Ga naar inhoud

Borstspieren


Ss-

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Binnenkort krijg ik bij dokter van onselen 400 cc dual plane cereform.

Ik heb hier dingen gezien over kantelende protheses en vervormde borsten bij het aanspannen van de spieren. Ik schrik hier toch een beetje van, hoe groot is de kans dat dit gebeurd? Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik wil het heel graag maar ben zo bang ik er problemen mee ga krijgen en dus spijt ga krijgen...... Liefs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Prothese kunnen idd draaien. Bij ronde is dat niet zo erg zeg maar als bij anatomische.

Dat de borsten vervormen bij aanspanning is meer bij plaatsing geheel achter de spier. Bij dual plane is dat echt minimaal.

Ik heb vaak met gespannen borsten gestaan.. n nu train ik ze maar dat is echt niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké javaantje hardstikke bedankt. Ik twijfel al 3 jaar over silliconen en vind t echt prachtig. Ik ben helaas n erge twijfel kont en ben gauw bang spijt te krijgen en niet terug te kunnen. En als ik dan zulke dingen lees word ik een beetje bang haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans op vervorming heb je bij het aanspannen van de spieren idd bij dualplane,dus als je veel sport zou ik daar niet voor kiezen.

Als je houdt van natuurlijk ogende borsten is dual plane zeker een optie,het bedekt de bovenste randen zeer goed :)

hier nog wat extra info":

http://www.mediconsult.nl/voor-of-achter-de-borstspier.html

Bij geheel achter de spier is dat toch te zien (handen in je zij drukkend) want mijn Boobs vervormen juist niet vind ik... Of bedoel je dat de vervorming pas later in de tijd komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal een X foto zetten van me aangespannen borsten... Ben benieuwd of jullie t als minimaal zien zoals k dat doe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De kans zit er inderdaad in bij dual plane.. Maar ja aan de andere kant, ze zitten toch in je bh en niemand die het ziet als jij je borsten aan spant.. Ik zou me er niet te druk over maken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij zie je het toch een potje erg!!

Werkelijk geen porem!!

Ik heb 380 ook v onselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken na de operatie moet je het rustig aan doen, dit is de periode waarbij de protheses nog kunnen draaien. Dit kan namelijk alleen gebeuren als ze nog niet aangehecht zijn. Zodra de protheses goed zitten komen ze niet meer van z'n plek af. Verder heb je wanneer je de spieren aanspant en minimaal getraind bent, haast geen last met het aanspannen van de spieren. Als ik mijn spieren aanspan (en dan moet ik ze echt hard aanspannen) zie je ze een klein beetje uit elkaar gaan.

Bij volledig achter de spier heb je wel veel meer kans op vervormingen, want dan kan de prothese geen kant op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal sie en foto plaatsen dan kunnen jullie zien dat hbniet helemaal op gaat..

Ik ben toch echt ruim 4 maand po en ze zijn gewoon foei maar dan ook foeilelijk met aanspannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg onduidelijk door de ipad,

Maar op deze foto lijkt het niet zo erg?

Helaas in werkelijkheid 10 malen lelijker...

En ik span ze niet eens vol aan, bij optillen gebeurt dit al,

denk hierbij aan pan van t vuur tot de kindren maar ook boodschappen,

je snapt wel dat dan een laag uitgesneden shirt geen porem is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg onduidelijk door de ipad,

Maar op deze foto lijkt het niet zo erg?

Helaas in werkelijkheid 10 malen lelijker...

En ik span ze niet eens vol aan, bij optillen gebeurt dit al,

denk hierbij aan pan van t vuur tot de kindren maar ook boodschappen,

je snapt wel dat dan een laag uitgesneden shirt geen porem is!

Ik moet ook wel zeggen dat de plaatsing bij jou sowieso al anders is, ze zitten bij jou hoger en verder uit elkaar dan de mijne. De mijne bewegen ook wel iets uitsjes uit elkaar als ik de spieren aanspan, maar het word er niet lelijk van ofzo. Dus het kan liggen aan hoe je protheses geplaatst zijn, maar normaliter heb je na dual plane geen last met het aanspannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik vond de BV ook doodeng, vooral door verschil in grootte van borsten (en gezondheidsrisico's), maar ik heb vertrouwen gehad in de expertise van Van Onselen. Hij heeft me niets op de mouw gespeld (als je borsten voor de BV van grootte verschillen, zullen ze dat ook doen na de BV). Nog steeds houd iknu nog steeds mijn hart vast over hoe het uiteindeijke resultaat gaat worden. Perfect wordt het bij mij in ieder geval nooit. Jammer maar helaas : ) Bij mij zitten ze voor de spier en zie je na 2 wk de randen nog. Ik hoop dat dat nog iets minder wordt maar zo niet, vind ik ze nog mooi zoals ze nu zijn. Krijg je, met kleren aan, wel een mooi decollete van. Als ik het zie, word ik blij : ) Ik denk dat Van Onselen echt wel weet wat ie doet, bij mij heeft het in ieder geval goed uitgepakt ondanks dat ik dacht "ik lijk wel niet goed wijs, dat ik graag een BV wil".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pink boobie..deze topicdame gaat ook naar van Onselen,

zal bij haar niet veel anders zijn ben ik bang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.