Ga naar inhoud

Bijna 5,5 week po, welke BH raden jullie aan?


Amanda1989

Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ik zit weer eventjes met een vraagje. Ik mag bijna " normale bh's" gaan kopen.

Volgend weekend ga ik naar de lingeriewinkel. Heb jullie tips welke bh ik kan kopen en waar ik op moet letten?

Eentje die toch goede ondersteuning geeft dus waarschijnlijk niet een h&m bh..

Thanks alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor met 6 weken kun je gewoon een beugel bh aan hoor.

Ik heb sinds 3 dagen een beugel bh aan. Ik ben morgen 6 weken po.

Ik ben in verschillende winkels geweest om te passen. Zo vind ik zelf voorgevormde bh's bijvoorbeeld voor mij nu nog niet fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide eigenlijk.

Ik ben eerst zelf gaan passen en toen ik zelf een beetje een idee had van wat wel ok zou zijn heb ik eigenlijk advies gevraagd. Ik vond het zelf wel fijn om eerst zelf te kijken . Het was ook wel spannend. Je moet ook even je eigen borsten weer ontdekken had ik het gevoel.

De afgelopen weken zijn mijn borsten zeker veel veranderd. Ik ben ook wel benieuwd hoe het de komende weken zal zijn ;) Ik heb 2 bh's gekocht zodat ik kon afwisselen. Ik heb ook niet meteen de duurste genomen omdat het misschien nog wel veranderd en dat zou ik dan wel zonde vinden. Al denk ik dat het niet heel veel verschil zou zijn, maar toch ;)

Ik merkte wel dat de duurdere bh's echt veel beter zaten nu ik toch een wat grotere maat heb.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.