Ga naar inhoud

Zita : 12 december 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben hier nieuw, dus zal me maar eventjes voorstellen.

Ik ben 32jaar en droom al jaren van een BV!

Vermits men dochter nu 6 is en er toch geen 2e kindje meer komt zou ik graag men droom waarmaken.

Binnen 2 weekjes heb ik men eerste afspraakje bij Artemedis in Gent.

Heb hier al veel positieve commentaren over gelezen dus ben benieuwd!

Zit nog met vele vragen waar ik dan hopelijk ook een duidelijk antwoordje op zal krijgen.

Zoals borstonderzoek nog mogelijk? Is heel belangrijk want zo'n 10j geleden heb ik zelf eens een knobbeltje gehad in men borst.

Gelukkig goedaardig. Ook men grootmoeder heeft een borst moeten laten wegnemen.

Dus screenen is wel belangrijk.

Wat is het beste/natuurlijkste: gel of op waterbasis of.. Voor of achter de borstspier.

Of waarmee het minst pijn of kans op bv allergische reacties achteraf.

...

Kijk al uit naar men afspraak.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zita,

ikzelf ben ook bij dr. Demeyere op consult geweest en 19 december ga ik onder het mes.
Het is een heel vriendelijke man die op al je vragen zal antwoorden.
Qua herstel is voor de spier blijkbaar het beste en hij promoot dit ook, waarom in een gezonde spier snijden?

Veel succes met je consult :-)

groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zita!

Welkom hier! Het forum bevat heeeeel veel informatie, op den duur zie je het bos door de bomen niet meer en het beste is idd bij je pc op consult gaan en die gaat je alles goed uitleggen!

Bij Demeyere ben je zeker en vast in goede handen :P Ik ben zelf door hem geholpen 2 weken terug, dual plane gekregen.

Hij heeft sterke voorkeur om voor de spier te plaatsen als dat kan, hij heeft ook anatomische prothesen die heel dun zijn bovenaan zodat je met weinig eigen weefsel toch nog voor de spier kan krijgen, tenzij het echt niet anders kan (of je anders echt wil) zal hij dual plane plaatsen.

Je bent zeker bij hem in goede handen! Hij neemt ruim de tijd om alles uit te leggen en ik voelde me ook meteen op mijn gemak bij hem!

Wat de screening betreft, was mij bij een ander pc (op consult) aangeraden om idd voor een bv een mammografie te laten doen. Zo kunnen ze ook, eens de prothese erin zit en je later nog een scan nodig hebt (in Belgie verplicht vanaf 50 dacht ik?) resultaten naast elkaar leggen. Ik heb dat niet gedaan, als je dit zelf wenst, kan je dit gewoon doen, toch?

Veel leesplezier alvast en succes met je zoektocht naar jouw beste chirurg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Idd.. de verhalen hier kloppen wel over Artemedis.

Een vriendelijke man, geeft duidelijke antwoorden op je vragen, krijgt voldoende info,... je voelt je snel op je gemak.

Do 12/12 is den dag :-) :-)

Heb de perfecte borsten voor een vergroting zei hij :-)

Voldoende weefsel om ze voor de spier te plaatsen.

Mss 300cc, gaat zien op het moment zelf of ze niet de bol gaan staan.

Wil ze natuurlijk houden.

Ben blij dat ik eindelijk de stap gezet heb!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Proficiat Zita! Ik ben 6 december aan de beurt bij Dr De Meyere :)

Wat zei hij op je vragen ivm screening? ik zit ook met die vragen....

En die mammografie , moet dat ook voor een bv als je 29 bent? 2 dagen voor bv ga ik wel naar de gyn voor een borstonderzoek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Zita! Ik ben 6 december aan de beurt bij Dr De Meyere :)

Wat zei hij op je vragen ivm screening? ik zit ook met die vragen....

En die mammografie , moet dat ook voor een bv als je 29 bent? 2 dagen voor bv ga ik wel naar de gyn voor een borstonderzoek...

Vandaag is het jouw dagje!! :-)

Ivm screening; alles kan nog perfect gecontroleerd worden.

Mammo, echo,.. is allemaal mogelijk. Dus hierover moeten we ons geen zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zita,

Ik ben ook bij "bruno" geweest. Heel tevreden. Ik heb ook 300cc voor de spier, had eigenlijk op meer gerekend, maar ben op dit moment erg blij met het resultaat.

Ik wilde ook alleen een natuurlijke look , opvulling.

Zit nu op 75E/80D.

In kleding lijkt het veel op de maximizers die ik altijd droeg. (75B).

Succes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.