Ga naar inhoud

B-cup -> van 250cc tot 300cc (welke maat)


Siske87

Aanbevolen berichten

Hallo,

deze week ben ik langsgeweest bij dr. Demeyere voor een bv.
Wil het zo natuurlijk mogelijk houden dus hij dacht aan 250 cc tot 300 cc voor de spier (bekijken op het moment zelf wat erin kan).

Wie van jullie heeft deze cc's ook gekregen en welke BH maat dragen jullie nu?

Ik zie verschillende meiden die nu cup D/E hebben terwijl hij sprak over een volle C.

Ben een beetje in de war nu...

Zelf heb ik een kleine B cup.

Bedankt!

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi siske,

Ik heb 245 cc links en 255 cc rechts gekregen, anatomische protheses. Ik had een 70 A en heb nu 70 D cup. Het ziet eruit als een mooie C. Ik heb dual plane. Het hangt af van de soort protheses en ook welke projectie ze hebben. Soms kun je met weinig cc en een grote projectie toch een aardig grote cup krijgen, zoals je bij mij ziet bijv.

Best Boobies had bij mij een voorspelling gedaan over de maat en ze had het echt helemaal juist! Als je weet welk merk protheses je krijgt en de hoeveelheid cc kan je haar misschien even een pb sturen

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het is geheel afhankelijk van het soort prothese en welke projectie die heeft en wat jouw voorsituatie is.. Het blijft een lastig punt hoor om te zeggen welke cup je nu krijgt..

Best_Boobie is in ieder geval de expert op het schatten van cupmaten en volgens mij heeft ze het tot nu toe altijd juist gehad dus ik zou haar een pb sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

4 maart gaat het gebeuren nu wil ik graag naar cup maat D maar is er veel verschil met DD??

DD is tussen een D en een E in, dat heb ik namelijk ook. Geloof alleen dat die maat qua maatlabels niet zo heel veel meer voorkomt. Ik neem dus meestal of een D of E. Al gaapt die D wel jn het midden (tussenstuk staat van mijn lichaam af) volgens mij heb ik het zo goed omschreven :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, bedankt..hier heb ik wat aan .

Ik ben alleen bang dat het resultaat me klein uit val, maar wil ook niet te groot..

Ik twijfel tussen een D en volle D cup.

Als er mensen zijn die deze maat hebben op foto graag.

Zou mij enorm helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De anatomische hebben een andere projectie dan de ronde.

Ik zou het gewoon goed aangeven bij Demeyere. Hij weet wat hij doet.

Overigens kijkt hij tijdens de operatie gewoon wat het beste past in verhouding met je lichaam. Kan zo zijn dat 300 bijv te breed is of juist te smal etc etc komt er zoveel meer bij kijken dan je denkt.

Neem nog even een voorbeeld foto mee op de dag zelf! Hij weet wat hij doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo,

deze week ben ik langsgeweest bij dr. Demeyere voor een bv.

Wil het zo natuurlijk mogelijk houden dus hij dacht aan 250 cc tot 300 cc voor de spier (bekijken op het moment zelf wat erin kan).

Wie van jullie heeft deze cc's ook gekregen en welke BH maat dragen jullie nu?

Ik zie verschillende meiden die nu cup D/E hebben terwijl hij sprak over een volle C.

Ben een beetje in de war nu...

Zelf heb ik een kleine B cup.

Bedankt!

S

Hi Siske,

ik ben nieuw hier en las jou berichtje, ik ben van de week bij Dhr Demeyere geweest en adviseerde precies hetzelfde, nou zit ik zelf een beetje zo van, ik wil heel natuurlijk en veel verschil zal er niet zitten tussen 250 en 300, maar jij bent inmiddels geweest en ben heeeeeeeel benieuwd naar je ervaringen (2 jaar geleden hihi) Hoor graag van je, vind alles best spannend. Had heel goed gevoel bij hem. Ben al bij 4 artsen geweest, maar wil heel graag voor de spier en veel adviseerde erachter. Heb weinig weefsel maar hij zei dat goed kon aangezien ik wel mooie ronde borsten heb.

Hoor graag van je benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op ‎8‎/‎11‎/‎2013 om 19:47 zei Siske87:

Hallo,

deze week ben ik langsgeweest bij dr. Demeyere voor een bv.
Wil het zo natuurlijk mogelijk houden dus hij dacht aan 250 cc tot 300 cc voor de spier (bekijken op het moment zelf wat erin kan).

Wie van jullie heeft deze cc's ook gekregen en welke BH maat dragen jullie nu?

Ik zie verschillende meiden die nu cup D/E hebben terwijl hij sprak over een volle C.

Ben een beetje in de war nu...

Zelf heb ik een kleine B cup.

Bedankt!

S

Ik had een 70A en 4 weken geleden 250cc laten plaatsen dus ik ben ook benieuwd welke maat ik nu ga uitkomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.