari, kan helaas niet eerder ivm werk.. ;( Nu mijn probleem, ik ben ontzettend aan het twijfelen of ik wel 450 cc moet nemen.. Als ik foto's opzoek van 450 cc vind ik de meesten te groot, maar hier moest ik volgens Frans niet naar kijken omdat het afhangt van je lengte, postuur enz.. Ik ben 1,75, 68 kilo en draag maat M.. Wil graag uitkomen op een v

olle C cup! Iemand die mij advies kan geven...... Iemand met mijn lengte en gewicht met ook 400 of 450 cc? hoor het heel graag, alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAha oooohhh ik voel me precies zo! We zijn dezelfde lengte en gewicht dus ik ga dit gesprek volgen :D (twijfel over alles ong; 85% of 100%, Dual plane of voor de spier, 400cc/450cc waaaa!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is inderdaad wel afhankelijk van je postuur. Ik ben zelf 1.66 en weeg 50 kg en heb 325cc dual plane via Dr Straten. Ik was toen ook bang dat dat voor mij te groot zou zijn, ik had eerder 250cc in me hoofd. Maar ben nu heel erg blij met het resultaat, hij weet wel echt wat hij doet :-)

Maar ik ben nog wel een extra keer gaan passen hor, gewoon om zeker van mijn zaak te zijn! Doe je het via Diana Gabriels... want dan kan je gewoon met haar een pas-consult plannen. Is gewoon gratis en kan je even verschillende maten passen met shirt erover. Dat gaf mij net die zekerheid.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 tip, maak je niet te druk dat het te groot gaat worden! valt vaak voor je gevoel eerder kleiner uit dan groter!

ik was hier ook heel bang voor en ze zijn nu veel kleiner dan ik had verwacht!

dr v straten weet heel goed wat die doet en zal ze niet te groot adviseren, zeker niet als je dat aan gegeven hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ymper,

het hangt idd heel erg af van je postuur en je uitgangssituatie...

het lijkt veel 450 cc maar je bent ook niet klein van gestalte :)

vergelijken met een ander is altijd moeilijk vind ik...

ik denk persoonlijk, als ik dan vergelijk met mijn postuur, dat 450 cc niet te groot zal lijken voor je

ik ben 10 cm korter en 13 kg lichter en heb 275 gekregen... en ik heb spijt dat ik niet voor de 300 of 325 ben gegaan (en ik kom van een B cupje)

je mag gerust in mijn fotokes bladeren ;)

groetjes en succes met je beslissing!

ik denk dat de chirurg, volgens ik hier lees, heel mooie borsten maakt die passen bij je lichaam en ik zou zijn advies wel vertrouwen...

een pasprothese is trouwens ook nog anders dan als het erin zit want de pasprothese leek bij mij ook zooooo groot, terwijl het best heel goed meevalt eens het erin zit plus...het is cliché maar je went echt aan de grootte van de borsten, heel snel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook ongeveer 175/177 en weeg 70 kilo en heb 375 cc ook dual plane en ben ook door Straten geopereerd. Jij krijgt 75 cc meer als mij (en das echt niet heel veel meer geloof ik) En kijk maar bij mijn foto's ik vind die van mij namelijk VEELS te klein nu. Dus als ik jou was zou ik zeker voor de 450 cc gaan (had ik dat maar gedaan) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ymper,

Welkom op het forum!

Het is natuurlijk maar net wat je mooi natuurlijk, maar ik denk ook dat het niet te groot zal zijn. Ik ben nu 6 weken geleden geholpen en heb 500cc extra high gekregen. Ik ben echt al zo gewend aan mijn borsten. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat ik ooit van die verschrikkelijk lelijke hangtietjes had. Gelukkig heb ik nog foto's ;)

Het is dus zo dat je ontzettend snel went aan de maat die je heb. Ook is het belangrijk dat je rekening houd dat als je borsten wil die er uit zien als een volle C je met je siliconen borsten op een bh maat D/E moet zitten. Borsten met protheses zien er kleiner uit dan een natuurlijke borst in dezelfde maat.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ook 450 cc, 1.72 en 68 kilo, foto's in de galerij. Maar het valt echt bij iedereen weer anders, je moet je niet blind staren op een ander. Als de pc zegt dat je het goed kunt hebben luister je daar t best naar, zou zonde zijn als je nadien spijt hebt, toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is inderdaad wel afhankelijk van je postuur. Ik ben zelf 1.66 en weeg 50 kg en heb 325cc dual plane via Dr Straten. Ik was toen ook bang dat dat voor mij te groot zou zijn, ik had eerder 250cc in me hoofd. Maar ben nu heel erg blij met het resultaat, hij weet wel echt wat hij doet :-)

Maar ik ben nog wel een extra keer gaan passen hor, gewoon om zeker van mijn zaak te zijn! Doe je het via Diana Gabriels... want dan kan je gewoon met haar een pas-consult plannen. Is gewoon gratis en kan je even verschillende maten passen met shirt erover. Dat gaf mij net die zekerheid.

Succes met je keuze!

Hoi, ja idd via Diana Gabriels, maar ik heb meteen een afspraak gemaakt met Frans omdat ik uit Friesland moet komen.. Was een hele rit! Het meisje achter de balie zei dat ik meerdere maten kon bestellen, denk dat ik dat maar doe.. En dan nog ff een foto laen zien van wat ik in gedachten heb!
Link naar reactie
Delen op andere sites

HAha oooohhh ik voel me precies zo! We zijn dezelfde lengte en gewicht dus ik ga dit gesprek volgen :D (twijfel over alles ong; 85% of 100%, Dual plane of voor de spier, 400cc/450cc waaaa!)

Pff lastig he! Heb je al een afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de reacties! Denk dat ik maar moet vertrouwen op de chirurg, hij zal vast weten wat hij doet nietwaar ;) voor de zekerheid bestel ik meerdere maten, kan ik altijd nog kiezen.... Spannend hoor! Nog zo lang wachten.... Zucht! Ga ff jullie foto's bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.76 en ook 68 kilo. Je kan kijken bij mn foto's. Ik heb 485cc gekregen.

Ik zou als ik jou was eerder bang zijn dat het te klein wordt dan te groot.. Je hoort hier bijna iemand over dat ze te groot zijn haha

Ja precies dat lees ik ook overal! Heb je foto's gezien, zien er erg mooi uit, dit heb ik ook in gedachten.. Heb je een foto van zijaanzicht? Kon ik niet vinden...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans Straten heeft daar een heel goed oog voor en je moet inderdaad niet naar anderen kijken wat bij iedereen oogt het anders. Ik heb zelf 390 cc van Frans gekregen en ik heb ook maar een smal postuur. Ik had niet kleiner moeten gaan, het is nu precies in verhouding! Met de cupmaat van je bh zal je wel op een veel grotere maat uit komen, maar het zal er kleiner uit zien.

Ik heb bijvoorbeeld een E bhmaat, maar het ziet er uit als een C. Dit komt omdat protheses er anders uitzien dan echte borsten. Als je wil kan je naar mijn foto's kijken. (als vriendinnen kan je ze zonder kleding zien). Frans is een kundige man en je kan wel op hem vertrouwen!

Natuurlijk als je net geopereerd bent, vooral de eerste weken denk je... OEI! Wat groot! Maar dat komt omdat je altijd kleine borsten hebt gehad, je lichaam en je hoofd moeten daar dan nog aan wennen.

Ik vond ze de eerste weken bij mij erg groot, maar nu met 3 maanden po ben ik helemaal tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans Straten heeft daar een heel goed oog voor en je moet inderdaad niet naar anderen kijken wat bij iedereen oogt het anders. Ik heb zelf 390 cc van Frans gekregen en ik heb ook maar een smal postuur. Ik had niet kleiner moeten gaan, het is nu precies in verhouding! Met de cupmaat van je bh zal je wel op een veel grotere maat uit komen, maar het zal er kleiner uit zien.

Ik heb bijvoorbeeld een E bhmaat, maar het ziet er uit als een C. Dit komt omdat protheses er anders uitzien dan echte borsten. Als je wil kan je naar mijn foto's kijken. (als vriendinnen kan je ze zonder kleding zien). Frans is een kundige man en je kan wel op hem vertrouwen!

Natuurlijk als je net geopereerd bent, vooral de eerste weken denk je... OEI! Wat groot! Maar dat komt omdat je altijd kleine borsten hebt gehad, je lichaam en je hoofd moeten daar dan nog aan wennen.

Ik vond ze de eerste weken bij mij erg groot, maar nu met 3 maanden po ben ik helemaal tevreden!

Dat is het inderdaad, dat ze dus kleiner lijken dan je bh maat.. Geloof dat ik inmiddels wel overtuigd ben daarvan hihi.. Ik wil graag je foto's zien, ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ! :56: komt omdat ik gelukkig echt volledig achter mn keuze stond en niks aan toeval over gelaten heb.

Mag ik nog vragen hoe lang en zwaar hij bent.. En wat voor omvang je hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.