Ga naar inhoud

van 75 A naar 75 D of E : kan dat in 1 keer ??


Gast nicky328

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een jaar geleden een bv ondergaan van 75 A naar 75 C. Nog steeds is mijn huid wat gevoelig en voelt wat branderig aan. Mijn droom is ooit een 75 D of E te hebben, maar ik kon het blijkbaar niet in 1 operatie verwezenlijken.

Ik lees hier dikwijls dat men van 75 A naar 75 D of E gaat in 1 keer. Mijn vraag is dan ook : hoe voelt jullie huid dan aan? hoelang hebben jullie pijn want die huid moet toch uitrekken?

Van mensen die vroeger een C hadden en later naar een A gingen door bv borstvoeding en nu een borstvergroting ondergaan tot een D , kan ik begrijpen dat het minder pijn doet omdat de huid al eens uitgerokken werd. Maar hoe zit het bij de anderen?

Een tweede vraagje : als je een A had dan heb je niet veel eigen vetweefsel. En je gaat naar een D, voel je dan de prothese niet zitten ? Voelt de borst dan natuurlijk aan?

Groetjes

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nicky!

Ik ben van 75a naar d of e gegaan, ben nu 4,5 week en zijn nog niet zacht maar volgens mij duurt dat ook even bij dual plane plaatsing. Het Kan dus wel maar ieder lijf is anders. Ik heb een stevige huid en voelt op mn borsten strak en gevoelig, heeft denk ik gewoon tijd nodig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik ga donderdag onder het mes en heb een AA.. ik krijg 500 cc dual plane en zal daarmee uitkomen op een D of een E.. Ik kan je dus nu nog geen antwoord geven over hoe het voelt of hoe mijn huid daar op reageert..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 70b naar 65F gegaan.. Ben nu 11 weken PO en ze zijn al heel zacht en bewegen goed mee.. Ziet er ook al natuurlijk uit. Heb geen pijn meer aan m'n huid. Soms nog een beetje last als ik heel veel heb gedaan, maar zit thuis iin verbouwing dus ben ook non stop bezig haha!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben van 75 a naar 75 e gegaan .

eerst wilde ik een klein dtje maar na veel borsten gezien te hebben hier wilde ik toch wel een volle d en heb uiteindelijk bh maat e .

Heb helemaal geen last gehad van een trek huid , ja gespannen wn hard in begin wel maar nu heerlijk zacht presies goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een C cup (lege) naar een G cup gegaan,maar dat oogt als een D cup(dat is ook wat ik gevraagd had),dus eigenlijk 1 dikke maat groter,zo zie ik het!

Jij wilt een D cup behalen ,dat ik ook wat ik wilde,en redde dat dus gewoon met 1 operatie.

Maar dat ligt echt hoe jouw huid is en hoeveel ruimte er is etc.

Pijn heb ik wel gehad met 500CC,erg veel pijn,maar dat kwam eerder door het dual plane verhaal denk ik dan door de CCs,al het ook wel strak zat in het begin.

In jouw geval zou het niet goed zijn in 1 keer te veel CCs te plaatsen denk ik,omdat je een vrij kleine cup hebt en je huid dan idd teveel opgerekt zou moeten worden wat rimpels zou kunne geven als je dat in 1 keer zou doen,het is dus idd verstandig om dat in 2 operaties te doen met een tussenpose van minimaal een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had een 70AA ik heb 325cc gekregen en de chirurg heeft toch beloofd dat ik hiermee op een D zou moeten kunnen uitkomen.

Ik had amper weefsel van mezelf dus zijn ze dual plane geplaatst zodat je geen randen kan zien/voelen.

Voorlopig staan ze idd nog heeel strak. Ik wil je er best verder van op de hoogte houden :P want ik ben pas donderdag geopereerd

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

bedankt voor de vele reacties.

Ik denk dat het inderdaad ook veel te maken heeft met het type huid, de borstspier en de ruimte. Maar zoals ik hier lees, hebben de meesten toch wel veel pijn gehad.

@ cindytje1985 : veel succes met je operatie donderdag !!

@ vlinder : wat bedoel je precies met het dualplane verhaal? Dat het door de uit te rekken borstspier is dat je pijn hebt??

Mijn huid voelt nog altijd wat branderig aan. Zou dit nog steeds komen doordat de borstspier moet rekken, denk je?? Ik heb weer eens een afspraak

gemaakt met de dokter. het verbetert wel , maar heel geleidelijk. ben nu toch al bijna een jaar en een maand po.

@ fenne : ja hoor, je mag me op de hoogte houden. Ik ben heel benieuwd naar je herstel .

@ poedeliewoepsie : Misschien komt het omdat de één voor de operatie al meer borst had dan de ander en dat ze daardoor meer of minder borst hebben nadien, met hetzelfde aantal cc. Maar ik vind ook dat de ene E-cup bijvoorbeeld, de andere niet is. De ene toont veel groter dan de andere. Raar he?

Maar kunnen jullie me nog iets zeggen over het gevoel als je ze aanraakt? Voelen ze min of meer natuurlijk, zacht of voel je feitelijk de prothese (als je voorheen echt niet veel vetweefsel had)? Ikzelf had dus een A met weinig vetweefsel en ik ben bang dat als ik ooit een E zou hebben, dat ik dan meer prothese dan mijn eigen borst zou voelen (zou wel weer achter de spier nemen of dualplane).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben idd van 75A naar 75E of 70F gegaan met 400cc. .. en ik voel wel de randen of ribbels van de prothese..(onder en zijkanten).. je ziet het gelukkig niet.. maar ik had ook weinig borstweefsel, dan is dat normaal denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

inmiddels heb ik mijn operatie achter de rug... Ik ben van een AA naar een D/E van sportbh gegaan.. Mijn huid staat nu echt mega strak..

Hoe het er straks allemaal uti gaat zien weet ik natuurlijk nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 70b naar 65F gegaan.. Ben nu 11 weken PO en ze zijn al heel zacht en bewegen goed mee.. Ziet er ook al natuurlijk uit. Heb geen pijn meer aan m'n huid. Soms nog een beetje last als ik heel veel heb gedaan, maar zit thuis iin verbouwing dus ben ook non stop bezig haha!

X

Van B naar F met 325 cc?? Volgens mijn pc krijg je met 325 cc ongeveer 2 cupmaten erbij. Dat heb ik zelf ook (van A naar C). Wat een verschil dan soms zeg! Waarom is trouwens de omtrek veranderd van 70 naar 65?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal plat (weet mijn god niet wat voor een maat ik had), mssn AAA maar wel met uitgerekte huid door borstvoeding aan mijn 3 kiddies. Met 250cc high profile dual plane heb ik nu cupmaat 75D soms 70E, maar oogt als een B.. Morgen 13 weken PO maar mijn borstspieren moeten nog genezen en ik denk dat ze nog behoorlijk moeten zakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Hoi, ik ben benieuwd wat er bij mij in zou kunnen, heb een klein Btje qua bh en heb drie x borstvoeding gegeven, toen had ik bijna D !!! :101: wil graag een maatje meer en goed vulling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van 65A naar een D cup gegaan met 360cc dual plane, denk dat het bij iedereen anders is. Ik heb helemaal geen last gehad met mn huid, ben nu 3weken po en ik heb niet zoveel gevoel dan anders in mn borsten maar het komt wel terug elke dag meer, maar ik heb geen last gehad dat mn huid strak voelt of tegentrekt :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.