Ga naar inhoud

Welke zouden jullie pakken en waarom?: Sebbin, Cereform, Motiva en Allergan


Weeltje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik kan blijkbaar kiezen uit deze verschillende merken: Sebbin, Cereform, Motiva en Allergan.

Ik heb totaal geen idee welke ik zou moeten kiezen? Heb ook geen zin om op de allerlaatste moment rap te moeten beslissen, dus is er veel verschil tussen deze implantaten en welk verschil dan? Sorry als er al een topic over gestart is, maar dat heb ik dan niet gevonden!

Ohja, ik kan ook niks van smiley's of tekstopmaak meer kiezen, iemand enig idee hoe dit komt? :D

Toedeloe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah daar ben je weer ;)

Ik had daar één en ander over opgezocht, kon geen negatieve dingen vinden over die 4 merken.

Mijn voorkeur ging uit naar Allergan , want die heeft ook een FDA keurmerk. Er zit er nog 1 bij welke dat heeft, weet niet meer welke.

Maar ik heb Plovier laten beslissen, want elk merk heeft weer verschillende breedtes/projectie met het zelfde aantal cc's.

Toevallig heb ik ook Allergan gekregen :)

Volgens mij zit er verder niet super veel verschil tussen die implantaten.. allemaal cohesieve gel denk ik zo.. en ruwe buitenkant denk ik ook wel allemaal? Zou je ff op kunnen googlen.

Ik heb daar toen niet echt op gezocht de specifieke verschillen, meer op de keurmerken.. dus weet het niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft alleen gezegd dat hij met gekeurde protheses werkte die je kon vergelijken met de gummie-snoepjes :P

Nog maar 9 dagen en begin zenuwen en twijfels enzo te krijgen maar zal wel normaal zijn he :P Maar dan kijk ik in m'n gapende BH en krijg ik er wel zin in. Zie alleen op tegen het herstel en alles te moeten plannen met de kids (normaal sta ik er zo goed als alleen voor elke dag). Dan denk ik: had beter nog een jaartje gewacht, tot m'n jongste 2 jaar was, maar volgend jaar trouwen we, en zou toch graag met een mooie boezem trouwen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben vooral bezig met alle was erdoor te jagen zodat ik toch ff voortkan zonder al te veel te moeten wassen enzo. Zal ook maar gemakkelijke maaltijden voorzien.. Jij had ook kindjes zeker? Ik vroeg me af, als ik de kleinste op m'n heup draag, zou dat niet vroeger mogen? Hij weegt rond de 9 kg denk ik. Dus echt op m'n heup zetten. Ik denk dat ik hem onmogelijk 6 weken niet kan heffen :-/ Nog tips altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb nog geen kindjes dus kan je daar niet mee helpen helaas.. Op je heup is wel een goeie denk ik. Ik zou anders nog ff een mailtje sturen naar de kliniek, ze reageren super snel en je kan alles vragen wat je wil!

Inderdaad wasjes draaien, goeie voorraad boodschappen ( vooral de zware dingen ) Grote schoonmaak, veel gebruikte dingen op heuphoogte zetten.

Kussens klaarleggen voor in bed. Makkelijk aan te trekken kleren/schoenen klaarzetten, krukje klaarzetten enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.